Wat kan hij niet vacumeren?quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb een goedkope gehad, en nu een foodsaver (ook nog goedkoop eigenlijk, in vergelijking met kamer-vacumeerders*)
Imho de pro's/cons:
Foodsaver
+ Strakker vacuüm
- duurder
- vacumeert niet alles
Goedkopere
- vaak niet helemaal leeg
+ Goedkoper
+ Trekt zelfs ziplocks vacuüm
(Kamer-vacumeerapparaten zijn wel aanzienlijk goedkoper geworden, van 1000+ naar een paar honderd euro. Die vacumeren ook alles en hebben een nóg strakker vacuüm)
Geen idee of chipszakken überhaupt te sealen zijn
Alles wat geen speciaal ribbelpatroon aan de binnenkant heeft. Voel maar aan de zakjes die je hebt liggen, die zijn ruw aan één kant.quote:
Gevonden, thanksquote:Op dinsdag 19 december 2023 21:27 schreef mascara-klodder het volgende:
Volgens mij was er eerder in dit topic ookal uitgebreid over die apparaten gepost. Misschien dat er daar nog tips staan?
Oh jaquote:Op dinsdag 19 december 2023 21:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik merk wel eens wanneer de zak te vol is of niet glad ligt, of dat ik m te ver naar achteren leg hij niet goed vacumeert. Maar das wennen. Brood trouwens eerst invriezen en dan pas vacumeren
Ah ok.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Alles wat geen speciaal ribbelpatroon aan de binnenkant heeft. Voel maar aan de zakjes die je hebt liggen, die zijn ruw aan één kant.
Juist daardoor krijgt hij er wel veel meer lucht uit.
Je hebt ze glad, voor oa kamer-vacumeerders, en je hebt ze geribbeld, voor machines die dat nodig hebben.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ah ok.
Zijn rollen voor die apparaten eigenlijk universeel? En hebben ze altijd ribbeltjes aan de binnenkant?
Bij een van de 3 (aldi, lidl, action) zijn ze niet goed, weet alleen niet welk (ik heb nog voorraad)quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ah ok.
Zijn rollen voor die apparaten eigenlijk universeel? En hebben ze altijd ribbeltjes aan de binnenkant?
Er is uitgezocht dat zakjes in gebruik goedkoper zijn .quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je hebt ze glad, voor oa kamer-vacumeerders, en je hebt ze geribbeld, voor machines die dat nodig hebben.
Ik heb zakken (of buizen) van de groothandel, want goedkoper. Een buis is wel gepriegel. Recht snijden, sealen, etc. Daarom dat ik nu grote en kleine zakjes heb, minder gepriegel
Ik zag apparaten met rolhouders waar ook een mes in zit.quote:Op dinsdag 19 december 2023 21:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je hebt ze glad, voor oa kamer-vacumeerders, en je hebt ze geribbeld, voor machines die dat nodig hebben.
Ik heb zakken (of buizen) van de groothandel, want goedkoper. Een buis is wel gepriegel. Recht snijden, sealen, etc. Daarom dat ik nu grote en kleine zakjes heb, minder gepriegel
Ik heb een rolhouder en een pulsefunctiequote:Op dinsdag 19 december 2023 21:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik zag apparaten met rolhouders waar ook een mes in zit.
https://wateetons.com/201(...)eeft-een-mens-nodig/
Ik heb een apparaat met pulse-optie nodig lees ik.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 29 december 2023 10:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb de FoodSaver FSV005 voor mezelf gekocht. Hoop geld![]()
Happy birthday to me
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 29 december 2023 10:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Happy birthday to me
Dooie mus.quote:
Goeie keus, staat hier ook, blij meequote:Op vrijdag 29 december 2023 10:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Happy birthday to me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |