abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 januari 2022 @ 17:05:59 #201
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_203205269
quote:
11s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 16:14 schreef nostra het volgende:
UN wil GSK's consumentendivisie voor 50 mld overnemen, da's een aardige brok. Eerste bod afgewezen fwiw. Nog meer centjes voor Pfizer.
Lijkt mij niet gunstig voor de koers van unilever..
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_203205402
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 17:05 schreef JimmyJames het volgende:

[..]
All share deal zo te lezen, zal van de prijs afhangen dan. In theorie zou het koersneutraal moeten zijn.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
  zaterdag 15 januari 2022 @ 21:06:25 #203
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_203209855
Wilde even checken of iedereen die toegang wil tot de Tellurian discord dat ook heeft, anders hoor ik het graag.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_203211051
Ik lees dat Unilever miljarden overheeft voor de consumententak van GlaxoSmithKline (GSK), maar de laatste alinea in het bericht op Nu.nl is natuurlijk cruciaal
quote:
Of er nog gesprekken lopen na de afwijzing en of Unilever met een hoger bod wil komen, is volgens The Times onduidelijk. Hoe Unilever de overname wilde bekostigen, is ook niet duidelijk. Vermoedelijk zou een groot deel in aandelen Unilever worden betaald. Hoe de huidige aandeelhouders daar tegenover zouden staan, is nog maar de vraag.
Oftewel:
- We weten niet óf er nog onderhandeld wordt.
- Als er een tweede bod, dan weten we niet hoe dat gefinancierd wordt.
- En de aandeelhouders van Unilever zouden nog akkoord moeten gaan (als er extra aandelen worden uitgegeven).

Dat zijn heel veel als-dan-relaties. Ik verwacht maandag niet opeens een duikeling in de koers van het aandeel Unilever. (Disclaimer: long Unilever)
pi_203211118
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 21:48 schreef Groepfunder het volgende:
- We weten niet óf er nog onderhandeld wordt.
Unilever zegt zelf van wel.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_203211231
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 21:51 schreef nostra het volgende:
Unilever zegt zelf van wel.
Waar lees jij dat?

[Aanvulling]
Unilever zegt tegenover Reuters (2 uur geleden)
quote:
Unilever declined to comment on whether it would return with a higher bid. "There can be no certainty that any agreement will be reached." Brokerage Jefferies last year put a valuation for the whole consumer unit at 45 billion pounds.
Dus het is nog steeds niet duidelijk of Unilever met een hoger bod komt.
pi_203211302
pi_203211415
quote:
Dat staat er niet. Eerste alinea:
quote:
Unilever neemt nota van recente berichtgeving over haar belang in GSK Consumer Healthcare en bevestigt dat het GSK en Pfizer heeft benaderd over een mogelijke overname van het bedrijf.
Ja, in december vorig jaar. Dat bod is afgeslagen. Er staat niet dat men op dit moment in onderhandeling is of een nieuw bod voorbereidt.
pi_203211539
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 22:02 schreef Groepfunder het volgende:
Er staat niet dat men op dit moment in onderhandeling is of een nieuw bod voorbereidt.
"There can be no certainty any agreement will be reached" geeft in ieder geval aan dat men het overweegt, of dat daadwerkelijk gebeurt is een tweede inderdaad. Maar het is niet van tafel vooralsnog.
pi_203211808
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 22:07 schreef nostra het volgende:
[..]
"There can be no certainty any agreement will be reached" geeft in ieder geval aan dat men het overweegt, of dat daadwerkelijk gebeurt is een tweede inderdaad. Maar het is niet van tafel vooralsnog.
Maar ook die zin houdt niet per se in dat er op dit moment een actieve onderhandeling plaatsvindt. Het sluit het niet uit, dat is waar.
pi_203211884
Iemand ideeën over ukraine Rusland conflict?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203212998
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 22:22 schreef ludovico het volgende:
Iemand ideeën over ukraine Rusland conflict?
Putin kan het extra materieel inzetten als onderhandelingsmiddel. De winst moet dan wel opwegen tegen de kosten. Anders ben je gewoon capitaal aan het verbranden onder het mom van een training. De hoeveelheid van desinformatie vanuit Rusland komt wel overeen met 2014. Ik denk wanneer eind februari nog steeds hetzelfde is dat er geen invasie gaat komen.
pi_203213040
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 23:13 schreef floris_b het volgende:

[..]
Putin kan het extra materieel inzetten als onderhandelingsmiddel. De winst moet dan wel opwegen tegen de kosten. Anders ben je gewoon capitaal aan het verbranden onder het mom van een training. De hoeveelheid van desinformatie vanuit Rusland komt wel overeen met 2014. Ik denk wanneer eind februari nog steeds hetzelfde is dat er geen invasie gaat komen.
Wordt gezellig dus volgende week.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203217422
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 23:15 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wordt gezellig dus volgende week.
Ik kwam dit plaatje tegen in de WSJ.
  zondag 16 januari 2022 @ 14:37:22 #215
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_203220726
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 18:43 schreef DIJK het volgende:
Ik snap niet wat jullie in JDE zien echt zo,n bedrijf wat ze volledig uitkleden om maar voor een gunstig bedrag te lozen aan onwetende particulieren . Alleen maar snijden in de kosten om de cijfers een beetje op te poetsen maar geen lange termijn visie.

Ik zie er vanaf voor nu, blijf het wel volgen en dan zien we het wel.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_203232229
Da's een ongekende daling voor een Unilever.
pi_203232375
SHELL!! Al 2k erbij in 3 weken!
  maandag 17 januari 2022 @ 11:10:45 #218
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_203233662
quote:
10s.gif Op maandag 17 januari 2022 09:14 schreef nostra het volgende:
Da's een ongekende daling voor een Unilever.
Goed voor het dividendrendement.
pi_203233968
Lekker dan, -7% op moment van schrijven. Dat is dan een saai/ veilig aandeel in je portefeuille. Misschien moet ik me maar beperken tot ETF's.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_203234177
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:30 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Lekker dan, -7% op moment van schrijven. Dat is dan een saai/ veilig aandeel in je portefeuille. Misschien moet ik me maar beperken tot ETF's.
Dagkoersen. Zolang er in de basis niet iets mis is met het bedrijf moet het wel weer goedkomen toch?

En ja, ETF's zullen doorgaans wat stabieler zijn en als ze omlaag gaan, ligt de hele markt op z'n gat en daar doe je toch weinig aan op dat moment.

Edit: heb nu net wat Unilever gekocht dus aan mij zal het niet liggen :P
Het is een aandeel dat m'n selectie net niet heeft gehaald bij de laatste aankoopronde maar met een korting durf ik het wel aan.

[ Bericht 6% gewijzigd door TheFreshPrince op 17-01-2022 12:05:27 ]
  maandag 17 januari 2022 @ 12:05:55 #221
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_203234588
quote:
Lekker laten liggen. Unilever heb je niet voor 1 dag, of 1 jaar en ook niet voor 5 jaar. Uiteindelijk is deze reuring goed voor Unilever. Het aandeel moddert al veel te lang een beetje door.
pi_203234622
Besi alweer 23,45% in de plus sinds ik weer in ben gestapt.
Dat is wel m'n gelukkigste trade geweest van dit nieuwe jaar.

Tevens een herinnering aan mezelf dat ik wat meer geduld moet hebben O-) :+
pi_203234814
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 17:05 schreef JimmyJames het volgende:

[..]
Daling van 7%.
Cindy De Vuyst
pi_203234847
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 12:05 schreef BasEnAad het volgende:

[..]
Lekker laten liggen. Unilever heb je niet voor 1 dag, of 1 jaar en ook niet voor 5 jaar. Uiteindelijk is deze reuring goed voor Unilever. Het aandeel moddert al veel te lang een beetje door.
Ook gewoon x3 in nog geen 13 jaar?
pi_203234886
quote:
Mag van mij onder ¤40 zakken. Wordt interessant om te kopen :D
Cindy De Vuyst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')