Via imgur zelf lukt mij dat ook niet, ik klikte op je qoute toen link gekopieerd en en geplakt in mijn browser. daarna met rechtermuisknop op de afbeelding geklikt toen openen in nieuw tabbladquote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
het lukte mijn echt niet ik had meerdere dingen geprobeerd
hopen dat Dimi, Vera of Peter de vrijstelling krijgtquote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:55 schreef Benny het volgende:
Nouchine, Dimitri, Peter, Vera, Kitty en Salar dus in de gameroom
nou ja hij staat er dank je welquote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Via imgur zelf lukt mij dat ook niet, ik klikte op je qoute toen link gekopieerd en en geplakt in mijn browser. daarna met rechtermuisknop op de afbeelding geklikt toen openen in nieuw tabblad
Graag gedaan, wat je volgende keer kan doen is dus als je imgur plaatje hebt, met je rechtermuisknop er op afbeelding klikken en dan hier de link neer zettenquote:
Tobias kijkt dus eerst de kat uit boomquote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Tobias heeft tijd nodig om zichzelf helemaal te geven.
Heeft nog lang niet alles laten zien.
Grace was meteen helemaal "aan".
Nawel is goed te lezen volgen Tobias.
wil je het mij dan wel vertellen ;-)quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik volg beide streams, dus ook het damesgesprek op stream 1. Was interessant, maar ik ga jou niet vertellen waar het over ging!
Daar moet je voor tv kijken om alles te zienquote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:03 schreef mario390 het volgende:
de kut bigbrother gaat zo straks je weet niet
hoe gebeurd
nu weer spel
Ja. Laat je het ons nog weten?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:02 schreef FreshFruit het volgende:
Eiindelijk het nummer gevonden wat ze vanmiddag mochten horen en op dansen.
Fluister het maar in mijn oor, ik zeg niets doorquote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik volg beide streams, dus ook het damesgesprek op stream 1. Was interessant, maar ik ga jou niet vertellen waar het over ging!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |