SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Caland op 11-01-2022 16:02:00 ]VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
ZZoveel censuur dat ze vanavond bij OP1 zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:55 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dames en heren, de advocaat van WIllem Engel.![]()
Echt knetter en knettergekquote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:55 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dames en heren, de advocaat van WIllem Engel.![]()
OP1 gaat daar de vingers niet meer aan branden hoor.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:56 schreef Momo het volgende:
Z
[..]
Zoveel censuur dat ze vanavond bij OP1 zijn![]()
Heel die Willem Engel en zijn aanhangers interesseren me echt geen fuck. Teveel domheid, geen aandacht aan besteden.![]()
![]()
We krijgen nu een of andere kale debiel die de nadruk legt op mensen die een beetje ziek thuis zitten en daarmee de MAATSCHAPPIJ ONTWRICHTENquote:
Van de regen in de drup.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
En ergens vrees ik dat Ernst van de journalisten nog het voordeel van de twijfel gaat krijgen bij de persco, hij is net nieuw namelijk.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Nieuw elanquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:00 schreef Caland het volgende:
[..]
We krijgen nu een of andere kale debiel die de nadruk legt op mensen die een beetje ziek thuis zitten en daarmee de MAATSCHAPPIJ ONTWRICHTEN
Van de regen in de drup.![]()
![]()
Bij het horen van de term wappie begin ik sinds vandaag ook aan het OMT te denken. Die luitjes zien ze duidelijk óók vliegen. Of je nu vreselijk er naast zit en schromelijk overdrijft naar de ene of de andere kant. Beide kun je dus nu wel wappie noemen.
Kan van Dissel en consorten echt niet meer als redelijk denkende mensen zien.Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..![]()
Maar die denken tenminste wel aan de Corona zorg. En dat is alles wat er toe doet.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:03 schreef deedeetee het volgende:
Bij het horen van de term wappie begin ik sinds vandaag ook aan het OMT te denken. Die luitjes zien ze duidelijk óók vliegen. Of je nu vreselijk er naast zit en schromelijk overdrijft naar de ene of de andere kant. Beide kun je dus nu wel wappie noemen.
Kan van Dissel en consorten echt niet meer als redelijk denkende mensen zien.![]()
Beetje dit idee?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:03 schreef deedeetee het volgende:
Kan van Dissel en consorten echt niet meer als redelijk denkende mensen zien.
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.”“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik ga er vanuit dat Jaap weer komt opdraven, vanwege het succes van de vorige keer.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:01 schreef zalkc het volgende:
En ergens vrees ik dat Ernst van de journalisten nog het voordeel van de twijfel gaat krijgen bij de persco, hij is net nieuw namelijk.- verwijderd door admin -![]()
Als je OMT als stel wappies begint te zien dan is het hoog tijd om afstand te nemen van COR en gerelateerde zaken.![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
OP1 gaat daar de vingers niet meer aan branden hoor.
Helaas![]()
Net met tegenzin booster gehaald. Ja, ze hebben me gedwongen hoor. Wat een totale onzin eigenlijk. Ga sowieso niet door met dit, dus geen vierde of vijfde of ga maar door. Ben jong en gezond, zat immuniteit, nu moet het gewoon weer terug naar normaal voor mij. Klaar met die onzin en gewoon ouderen en risicogroepen beschermen.
Al die debiele BOA's buiten op de parkeerplaats met mondkapjes op terwijl ze helemaal alleen staan. Beetje stoer doen overal. Dan ben je ook wel echt compleet gestoord. Het andere einde van het spectrum.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
De term ''wappie'' is sowieso wat subjectief; is maar net wat je perspectief is op de crisis. Naast dat we het woord sowieso niet zouden moeten gebruiken imo; nogal denigrerend; alle kanten op. Terwijl het van oorsprong enkel betekende dat je dronken was; we hebben er een hele andere lading aan gegeven alleen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je OMT als stel wappies begint te zien dan is het hoog tijd om afstand te nemen van COR en gerelateerde zaken.![]()
We kijken dus gewoon weer VI Vandaag.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
wtf...
Stop eens met podium te gevenWhat can change the nature of a man?![]()
Nobel, maar we weten allemaal dat de meeste mensen die dit roepen toch gewoon overstag gaan als je anders niet meer als gevaccineerd telt voor je QR bewijs.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:10 schreef Discombobulate het volgende:
Net met tegenzin booster gehaald. Ja, ze hebben me gedwongen hoor. Wat een totale onzin eigenlijk. Ga sowieso niet door met dit, dus geen vierde of vijfde of ga maar door. Ben jong en gezond, zat immuniteit, nu moet het gewoon weer terug naar normaal voor mij. Klaar met die onzin en gewoon ouderen en risicogroepen beschermen.![]()
Waarom heb je zoveel ontzag voor het OMT? Wat hebben die nou al bij al goed gedaan de afgelopen 2 jaar?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je OMT als stel wappies begint te zien dan is het hoog tijd om afstand te nemen van COR en gerelateerde zaken.
Het zijn geen wappies maar autisten met tunnelvisie die meer schade veroorzaakt hebben dan die debiele wappies in een leven kunnen veroorzaken.![]()
En morgen?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:11 schreef Coco het volgende:
[..]
We kijken dus gewoon weer VI Vandaag.![]()
Hoe doen zij stoer?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:10 schreef Discombobulate het volgende:
Net met tegenzin booster gehaald. Ja, ze hebben me gedwongen hoor. Wat een totale onzin eigenlijk. Ga sowieso niet door met dit, dus geen vierde of vijfde of ga maar door. Ben jong en gezond, zat immuniteit, nu moet het gewoon weer terug naar normaal voor mij. Klaar met die onzin en gewoon ouderen en risicogroepen beschermen.
Al die debiele BOA's buiten op de parkeerplaats met mondkapjes op terwijl ze helemaal alleen staan. Beetje stoer doen overal. Dan ben je ook wel echt compleet gestoord. Het andere einde van het spectrum.
Ben je niet een beetje aan het overdrijven?![]()
Een BOA die moederziel alleen bij de GGD op een parkeerplaats staat in de buitenlucht met mondkapje op vind ik zeker een wappie. Hoefijzermodel verklaard het wel Wat.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
De term ''wappie'' is sowieso wat subjectief; is maar net wat je perspectief is op de crisis. Naast dat we het woord sowieso niet zouden moeten gebruiken imo; nogal denigrerend; alle kanten op. Terwijl het van oorsprong enkel betekende dat je dronken was; we hebben er een hele andere lading aan gegeven alleen.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Bedankt, Hansquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die zit er niet vanavond, wappie.What can change the nature of a man?![]()
"Als het wel mee lijkt te vallen komen we natuurlijk eerder bij u terug"quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:05 schreef deedeetee het volgende:
Gebietst van @:Oliver uit ander topic
https://twitter.com/cijfertjesman/status/1480915882348101645
[ afbeelding ]
Hahahahahahahahahahahahahaha![]()
Hahah, wat is dezequote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:10 schreef Discombobulate het volgende:
Net met tegenzin booster gehaald. Ja, ze hebben me gedwongen hoor.- verwijderd door admin -
Forum Opties Forumhop: Hop naar: