Misschien dat Amy (en Eveline) zich meer thuisvoelt bij de jongeren. Ze hebben wel allebei wat gezien neem ik aan.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Heb het vermoeden de groene kamer. Daar is de meeste plaats. Wel jammer.
Ze heeft toch niet met dezelfde in een huis gezeten?quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hoe dat mens in elkaar steekt bijv. bij bepaalde situaties.
Vind die nieuwe blonde wel heel leuk er uit zienquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:53 schreef Benny het volgende:
Ik ga het gewoon zeggen:
Deze bewoners zijn leuker dan die van vorig jaar.
Punt.
vierduizend miljoen miljard procent gelijk heb jequote:Op woensdag 12 januari 2022 15:53 schreef Benny het volgende:
Ik ga het gewoon zeggen:
Deze bewoners zijn leuker dan die van vorig jaar.
Punt.
O dat op die manier. Nou ik ken haar in ieder geval niet?quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
wij hebben voorkennis van haar, bedoel ik door het TV programma
Jij niet, maar sommige Belgen welquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat op die manier. Nou ik ken haar in ieder geval niet?
Ik ga dit morgenochtend beoordelen, wanneer de make-up eraf isquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:54 schreef MMXMMX het volgende:
V
[..]
Vind die nieuwe blonde wel heel leuk er uit zien
ze is ook hier op tv geweestquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jij niet, maar sommige Belgen wel
Verschrikkelijk 🙈quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:56 schreef Hunter het volgende:
Salar laat zijn wenkbrauwen doen
Alweer
Misschien is het een voordeel of misschien wel een nadeel voor haar als mensen haar al kennen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jij niet, maar sommige Belgen wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |