Eens hoor, het is puur bedrog eigenlijkquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:12 schreef RipCity het volgende:
Eigenlijk belachelijk dat je voor videoland zoveel moet aftikken en dit soort dingen dan nog gewoon wekelijks op moet wachten. Eigenlijk is het gewoon veredelde terugkijkdienst. Geef mensen gewoon de keus om series helemaal te bekijken als videoland abonnee.
Dat dacht ik ook al! Maar ze voelt zich vast comfortabel met deze look. Astleigh zag er wel mooi uit in zijn groene pak. 😻quote:Op dinsdag 11 januari 2022 21:41 schreef loveli het volgende:
Ben ik de enige die nog steeds zit te wachten tot ze iets leuks met het haar van Rowan gaan doen? Net uit de douche en een speldje erin op je trouwdag is het imho toch net niet.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Over volgende week, reactie op je gevoel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friettent dikke Willie, met Willie
Sterker nog, RTL verhuist steeds meer vanaf RTLXL (gratis) naar Videoland (betaald).quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:12 schreef RipCity het volgende:
Eigenlijk belachelijk dat je voor videoland zoveel moet aftikken en dit soort dingen dan nog gewoon wekelijks op moet wachten. Eigenlijk is het gewoon veredelde terugkijkdienst. Geef mensen gewoon de keus om series helemaal te bekijken als videoland abonnee.
Aan Videoland wordt (nog) geen geld verdiend (zeggen ze) de echte inkomsten komen nog steeds van de tv reclames. Ik betwijfel dat ten zeerste met meer dan een miljoen abonnees die allemaal minimaal 5 euro aftikkenquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:33 schreef roos94 het volgende:
Anders gaan videolandkijkers toch de boel spoileren op social media en dan kijkt niemand de tv uitzending meer.
Ligt er natuurlijk ook aan wat ze moeten betalen voor alles wat er op staat.... de Australische MAFS zal niet gratis zijn lijkt me...quote:Op donderdag 13 januari 2022 03:13 schreef W00fer het volgende:
[..]
Aan Videoland wordt (nog) geen geld verdiend (zeggen ze) de echte inkomsten komen nog steeds van de tv reclames. Ik betwijfel dat ten zeerste met meer dan een miljoen abonnees die allemaal minimaal 5 euro aftikken
Ze produceren ook eigen content, dus daar gaat ook wel wat geld inzitten. En de rechten om series en films van derden uit te mogen zenden zijn ook niet gratis natuurlijk.quote:Op donderdag 13 januari 2022 03:13 schreef W00fer het volgende:
Aan Videoland wordt (nog) geen geld verdiend (zeggen ze) de echte inkomsten komen nog steeds van de tv reclames. Ik betwijfel dat ten zeerste met meer dan een miljoen abonnees die allemaal minimaal 5 euro aftikken
Precies dat. Je betaalt toch niet alelen voor MAF om terug te kijken?quote:Op donderdag 13 januari 2022 09:28 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ze produren ook eigen content, dus daar gaat ook wel wat geld inzitten. En de rechten om series en films van derden uit te mogen zenden zijn ook niet gratis natuurlijk.
Het is 'm echtquote:
Misschien willen ze gewoon niet met hun kop op de tv?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:04 schreef nils7 het volgende:
Waarom zijn z’n ouders er niet bij als ze er wel achter staan?
Mja, weer zo'n stel 'deskundigen' die niet snappen dat je chemie niet op papier kunt matchen. Want ook al is de match op papier 100%, dan wil dat nog steeds niet zeggen dat er IRL ook chemie is.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:09 schreef AgnesGru het volgende:
Mag die ene expert helemaal rechts nog wat zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |