Omdat vrouwelijke kijkers de jurken vaak uitgebreid willen zien (ik niet) en de mannen geven niet om de pakken?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:07 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind de keuze in pakken toch een slap aftreksel als je t vergelijkt met de jurken zeg.
Waarom mogen de vrouwen naar de bruidszaak en dan mannen thuis met 4 pakken???
Ook RTL moet op de kleintjes lettenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:07 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind de keuze in pakken toch een slap aftreksel als je t vergelijkt met de jurken zeg.
Waarom mogen de vrouwen naar de bruidszaak en dan mannen thuis met 4 pakken???
Hendig.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:08 schreef SilverEyes het volgende:
Jezus wat awkward bij Arjan en Maurice.
Als je vent naast je op de dansvloer staat en iedereen ten dans vraagt behalve jezelf, dan is die open deur toch wel open hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:11 schreef Poison-Ivy het volgende:
Als je vent de hele tijd kwijt is ...dan moet er toch een belletje gaan rinkelen
Haha dit ja. Alles om maar niet met je man te dansenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:16 schreef Nine. het volgende:
[..]
Als je vent naast je op de dansvloer staat en iedereen ten dans vraagt behalve jezelf, dan is die open deur toch wel open hoor
Dat vroeg ik me ook af bij het kapsel van Rowan.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:28 schreef Nine. het volgende:
Wanneer maakt de kapper de coupe van die Joep eigenlijk af? Normaliter doen ze dat toch al vóór het trouwen?
Even een cliffhanger, maar wacht maar op volgende week.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:35 schreef SilverEyes het volgende:
Do you also have a menukaart on paper?
Dat meeeen je niet
Dat was gewoon een hopeloze zaak. Zelfs de heggeschaar brak spontaan doormidden vanwege dat rode prikkeldraadquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:31 schreef SilverEyes het volgende:
Dat vroeg ik me ook af bij het kapsel van Rowan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |