Meh vraag ik me af. Mij doet het in elk geval niks. Het "grijpt" je nooit echt en blijft heel erg vlak.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:24 schreef Nexum het volgende:
Het jonger publiek zou dit echt opeten. Het straalt gewoon attitude uit
Ja, dat dus. Ik zou het al niet meer kunnen reproduceren.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:25 schreef Sableheart het volgende:
Weet niet wat ik hier van moet vinden. Het voelt heel erg als sfeer neerzetten, maar ik heb niet echt het gevoel naar muziek te luisteren.
Ook die van mij, maar het stond onderaan mijn lijst dus geen positieve verwachtingenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:26 schreef Meridiaan het volgende:
Isaac voldeed aan mijn verwachtingen.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ook die van mij, maar het stond onderaan mijn lijst dus geen positieve verwachtingen
Linkerrijtje, niks mis mee.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:27 schreef Meridiaan het volgende:
Ach ja, ik vond Sugar vorig jaar ook een lekker liedje, dus ga niet op mijn smaak af
Ze doken even in de geschiedenis van UMK.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:27 schreef H_T het volgende:
Wat was dat met Club La Perse en Lordi met een kettingzaag?
Welkomquote:
https://areena.yle.fi/tv/suoratquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:29 schreef Lianaatje_xx het volgende:
Is er ergens een link op YouTube voor deze nf?
Zie het blauwe vlak boven je invoerveldquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:29 schreef Lianaatje_xx het volgende:
Ja, geen levens meerquote:
De links staan vaak in de OP en eigenlijk altijd vlak boven het reactieveldquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:29 schreef Lianaatje_xx het volgende:
Stomquote:
Heeft ze stiekem gedanst?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:33 schreef koffieleuk het volgende:
Ze hebben het een toontje lager gedaan hoor ik.
Vind ik wel. Tekst is echt sterk vind ikquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:33 schreef Sableheart het volgende:
Het tempo is laag genoeg dat je op de woorden gaat letten, en ik weet niet of dat een voordeel voor haar is.
Vind de lyrics juist heel sterkquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:33 schreef Sableheart het volgende:
Het tempo is laag genoeg dat je op de woorden gaat letten, en ik weet niet of dat een voordeel voor haar is.
Helaas telt het dan maar 25% meequote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:35 schreef molloot200 het volgende:
Jurywinnaar? Zie het wel gebeuren als ik dit zo heb gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |