Die fout maakte ze eerder ook al.quote:
Ja, dat vond ik ook een zwakke link. En paniekaanvallen /beklemmend gevoel hoort bij elke fobie.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:18 schreef Kanaroe het volgende:
Robert Langdon, een fictief personage!, heeft last van claustrofobie
Tjeuuuuuu
japanquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Laat me gewoon twintig keer hetzelfde herhalen, misschien is het dan wel goed.
tja... terugkijken gaat lastig als het seizoen nog niet begonnen is met uitzenden bij de opname.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:20 schreef hhh38 het volgende:
Als je meedoet kijk je toch gewoon een paar afleveringen terug? Hoe kunnen zoveel kandidaten dezelfde fout maken?
Dat 2e.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
tja... terugkijken gaat lastig als het seizoen nog niet begonnen is met uitzenden bij de opname.
of bedoel je eerdere seizoenen?
Ja, mijn schoonmoeder heeft ook claustrofobie, om maar iemand te noemen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:20 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook een zwakke link. En paniekaanvallen /beklemmend gevoel hoort bij elke fobie.
sowieso heb je te maken met 5 willekeurige trefwoorden. Loopt Johan ook elke keer tegen aan dat hij veel er over weet maar de 5 dingen die zij willen horen moet je er maar net tussen gooienquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:22 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ja, mijn schoonmoeder heeft ook claustrofobie, om maar iemand te noemen.
Blijft vergezocht zo af en toe.
Dit.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Laat me gewoon twintig keer hetzelfde herhalen, misschien is het dan wel goed.
Vond ik ook. Ik dacht even dat Johan een homo was, maar hij heeft een vrouw.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:14 schreef Nizno het volgende:
heb met beide weinig, laat bettina maar door gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |