quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
uurtje of zo .. (ps .. zie streamverslag)
Zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou het door het kus komen dat Dimi die immuniteitspin krijgtVera kon die natuurlijk ook krijgen
Het zal tussen haar en Nouchine gaan ja.quote:
haha.. ik had het net aangepast... je hebt helemaal gelijk.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]![]()
(als dit ook "commentaar op streamverslagen" mag zijn: "Ze hebben niet alles van hun lijstje gekregen trouwens, dus BB heeft hier wat gesjoemeld". De nieuwe bewoners Amy en Eveline blijken de tasjes van de bewoners te hebben ingepakt n.a.v. hun verlanglijstjes waarbij zij moesten gokken om onder de 2 kg te blijven.)
Die gaan vechten om Amy.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:44 schreef Tamaartje het volgende:
Kristof en Tobias vinden de nieuwe dames wel leuk 👍
Iets met een vakantiehuis verbouwen las ik.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ken die Amy
Niet persoonlijk maar van een Vlaams TV programma
En ze deed behoorlijk dramatisch soms
Dat beloofd
dat weet ik ook nogquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ken die Amy
Niet persoonlijk maar van een Vlaams TV programma
En ze deed behoorlijk dramatisch soms
Dat beloofd
Heb het vermoeden de groene kamer. Daar is de meeste plaats. Wel jammer.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:46 schreef engine het volgende:
Ben wel benieuwd waar ze gaan slapen. Zal best wat uitmaken.
Kristof is de hele dag al vrij hyperquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:43 schreef UtopiaFreak het volgende:
Kristof lijkt enorm opgewekt door de nieuwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |