SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
omdat het een lekker ding isquote:Op maandag 10 januari 2022 22:09 schreef Stargazing het volgende:
waarom geven ze Nawel ook steeds die secret missions en privileges?
Nawel mag in datacenter, Nawel mag de eerste nominatie doen, Nawel mag de groepen verdelen, Nawel mag iemand immuniteit proberen geven...
Dat gebeurt bij elke RLS en dat is ook al bewezen door ex bewoners. Zal hier niet anders zijnquote:Op maandag 10 januari 2022 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt maar ze kunnen alles manipuleren
Wel opvallend, jaquote:Op maandag 10 januari 2022 22:09 schreef Stargazing het volgende:
Nawel mag in datacenter, Nawel mag de eerste nominatie doen, Nawel mag de groepen verdelen, Nawel mag iemand immuniteit proberen geven...
Ze heeft het geluk aan haar kont hangen.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:09 schreef Stargazing het volgende:
preciesquote:Op maandag 10 januari 2022 22:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij elke RLS en dat is ook al bewezen door ex bewoners. Zal hier niet anders zijn
1+2 was de clown opdracht, 3 is toeval, haar naam werd uit de mand met namen getrokken, iemand immuniteit geven, weet ik dan weer niet.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:09 schreef Stargazing het volgende:
Net als Jill en Nick vorig jaarquote:Op maandag 10 januari 2022 22:13 schreef Benny het volgende:
[..]
Wel opvallend, ja
Kitty en Nawel zijn de vriendjes van de productie
Heb er nog niets van gemerkt anders, geef eens een voorbeeld van de voorkeursbehandeling?quote:Op maandag 10 januari 2022 22:10 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Toch heeft ze precies voorkeursbehandeling
quote:Op maandag 10 januari 2022 22:13 schreef engine het volgende:
Nawel vind ik momenteel het minst leuk. Beetje irritant zelfs.
Ik vind Tobias momenteel het minst toevoegen. Hij zal er vast leuk uit zien ofzo. Maar verder komt er weinig nuttigs uitquote:Op maandag 10 januari 2022 22:13 schreef engine het volgende:
Nawel vind ik momenteel het minst leuk. Beetje irritant zelfs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Tobias is een peacekeeper.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:15 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik vind Tobias momenteel het minst toevoegen. Hij zal er vast leuk uit zien ofzo. Maar verder komt er weinig nuttigs uit
fluistersessies Nawel Nouchquote:Op maandag 10 januari 2022 22:15 schreef odie22 het volgende:
die secret misson van nawel en tobias is toch nog helemaal niet verteld op de stream of op tv ?
Danielle in het beginquote:Op maandag 10 januari 2022 22:14 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Net als Jill en Nick vorig jaar
Thomas vindt Nawel leuk natuurlijkquote:Op maandag 10 januari 2022 22:13 schreef Benny het volgende:
[..]
Wel opvallend, ja
Kitty en Nawel zijn de vriendjes van de productie
Ja maar hoeveel van die clown opdracht was toeval, dat kan haar evengoed ingefluisterd zijn. Het moment dat ze binnenkwam voelde echt als de een van de slechtste acteerprestaties in een big brother en dat zegt al veelquote:Op maandag 10 januari 2022 22:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
1+2 was de clown opdracht, 3 is toeval, haar naam werd uit de mand met namen getrokken, iemand immuniteit geven, weet ik dan weer niet.
we hebben een 2 uur na het gedoe van Nous en Nawel moeten luisterenquote:Op maandag 10 januari 2022 22:15 schreef odie22 het volgende:
die secret misson van nawel en tobias is toch nog helemaal niet verteld op de stream of op tv ?
Hoe weet jij het dan?quote:Op maandag 10 januari 2022 22:15 schreef odie22 het volgende:
Ja dat vind ik van Tobias ook wel inderdaad. Ik denk dat als hij meer persoonlijke gesprekken gaat voeren ik hem wel kan waarderen maar momenteel vind ik er weinig aan.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:15 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik vind Tobias momenteel het minst toevoegen. Hij zal er vast leuk uit zien ofzo. Maar verder komt er weinig nuttigs uit
Nous wilde een uur geleden al naar bedquote:Op maandag 10 januari 2022 22:15 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Peter heeft het nu al over slapen. Het is net 22:00 geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |