Die gaan vechten om Amy.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:44 schreef Tamaartje het volgende:
Kristof en Tobias vinden de nieuwe dames wel leuk 👍
Iets met een vakantiehuis verbouwen las ik.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ken die Amy
Niet persoonlijk maar van een Vlaams TV programma
En ze deed behoorlijk dramatisch soms
Dat beloofd
dat weet ik ook nogquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ken die Amy
Niet persoonlijk maar van een Vlaams TV programma
En ze deed behoorlijk dramatisch soms
Dat beloofd
Heb het vermoeden de groene kamer. Daar is de meeste plaats. Wel jammer.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:46 schreef engine het volgende:
Ben wel benieuwd waar ze gaan slapen. Zal best wat uitmaken.
Kristof is de hele dag al vrij hyperquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:43 schreef UtopiaFreak het volgende:
Kristof lijkt enorm opgewekt door de nieuwen
Niet echt hygiënisch iddquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:49 schreef Tourniquet het volgende:
Eveline maakt een opmerking dat ze heeft gezien dat iedereen met z'n handen in de zelfgemaakte crèmes etc. graait en dat ze daar even aan moet wennen.
Vooral die zelfgemaakte aambeienzalf.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:49 schreef Tourniquet het volgende:
Eveline maakt een opmerking dat ze heeft gezien dat iedereen met z'n handen in de zelfgemaakte crèmes etc. graait en dat ze daar even aan moet wennen.
creatief zijn ze welquote:
Wat voor voorkennis zou ze hebben dan?quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als ik echt iets persoonlijk mag zeggen:
Ik vind dat BB niet mag casten op mensen die al mee hebben gedaan in een ander TV programma. Puur omwille van het feit dat niet echt eerlijk is. Nu hebben we een soort van "voorkennis" van Amy
Hoe dat mens in elkaar steekt bijv. bij bepaalde situaties.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat voor voorkennis zou ze hebben dan?
wij hebben voorkennis van haar, bedoel ik door het TV programmaquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat voor voorkennis zou ze hebben dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |