Daar verwacht ik niks van.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:39 schreef suzi1 het volgende:
heeft kristoff al een sliding gemaakt richting kitty?
Kitty nu booswoest dat zij nooit wordt uitgenodigd.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:41 schreef Rhosyn het volgende:
Ik las laatst hier iets over dames met veel volgers die uitgenodigd worden om naar Dubai te komen om feestjes op te leuken en rijkelui vermaken met van alles.![]()
Zie ik Nawel wel doen.
Verder zeg ik niks.
Ze hebben het leuk met elkaar.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:44 schreef Dotteke het volgende:
De dames hebben er zin in zo te zien, nog steeds aan het zingen
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Kitty nu booswoest dat zij nooit wordt uitgenodigd.
Ik had het geluid al een stukje zachter gezetquote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben het leuk met elkaar.
Maar voor de oren is het een marteling.
Ik denk eerder dat hij uit die kast komt en er bij gaat zitten.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:41 schreef Jockari het volgende:
Nog even en Rambo staat met zijn broek op zijn enkels de meiden in de gaten te houden achter de hoek.
[ afbeelding ]
Over het eten. Hoeveel er nog is. Wat er morgen kan. Wat de jongens kunnen maken. Blablablaquote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:48 schreef Benny het volgende:
Kitty weer aan het fluisteren met Peter?
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:50 schreef Joyce-43 het volgende:
Tobias is een Look a Like![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lukt niet foto hier te krijgen van alles geprobeerd
Ze zingen de hele tijd.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:30 schreef mario390 het volgende:
hoezo typed niemand wat vera ,nachel,en grace nu gesproken
hebben op stream 1 ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |