Kinderen krijgen?quote:
Zal er ook niet meer beter op worden.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:56 schreef SonicVolcano het volgende:
Jerney Kaagman schijnt live echt verschrikkelijk vals te zingen.
Dan fiets ik liever langs de ekte Vecht. Die ergens in in het Münsterland ontspringt en via de Grafschaft Bentheim, Twente en Salland naar Zwolle loopt.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:53 schreef hhh38 het volgende:
Langs de Vecht kan je heerlijk fietsen, lekker bootjes kijken
Ik wil hem wel zeshonderdzessenzestig flessen bessensapsaus horen zeggen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:57 schreef Regilio_ het volgende:
Alweer die Rutger Bregman met zijn deughoofd![]()
![]()
![]()
Ja, ze hadden er ooit bij Idols een filmpje van, tenenkrommend, nagels over schoolbord.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:56 schreef SonicVolcano het volgende:
Jerney Kaagman schijnt live echt verschrikkelijk vals te zingen.
Dat klinkt vast als een soort Peter Pannekoek die een voorstelling speelt.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:58 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik wil hem wel zeshonderdzessenzestig flessen bessensapsaus horen zeggen.
Dat is een beetje ver voor mijquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan fiets ik liever langs de ekte Vecht. Die ergens in in het Münsterland ontspringt en via de Grafschaft Bentheim, Twente en Salland naar Zwolle loopt.
FAKE NEWSquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:02 schreef Nizno het volgende:
defibrilater past helemaal niet in dat koffertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |