SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Die is zo met haar eigen bezig en natuurlijk met haar volgers op het net..quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:26 schreef zodeju het volgende:
En tuthola heeft haar speldje een andere kleur gegeven en hang weer met haar gezicht op de poef.....wat een super lui mens is dat.
Beluister hier alvast 2 van zijn "kaskrakers" ;-) https://newsmonkey.be/big-67575676/quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:27 schreef Harry het volgende:
Het is amper te geloven dat Kristof een schlagerzanger zou zijn. Wat slecht!
Omdat we niet willen dat jij dat weet.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:30 schreef mario390 het volgende:
hoezo typed niemand wat vera ,nachel,en grace nu gesproken
hebben op stream 1 ?
Echte mensen thuis hebben soms wel wat beters te doen...quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:30 schreef mario390 het volgende:
hebben op stream 1 ?
Je zal toch een beste afknapper krijgen als volger als je dit nu ziet.....ik zie er geen eens een vrouw meer in van 27jaar maar een verwent kind .quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:29 schreef Silves het volgende:
[..]
Die is zo met haar eigen bezig en natuurlijk met haar volgers op het net..
julie zijn toch op 2quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Omdat we niet willen dat jij dat weet.
In welk huis? Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:32 schreef Jockari het volgende:
Ik blijf bij mijn gevoel van dag 1 dat Naewel in huis was. Ik vertrouw ze nog steeds niet.
Ik volg beide streams, dus ook het damesgesprek op stream 1. Was interessant, maar ik ga jou niet vertellen waar het over ging!quote:
Kan ze dat niet thuis gaan doen?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:36 schreef Rhosyn het volgende:
Nawel is bezig met content maken voor haar tiktaktok.
niet doen......quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:38 schreef suzi1 het volgende:
en ze wil grace laten zingen op haar bruiloft?
Daar verwacht ik niks van.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:39 schreef suzi1 het volgende:
heeft kristoff al een sliding gemaakt richting kitty?
Kitty nu booswoest dat zij nooit wordt uitgenodigd.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:41 schreef Rhosyn het volgende:
Ik las laatst hier iets over dames met veel volgers die uitgenodigd worden om naar Dubai te komen om feestjes op te leuken en rijkelui vermaken met van alles.![]()
Zie ik Nawel wel doen.
Verder zeg ik niks.
Ze hebben het leuk met elkaar.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:44 schreef Dotteke het volgende:
De dames hebben er zin in zo te zien, nog steeds aan het zingen
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Kitty nu booswoest dat zij nooit wordt uitgenodigd.
Ik had het geluid al een stukje zachter gezetquote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben het leuk met elkaar.
Maar voor de oren is het een marteling.
Ik denk eerder dat hij uit die kast komt en er bij gaat zitten.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:41 schreef Jockari het volgende:
Nog even en Rambo staat met zijn broek op zijn enkels de meiden in de gaten te houden achter de hoek.
[ afbeelding ]
Over het eten. Hoeveel er nog is. Wat er morgen kan. Wat de jongens kunnen maken. Blablablaquote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:48 schreef Benny het volgende:
Kitty weer aan het fluisteren met Peter?
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:50 schreef Joyce-43 het volgende:
Tobias is een Look a Like![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lukt niet foto hier te krijgen van alles geprobeerd
Ze zingen de hele tijd.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:30 schreef mario390 het volgende:
hebben op stream 1 ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |