Niets! Geloof niet alles wat op twitter wordt uitgekraamd!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:28 schreef rinardo het volgende:
ik zie op twitter allemaal, kitty heeft gewonnen, wat weten ze meer dan wij?
Ja, dat hebben we inmiddels begrepen ja. Jammer voor je. Lekker TV uitzekding kijken, heb je iets om naar uit te zien.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wel geniaal trouwens van die ballonen en die gouden briefjes. MAAR HEB ER FUCKING NIETS VAN GEZIEN
Ik "geniet" 3 dagen pw van mijn werk als huishelijk medewerkster in de thuiszorg náást mijn aanvullende uitkering en fulltime mantelzorgquote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mensen die genieten van een uitkering of zijn op die manier beloofd. de harde fabrieksarbeider mag het doen met live bankhangen en dwaze spelletjes
wAT BEN IK ER MEEquote:
hier de Ramboquote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wel geniaal trouwens van die ballonen en die gouden briefjes. MAAR HEB ER FUCKING NIETS VAN GEZIEN
JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN..quote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
wAT BEN IK ER MEE
HET IS NIET LIVE
IK WIL NUUUUUUUUUUUUU ACTIE
Niet te veel kwijlen héquote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:38 schreef cheanny het volgende:
Toby toby wat ben je toch leuk om naar te kijken..
ik denk je dromtquote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Op stream 2 is nu volop actie !!! De helft is in de gameroom
Huh?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:38 schreef suzi1 het volgende:
ey gaan we de zgn handophouders hier afkraken?!
quote:
Ik kijk stiekem met 1 oog klein beetje meequote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:41 schreef cheanny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje kwijlen mag wel.Een fris Tobytje
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dwaze regie ook
Ze gunnen ons niet
Stelletjes randdebielen daar
Nou hij mist dingen, omdat hij niet kan kijken.. maar zo zijn er meer mensen die het niet live kunnen zien.. als er iets gebeurd..quote:
wat een onzin, beloond.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mensen die genieten van een uitkering of zijn op die manier beloofd. de harde fabrieksarbeider mag het doen met live bankhangen en dwaze spelletjes
komt er op neer dat ze in de ochtend de meeste actie doen terwijl de meeste mensen aan het werk zijn en dat er amper mensen kunnen kijkenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik begrijp het gezeur niet. Hebben de hele dag streams gehad op 10 min. Na. Vind wel lekker even minder mensen.
Wat een kleutergedrag zegquote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
wAT BEN IK ER MEE
HET IS NIET LIVE
IK WIL NUUUUUUUUUUUUU ACTIE
Ja, heel jammer dat BB zich niet aanpast aan jouw persoonlijke, heel specifieke, situatie .. onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
komt er op neer dat ze in de ochtend de meeste actie doen terwijl de meeste mensen aan het werk zijn en dat er amper mensen kunnen kijken
Ik kan het ze alleen maar meegeven. Slimquote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
komt er op neer dat ze in de ochtend de meeste actie doen terwijl de meeste mensen aan het werk zijn en dat er amper mensen kunnen kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |