komt er op neer dat ze in de ochtend de meeste actie doen terwijl de meeste mensen aan het werk zijn en dat er amper mensen kunnen kijkenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik begrijp het gezeur niet. Hebben de hele dag streams gehad op 10 min. Na. Vind wel lekker even minder mensen.
Wat een kleutergedrag zegquote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
wAT BEN IK ER MEE
HET IS NIET LIVE
IK WIL NUUUUUUUUUUUUU ACTIE
Ja, heel jammer dat BB zich niet aanpast aan jouw persoonlijke, heel specifieke, situatie .. onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
komt er op neer dat ze in de ochtend de meeste actie doen terwijl de meeste mensen aan het werk zijn en dat er amper mensen kunnen kijken
Ik kan het ze alleen maar meegeven. Slimquote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
komt er op neer dat ze in de ochtend de meeste actie doen terwijl de meeste mensen aan het werk zijn en dat er amper mensen kunnen kijken
Persoonlijke situatie?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, heel jammer dat BB zich niet aanpast aan jouw persoonlijke, heel specifieke, situatie .. onbegrijpelijk.
Doe nou niet .. je was toch rustiger dit jaar zei je?quote:
Hij probeert stoer te doen....quote:
Dus de mensen achter de schermen bij BB ook en daarom is er dan juist actiequote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Persoonlijke situatie?
Ik denk dat de overgrote meerderheid gewoon van 8 tot 4 werkt
Wat is dat weer voor een dwaze opmerking
hij mag van alles tegen me zeggen, ik doe niet aan tr'squote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:46 schreef Verida het volgende:
Hij pro
[..]
Hij probeert stoer te doen....
maar pas maar op wat je zegt anders moet jij ook je bek houden...
Weet ik wel, het waren gewoon wat de frustratiesquote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:47 schreef Benny het volgende:
[..]
Tipje: Dit is niet de manier om ermee om te gaan
dat soort frustraties moet je op vera uitleven. niet op een aantal van onsquote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Weet ik wel, het waren gewoon wat de frustraties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |