Persoonlijke situatie?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, heel jammer dat BB zich niet aanpast aan jouw persoonlijke, heel specifieke, situatie .. onbegrijpelijk.
Doe nou niet .. je was toch rustiger dit jaar zei je?quote:
Hij probeert stoer te doen....quote:
Dus de mensen achter de schermen bij BB ook en daarom is er dan juist actiequote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Persoonlijke situatie?
Ik denk dat de overgrote meerderheid gewoon van 8 tot 4 werkt
Wat is dat weer voor een dwaze opmerking
hij mag van alles tegen me zeggen, ik doe niet aan tr'squote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:46 schreef Verida het volgende:
Hij pro
[..]
Hij probeert stoer te doen....
maar pas maar op wat je zegt anders moet jij ook je bek houden...
Weet ik wel, het waren gewoon wat de frustratiesquote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:47 schreef Benny het volgende:
[..]
Tipje: Dit is niet de manier om ermee om te gaan
dat soort frustraties moet je op vera uitleven. niet op een aantal van onsquote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Weet ik wel, het waren gewoon wat de frustraties
8 tot 4? Wat is dat nou weer voor part-time werkrooster.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Persoonlijke situatie?
Ik denk dat de overgrote meerderheid gewoon van 8 tot 4 werkt
Wat is dat weer voor een dwaze opmerking
You misspelled Kittyquote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:48 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat soort frustraties moet je op vera uitleven. niet op een aantal van ons
Kheb het volume al omlaag gegooidquote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:48 schreef Mrsloveable het volgende:
Ok doe maar weer stream 2 open gooien, want ik ben klaar met dat gezang in mijn oren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |