Tja, hij leeft nu nog, mooi laten doen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:49 schreef Szura het volgende:
Ben ik de enige die slecht kan kijken naar zo’n man die aan een afscheidstournee bezig is? Het doet me ook denken aan The Lau, daarbij had ik dat ook.
Ja. Zo n dood in slowmotion is ook wel pijnlijk. Bij the lau ging iedereen denken toen ie voor de derde keer geëerd werd bij Tan: duurt nu wel lang, waarom is the lau nog niet doodquote:
Haha, inderdaad jaquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:53 schreef Nizno het volgende:
die tijd kun je gebruiken voor twister Maarten
Ik vond hem van te voren ook al iets overschat en en nu nog steeds niet echt leuk en wat pijnlijker.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:49 schreef Szura het volgende:
Ben ik de enige die slecht kan kijken naar zo’n man die aan een afscheidstournee bezig is? Het doet me ook denken aan The Lau, daarbij had ik dat ook.
Daar zal Geer vast ook de pony wel op willen laten grazen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:54 schreef Martinello het volgende:
Steef ziet er een beetje Thierry-achtig uit vandaag.
In feite zit Wendy van Dijk in zijn pak.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:54 schreef Martinello het volgende:
Hij heeft ook wel een kop alsof ie bestraald is.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:54 schreef Martinello het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |