Ik doe dat ook, maar dan is het niet netjes opgevouwen. Als ik ga vouwen beland het wel in de kast.quote:Op woensdag 27 juli 2022 10:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]Hier gebeurt dat ook wel eens. Dan vouw ik de was beneden op de bank op en beland het (soms voor dagen) in de wasmand. En pak ik het eruit wanneer ik het nodig heb.
Ik weet niet wat het is, maar ik heb een gruwelijke hekel aan was in de kasten leggen. Ik doe het wel, maar soms doe ik het dus ook op zijn Buddenbrucks.
quote:
Ja lekker makkelijkquote:Op woensdag 27 juli 2022 19:20 schreef littledrummergirl het volgende:
ah, de zeldenrustjes zijn allemaal j'tjes
[..]
Achquote:Op woensdag 27 juli 2022 19:28 schreef Dutch_view het volgende:
Een christelijke escape-room in een random woonhuis
Ja, had in een grot of aan een kruis moeten zijn!quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:28 schreef Dutch_view het volgende:
Een christelijke escape-room in een random woonhuis
Hoezo niet? Als kind ging ik ook mee naar dat soort dingen en leuk of niet, ik had het me te gedragen. We deden ook dingen die meer geschikt voor kinderen waren hoorquote:Op woensdag 27 juli 2022 19:36 schreef StephanL het volgende:
Een bezoek aan kerk is ook niet standaard uitje, maar voor hun wel blijkbaar.
Al kan ik begrijpen als je een bijzondere kerk bezoekt
Lijkt mij idd iets voor als je ouder bent. Zal wel een cultureel dingetje zijnquote:Op woensdag 27 juli 2022 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoezo niet? Als kind ging ik ook mee naar dat soort dingen en leuk of niet, ik had het me te gedragen. We deden ook dingen die meer geschikt voor kinderen waren hoor
Vanaf mijn vijfde werd ik meegenomen naar de Opera, klassieke muziek, toneelstukken en dans (en geen kindervoorstellingen). Ik ben het wel daardoor gaan waarderen, ik heb er veel van geleerd.quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:45 schreef StephanL het volgende:
[..]
Lijkt mij idd iets voor als je ouder bent. Zal wel een cultureel dingetje zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |