Lijkt mij niet gunstig voor de koers van unilever..quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:14 schreef nostra het volgende:
UN wil GSK's consumentendivisie voor 50 mld overnemen, da's een aardige brok. Eerste bod afgewezen fwiw. Nog meer centjes voor Pfizer.

All share deal zo te lezen, zal van de prijs afhangen dan. In theorie zou het koersneutraal moeten zijn.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:05 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Lijkt mij niet gunstig voor de koers van unilever..

Oftewel:quote:Of er nog gesprekken lopen na de afwijzing en of Unilever met een hoger bod wil komen, is volgens The Times onduidelijk. Hoe Unilever de overname wilde bekostigen, is ook niet duidelijk. Vermoedelijk zou een groot deel in aandelen Unilever worden betaald. Hoe de huidige aandeelhouders daar tegenover zouden staan, is nog maar de vraag.

Unilever zegt zelf van wel.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:48 schreef Groepfunder het volgende:
- We weten niet óf er nog onderhandeld wordt.

Waar lees jij dat?quote:
Dus het is nog steeds niet duidelijk of Unilever met een hoger bod komt.quote:Unilever declined to comment on whether it would return with a higher bid. "There can be no certainty that any agreement will be reached." Brokerage Jefferies last year put a valuation for the whole consumer unit at 45 billion pounds.

Dat staat er niet. Eerste alinea:quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:58 schreef nostra het volgende:
https://www.unilever.com/(...)-to-press-reporting/
Ja, in december vorig jaar. Dat bod is afgeslagen. Er staat niet dat men op dit moment in onderhandeling is of een nieuw bod voorbereidt.quote:Unilever neemt nota van recente berichtgeving over haar belang in GSK Consumer Healthcare en bevestigt dat het GSK en Pfizer heeft benaderd over een mogelijke overname van het bedrijf.

"There can be no certainty any agreement will be reached" geeft in ieder geval aan dat men het overweegt, of dat daadwerkelijk gebeurt is een tweede inderdaad. Maar het is niet van tafel vooralsnog.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:02 schreef Groepfunder het volgende:
Er staat niet dat men op dit moment in onderhandeling is of een nieuw bod voorbereidt.

Maar ook die zin houdt niet per se in dat er op dit moment een actieve onderhandeling plaatsvindt. Het sluit het niet uit, dat is waar.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:07 schreef nostra het volgende:
[..]
"There can be no certainty any agreement will be reached" geeft in ieder geval aan dat men het overweegt, of dat daadwerkelijk gebeurt is een tweede inderdaad. Maar het is niet van tafel vooralsnog.

Putin kan het extra materieel inzetten als onderhandelingsmiddel. De winst moet dan wel opwegen tegen de kosten. Anders ben je gewoon capitaal aan het verbranden onder het mom van een training. De hoeveelheid van desinformatie vanuit Rusland komt wel overeen met 2014. Ik denk wanneer eind februari nog steeds hetzelfde is dat er geen invasie gaat komen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:22 schreef ludovico het volgende:
Iemand ideeën over ukraine Rusland conflict?

Wordt gezellig dus volgende week.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:13 schreef floris_b het volgende:
[..]
Putin kan het extra materieel inzetten als onderhandelingsmiddel. De winst moet dan wel opwegen tegen de kosten. Anders ben je gewoon capitaal aan het verbranden onder het mom van een training. De hoeveelheid van desinformatie vanuit Rusland komt wel overeen met 2014. Ik denk wanneer eind februari nog steeds hetzelfde is dat er geen invasie gaat komen.

Ik kwam dit plaatje tegen in de WSJ.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:15 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wordt gezellig dus volgende week.

Ik zie er vanaf voor nu, blijf het wel volgen en dan zien we het wel.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:43 schreef DIJK het volgende:
Ik snap niet wat jullie in JDE zien echt zo,n bedrijf wat ze volledig uitkleden om maar voor een gunstig bedrag te lozen aan onwetende particulieren . Alleen maar snijden in de kosten om de cijfers een beetje op te poetsen maar geen lange termijn visie.

Goed voor het dividendrendement.quote:Op maandag 17 januari 2022 09:14 schreef nostra het volgende:
Da's een ongekende daling voor een Unilever.

Dagkoersen. Zolang er in de basis niet iets mis is met het bedrijf moet het wel weer goedkomen toch?quote:Op maandag 17 januari 2022 11:30 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Lekker dan, -7% op moment van schrijven. Dat is dan een saai/ veilig aandeel in je portefeuille. Misschien moet ik me maar beperken tot ETF's.

Lekker laten liggen. Unilever heb je niet voor 1 dag, of 1 jaar en ook niet voor 5 jaar. Uiteindelijk is deze reuring goed voor Unilever. Het aandeel moddert al veel te lang een beetje door.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:30 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Lekker dan, -7% op moment van schrijven. Dat is dan een saai/ veilig aandeel in je portefeuille. Misschien moet ik me maar beperken tot ETF's.

Daling van 7%.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:05 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Lijkt mij niet gunstig voor de koers van unilever..

Ook gewoon x3 in nog geen 13 jaar?quote:Op maandag 17 januari 2022 12:05 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Lekker laten liggen. Unilever heb je niet voor 1 dag, of 1 jaar en ook niet voor 5 jaar. Uiteindelijk is deze reuring goed voor Unilever. Het aandeel moddert al veel te lang een beetje door.

Mag van mij onder ¤40 zakken. Wordt interessant om te kopenquote:Op maandag 17 januari 2022 11:30 schreef Lokale_Notabele het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |