Present!quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als er nog een nieuwe lockdown komt, eet ik 3 medische mondneusmaskers op, live op camera en deel ik de stream hier.
Zoals het grootste gedeelte van het algemene beleid dus eigenlijkquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kijken naar de VS als geheel is sowieso zinloos. Dan zou je specifiek bepaalde staten moeten monitoren die enigszins met Nederland vergelijkbaar zijn qua bevolkingsaantal, oppervlak, vaccinatiegraad, maatregelen etc.
Niet te vergeten een significante Delta overlap. UK en Denemarken zijn veel relevanter voor ons.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat omikron voor veel minder ernstige complicaties zorgt. Dus de besmettingen lopen weliswaar op, maar als de zorg het allemaal aankan dan is dat eerder toe te juichen. Zo werken we aan de groepsimmuniteit op een relatief risicoloze manier.
Uit puur respect voor de 1e Matrix (quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Matrix is het nog niet eens waard om te downloaden.
Kuipers is ook BNW'erquote:
Eigenlijk na het eerste deel niks meer geworden.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Matrix is het nog niet eens waard om te downloaden.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:42 schreef LTVDK het volgende:
Ook weer een nieuw dagrecord wereldwijd
[ afbeelding ]
Hoe meer mensen een dosis airborne vaccine hoe beter.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:42 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Opgeslagen voor de volgende winter.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als er nog een nieuwe lockdown komt, eet ik 3 medische mondneusmaskers op, live op camera en deel ik de stream hier.
Die zijn ook wel over hun piek heen inmiddels. Check dit.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
We blijven kijken naar de UK en Denemarken. Oh en de VS.
PANIEK
PS: De cijfers die positief te lezen zijn nemen we niet mee.
Dogma reacties ala " COVID IS GEEN GRIEP' niet zien als Pavlov reactie.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:43 schreef Discombobulate het volgende:
Omikron niet als griepje zien? Er zijn al tal van studies die laten zien dat de IFR nog lager is dan van griep...
Ja, maar die dalingen kijken ze niet naar.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Die zijn ook wel over hun piek heen inmiddels. Check dit.
[ afbeelding ]
Het zal evengoed nog wel druk zijn maar ergste ligt daar wel achter ze.
Mwah. Zie ze ook wel terugdraaien naar de avondlockdown.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Winkels meer open en iets meer sport/onderwijs opties zie ik als hoogst haalbare, dan is de massa weer tevreden. Horeca en de cultuur sector mogen nog een paar weken wachten. Minimaal.
Als ze echt alles open gooien verdwijn ik uit deze reeks, zo verbaasd zou ik zijn
Nah. De rek is er wel uit. Genoeg mensen in mijn omgeving die eigenlijk wel begrip hadden voor de lockdowns en gevaccineerd zijn, maar er nu wel helemaal klaar mee zijn. Geduld is op. Tijd om het ‘normale leven’ weer op te pakken.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Opgeslagen voor de volgende winter.
Bazige virusvariant hoor! Omikron wonderkron.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:42 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou ervoor tekenen in ieder gevalquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah. Zie ze ook wel terugdraaien naar de avondlockdown.
Sambal bij?quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zal ik 't voor de zekerheid even noten, dat we 't niet vergeten?quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hey je hebt je avatar aangepast zie ik nu opeens. Boefje.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik zou ervoor tekenen in ieder geval
Waarschijnlijk winkels open en sport (gedeeltelijk) Horeca, pretparken en zo zullen nog wel even moeten wachten.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah. Zie ze ook wel terugdraaien naar de avondlockdown.
Mooi nu rest van NL nogquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:44 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Ben benieuwd of er plaatsen zijn die gewoon morgen al open gaan
Minder dan dat zou eigenlijk niet te verantwoorden zijn. We gingen in die idiote lompe lockdown omdat ze bang waren voor Omikron. Dat bleek onterecht te zijn, eigenlijk een week geleden al.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik zou ervoor tekenen in ieder geval
Van wat ik daarvan zie aan financiėle cijfers, kunnen de horeca en culturele sector ook echt niet meer wachten. Dat overleven ze niet. Dat kunnen ze echt niet maken om de winkels open te gooien, die in verhouding lang niet zoveel geleden hebben en de rest nog dicht te laten.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Winkels meer open en iets meer sport/onderwijs opties zie ik als hoogst haalbare, dan is de massa weer tevreden. Horeca en de cultuur sector mogen nog een paar weken wachten. Minimaal.
Als ze echt alles open gooien verdwijn ik uit deze reeks, zo verbaasd zou ik zijn
Ik val ook in die categorie, maar vooral omdat er gewoon geen fundament meer is voor maatschappij-ontwrichtende maatregelen nu het geen code zwart meer is in de zorg.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Nah. De rek is er wel uit. Genoeg mensen in mijn omgeving die eigenlijk wel begrip hadden voor de lockdowns en gevaccineerd zijn, maar er nu wel helemaal klaar mee zijn. Geduld is op. Tijd om het ‘normale leven’ weer op te pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |