Joh het leeft voort in NXP, AMSL, Signify. En Philips op zich is geen slecht aandeel, ze hebben nu even tegenwind, dat overkomt elk bedrijf wel eens.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tja, met pijn in het hart hoor. Ooit toch Neerlands trots.

Ik zou ze gewoon weer verkopen!quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ongeveer m'n hele lijstje nieuwe aandelen staat nog rood

Je moet ook niet per dag kijken...over 5 jaar eens ..crypto is nog meer kutquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:01 schreef Zwansen het volgende:
Vrijwel alle aandelen donkergroen behalve Unilever.

Nee, maar Unilever is wel structureel kut.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je moet ook niet per dag kijken...over 5 jaar eens ..crypto is nog meer kut

Hoeveel tijd heb je? Met vliegtuigen in de torens....wanneer je dan had belegd, had je nog steeds winstquote:Op woensdag 12 januari 2022 16:38 schreef klaasweetalles het volgende:
ik vraag me gewoon af of het zin heeft om in aandelen te stappen.
Vorig jaar, ik bedoel 2020 tijdens de grote crash door corona was de instap moment en inmiddels is alles weer hersteld en zitten we op record hoogtes
Hoe hoog kan het nog gaan kan je beter afvragen.
Heeft het zin om aandelen te hebben op dit moment
Daarom concentreer ik me liever me meer op instrumenten met meer risico maar waar je in korte termijn grote rendementen op kan halen. Of verliezen....

Het is beleggen, geen gokken/speculeren. Ik vind beleggen iets voor de lange termijn.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:38 schreef klaasweetalles het volgende:
ik vraag me gewoon af of het zin heeft om in aandelen te stappen.
Vorig jaar, ik bedoel 2020 tijdens de grote crash door corona was de instap moment en inmiddels is alles weer hersteld en zitten we op record hoogtes
Hoe hoog kan het nog gaan kan je beter afvragen.
Heeft het zin om aandelen te hebben op dit moment
Daarom concentreer ik me liever me meer op instrumenten met meer risico maar waar je in korte termijn grote rendementen op kan halen. Of verliezen....

Ah, de kans op sancties wbt Gazprom gaat steeds groter worden.quote:Op woensdag 12 januari 2022 17:21 schreef ludovico het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)sis-bij-rusland.html

Zoals eerder gemeld in een paar post hierboven de gasprijs goed in de gaten houdenquote:Op woensdag 12 januari 2022 17:21 schreef ludovico het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)sis-bij-rusland.html

ik koop morgen voor 2k erbij geloof er niks van dat ze niet naar de 40 gaan over 6 maanden.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:34 schreef SOG het volgende:
De fok! Adviescommissie had philips al op sell staan jongens. Wel opletten he.

Ik heb unilever al wel een tijdje.. als een soort van hoeksteen. Ik kijk er eigenlijk niet eens naar en pak gewoon 4x per jaar weer mn dividendje. Maar inderdaad het wil verder voor geen meter.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:04 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Unilever is ook een beetje een zorgenkindje. Aandeel blijft hopeloos achter op peers. De omzet van Unilever stijgt ook al 10 jaar nauwelijks, ja gemiddeld met 1%. Ik laat het aandeel liever even links liggen.

Had Heinz dat niet geprobeerd een paar jaar geleden? Zou nu wel mogen. Ze zijn toch vertrokken hier.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb unilever al wel een tijdje.. als een soort van hoeksteen. Ik kijk er eigenlijk niet eens naar en pak gewoon 4x per jaar weer mn dividendje. Maar inderdaad het wil verder voor geen meter.
Misschien moet iemand maar weer eens een vijandelijk bod proberen

Kraft Heinz Inderdaad. Was wel mooi hoe dat toen allemaal ging. Lees nu ook overal dat Unilever te woke is gewordenquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:05 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Had Heinz dat niet geprobeerd een paar jaar geleden? Zou nu wel mogen. Ze zijn toch vertrokken hier.

Toen zat Polman er nog, die kwamen redelijk snel van een koude kermis thuis. Goed boek overigens van hem: Net Positive. Anderen noemen het te woke idd, maar ik vind het juist wel kracht ipv het hypocriete van een Danone of Nestle. Die vent die er nu zit heeft kraak noch smaak.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:05 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Had Heinz dat niet geprobeerd een paar jaar geleden? Zou nu wel mogen. Ze zijn toch vertrokken hier.

Unilever heb ik een tijdje geleden verkocht, had het idee dat mijn geld beter kon renderen in de hoek van cloud gezien de digitalisering van de maatschappij.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb unilever al wel een tijdje.. als een soort van hoeksteen. Ik kijk er eigenlijk niet eens naar en pak gewoon 4x per jaar weer mn dividendje. Maar inderdaad het wil verder voor geen meter.
Misschien moet iemand maar weer eens een vijandelijk bod proberen

Ik beleg als een boomer al ben ik het nog lang nietquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:24 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Unilever heb ik een tijdje geleden verkocht, had het idee dat mijn geld beter kon renderen in de hoek van cloud gezien de digitalisering van de maatschappij.
Misschien dat Berkshire Hathaway maar gewoon eens Unilever moet gaan kopen, die hebben geld zat en kunnen er wellicht een beetje richting aan geven.

Dat is een uitgebreid portofolio. Bijna je eigen ETF.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zoals het er nu voor staat.
Bij DeGiro heb ik ook nog 3 ETF's (S&P 500 / Nasdaq / AEX) maar dat is geen nieuws.
DeGiro:
[ afbeelding ]
Rabo:
[ afbeelding ]
Het is dus meer een groentetuin met wat verdwaalde bessenstruiken en doorgeschoten kroppen sla

Dat was het idee, lekker scrollen door je aandelenquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:55 schreef maan_man het volgende:
[..]
Dat is een uitgebreid portofolio. Bijna je eigen ETF.

Disney koers is spot on.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |