abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 januari 2022 @ 22:26:54 #271
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203132606
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 17:26 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Snap ook niet waarom @:Tarado dat dan tegenspreekt.
Boosters continue to provide high levels of protection against severe disease from Omicron in older adults

Figures show that around 3 months after they received the third jab, protection against hospitalisation among those aged 65 and over remains at about 90%.

https://www.gov.uk/govern(...)cron-in-older-adults

De Jonge heeft gezegd dat ze het voorbereiden just in case, dat is heel wat anders dan we krijgen iedere 2 maanden een prik en sowieso heeft hij geen 2 maanden gezegd

quote:
Demissionair minister van Volksgezondheid Hugo de Jonge sluit een vierde coronaprik niet uit. Volgens hem worden er voorbereidingen getroffen om na de huidige boostercampagne nog meer vaccinatierondes te kunnen houden.
pi_203132632
quote:
14s.gif Op maandag 10 januari 2022 22:23 schreef nattermann het volgende:

[..]
Als ik deze shit lees ben ik oprecht blij dat ik nog geen dag thuisgewerkt heb. Niet dat dat kan in mijn functie, maar dan nog.
Ik twijfel juist niet of het een goed idee is om een baan te zoeken waar ik thuis kan werken. Omdat ik flexibel ben en dan zelf wel ergens anders naartoe kan verhuizen tijdelijk.
  maandag 10 januari 2022 @ 22:30:29 #273
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_203132674
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 22:20 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Idd, die niet zo aanstellen, zet maar een dvd op of ga hardhollen, ik vermaak me prima posts kennen we inmiddels wel.
Van dat soort mensen word ik zelf ook bijzonder giftig. Een beetje aanpassingsvermogen is ook wel mogelijk, zeker aan het begin van de lockdown in 2020, maar die flexibiliteit houdt ergens op. Ook ik geniet nog wel van het leven, ook omdat ik veel Nederland ontvlucht deze periode, maar het wordt wel heel moeilijk gemaakt. Veel van mijn vrienden zitten er mentaal ook volledig door, en die hadden niet de vrije dagen/financiële middelen zoals ik om een weekje te vluchten. Dat doet mij juist bijzonder veel pijn om ze verdrietig te zien. En dan heb ik het nog niet over alle ondernemers die hun zaak kapot zien gaan terwijl bij de buurlanden wel alles kan zonder gevolgen. Momenteel zijn ‘de zorg’ echt niet meer de enige zielige mensen.

Maar gelukkig komt @BehoorlijkKritisch ons dan uitleggen dat het maar een state of mind is en gooit er als schepje bovenop nog de belediging bij dat het eendimensionale mensen zijn. Als je zo’n gebrek aan empathisch vermogen hebt, dan ben je pas eendimensionaal.
Makkelijk eerste
pi_203132696
Ah de talkshowbobo's hanteren de "ach je went eraan"-redenatie nu ze het over medische mondkapjes hebben. Ook dat is een derdehands stokpaardje.
  Licht Ontvlambaar maandag 10 januari 2022 @ 22:32:29 #275
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_203132704
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 22:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik zeg toch nergens dat er niets aan de hand is? Ik zeg alleen dat het leven niet volledig on hold hoeft te staan.

Dat heeft niets met bagatelliseren te maken, maar met hoe je omgaat met de situatie. Ik zie ook wat het met mijn kinderen doet, maar ook daarin kun je het verschil maken door te kijken naar wat wel kan en niet alleen mee te huilen met wat niet kan.

Ja, het is anders, ja het is kut. Maar het leven staat niet on hold en daar reageerde ik op.

Er zijn genoeg dingen die wel kunnen.
Ik sta niet mee te huilen, sterker nog ik ben verbaasd en trots tegelijk op de veerkracht die ik bij haar zie. Maar ik zie ook dat haar sociale leven gedecimeerd is, dit zouden de meest relaxte jaren van haar leven moeten zijn. Gewoon vrijheid-blijheid, lekker op stap met vrienden, lang leve de lol, zonder beperkingen en zeker zonder je zorgen te moeten maken of je rijexamen wel door zou gaan en of je klasgenoten de komende maanden nog wel irl gaat zien.

En jij zegt dat je leven niet volledig on hold hoeft te staan. Ik zeg dat op dit moment vrij weinig meer kan buiten werken en boodschappen doen. Leuk hoor, dat je kunt wandelen maar dat is geen vervanging voor een volleybaltraining, laat staan voor een wedstrijd.
De mogelijkheden om echt te ontspannen zijn ver te zoeken… dat gaat op een bepaald moment gewoon mis.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_203132773
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 22:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
@:badderharing gaat hier door de mangel. Goede post. Mensen die anderen de schuld gaan geven dat ze het moeilijk hebben tijdens de lockdown hebben wel een heel ernstig gebrek aan empathisch vermogen.
Daarbij opmerkend dat mensen die er wel moeite mee hebben, die zijn inhoudsloos.

Dan ben je niet eens niet empathisch maar tergend dom en kortzichtig. Ga eens opletten of luisteren ipv lekker in je keukentje staan te kokkerellen want gottegot, wat hebben we het naar onze zin. Zo inhoudsvol en diep in je pan staan te roeren. De leven!
Go hard or go home
pi_203132794
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 21:46 schreef _serial_ het volgende:
Sja, Maurice de Hond heeft wel een beetje gelijk voor de verandering.

Daarom adviseert het OMT mondkapjes buiten?!

Maurice zijn peilingen zullen wel niet kloppen maar heeft meer verstand van dit virus dan die nep wetenschappers in het OMT.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203132845
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 22:32 schreef Sjeen het volgende:

De mogelijkheden om echt te ontspannen zijn ver te zoeken… dat gaat op een bepaald moment gewoon mis.
Helemaal mee eens, de veerkracht is wel echt op z'n einde aan het raken bij heel veel mensen.
Daarom moeten volledige lockdowns en sectorsluitingen voor eens, en voor altijd verboden worden.

2G / vaccinatieplicht voor 50+, ik had nooit gedacht het te zeggen, maar ik sta bijna op het punt kom maar zsm door, als we maar weer normaal kunnen leven.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_203132849
Ik begin nou wel echt gefrustreerd te raken door die incompetente falerds van het OMT en nu Kuipers die ons in deze bizarre lockdown blijven dwingen terwijl de rest van de wereld verder gaat. Wat is het toch eigenlijk een stelletje Orwelliaanse klootzakken.
pi_203132874
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 22:41 schreef Stridone het volgende:
Ik begin nou wel echt gefrustreerd te raken door die incompetente falerds van het OMT en nu Kuipers die ons in deze bizarre lockdown blijven dwingen terwijl de rest van de wereld verder gaat. Wat is het toch eigenlijk een stelletje Orwelliaanse klootzakken.
Ik hoop dat alle sectoren vanaf zaterdag zeggen, tot hier en niet verder.
Rutte heeft gezegd, zolang de bevolking niet opstaat, gaan we door.
pi_203132885
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 22:41 schreef _serial_ het volgende:

[..]

2G / vaccinatieplicht voor 50+, ik had nooit gedacht het te zeggen, maar ik sta bijna op het punt kom maar zsm door, als we maar weer normaal kunnen leven.
Kijk alleen wel uit dat je niet de zoveelste wortel achterna rent he. Dat trucje van "als we x invoeren kunnen we weer terug naar normaal" kennen we. Ik zie het met de huidige mentaliteit van beleidsmakers zo gebeuren dat er ook na invoer van een uitgebreid 2G gewoon maatregelen in stand blijven.
pi_203132925
Er gaat gewoon eruptie komen vroeg of laat. Heel veel mensen hebben alles gedaan om zich aan de regels te houden. Maar de complete visie op covid is gekaapt door wappies aan beiden kanten van het spectrum. Er is zijn teveel mensen die er klaar mee zijn zonder zich als een idioot gedragen te hebben. Maar we zitten nu langzaam op een boiling point hoor.
pi_203132932
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 22:32 schreef Sjeen het volgende:

[..]
Ik sta niet mee te huilen, sterker nog ik ben verbaasd en trots tegelijk op de veerkracht die ik bij haar zie. Maar ik zie ook dat haar sociale leven gedecimeerd is, dit zouden de meest relaxte jaren van haar leven moeten zijn. Gewoon vrijheid-blijheid, lekker op stap met vrienden, lang leve de lol, zonder beperkingen en zeker zonder je zorgen te moeten maken of je rijexamen wel door zou gaan en of je klasgenoten de komende maanden nog wel irl gaat zien.

En jij zegt dat je leven niet volledig on hold hoeft te staan. Ik zeg dat op dit moment vrij weinig meer kan buiten werken en boodschappen doen. Leuk hoor, dat je kunt wandelen maar dat is geen vervanging voor een volleybaltraining, laat staan voor een wedstrijd.
Zoals gezegd, het is kut en het is anders. Mijn neefje van 18 heeft ook zijn trainingen en wedstrijden zien wegvallen. In plaats daarvan gaat hij nu twee keer in de week naar een callisthenicspark met twee vrienden. Ruimte genoeg om met zijn drieën te trainen en lol te hebben. Zou hij liever voetballen? Ja natuurlijk.

Mijn nichtje van 16 is begonnen met online zangles en gaat twee keer in de week muziek maken. Een keer met een vriend die gitaar speelt en een keer met een vriendin die piano speelt. Zou ze liever live zangles hebben? Ja, natuurlijk.

Nogmaals. Er is niet niets aan de hand en ik snap heus wel dat zeker in die leeftijd jongeren er last van hebben en ik gun ze ook meer vrijheid. Maar een leven on hold is echt iets anders. Ook zonder zuipen in de kroeg en festivals kan je leven zin hebben.

En als je buiten koken en boodschappen doen echt niets kunt verzinnen om te gaan doen, dan vind ik dat pure armoede ja.
pi_203132939
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 22:38 schreef ludovico het volgende:

[..]
Maurice zijn peilingen zullen wel niet kloppen maar heeft meer verstand van dit virus dan die nep wetenschappers in het OMT.
Is dat interview met De Jong opgenomen op Ruigoord of wat? Bijzondere setting.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
  maandag 10 januari 2022 @ 22:47:57 #285
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_203132949
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 22:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ah de talkshowbobo's hanteren de "ach je went eraan"-redenatie nu ze het over medische mondkapjes hebben. Ook dat is een derdehands stokpaardje.
Toevallig zapte ik er langs. Beschamend weer :r tyf op met die zooi :W
pi_203132950
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 22:43 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Ik hoop dat alle sectoren vanaf zaterdag zeggen, tot hier en niet verder.
Rutte heeft gezegd, zolang de bevolking niet opstaat, gaan we door.
Ja idd, las vandaag dat bepaalde winkelketens een brandbrief aan het kabinet hebben gestuurd, maar daar gaan ze heus niks mee doen }:|
Moeten gewoon massaal besluiten om de winkels en de horeca en sportscholen te openen, en kijken wat ze daartegen willen doen 8-)
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_203132959
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 22:43 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Kijk alleen wel uit dat je niet de zoveelste wortel achterna rent he. Dat trucje van "als we x invoeren kunnen we weer terug naar normaal" kennen we. Ik zie het met de huidige mentaliteit van beleidsmakers zo gebeuren dat er ook na invoer van een uitgebreid 2G gewoon maatregelen in stand blijven.
idd dat zeiden ze ook bij 70% vaccinatiegraad, daarna 85%, korte lockdown etc. dit horen we al bijna 2 jaar. bijzonder dat mensen nog steeds alles blijven geloven.
Plaats hier uw advertentie
pi_203132961
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 22:46 schreef indiaantje89 het volgende:
Er gaat gewoon eruptie komen vroeg of laat. Heel veel mensen hebben alles gedaan om zich aan de regels te houden. Maar de complete visie op covid is gekaapt door wappies aan beiden kanten van het spectrum. Er is zijn teveel mensen die er klaar mee zijn zonder zich als een idioot gedragen te hebben. Maar we zitten nu langzaam op een boiling point hoor.
Pas als het volk honger lijdt. Dat is wat de geschiedenis ons heeft geleerd. Hoewel letterlijke hongersnood niet aan de orde is zal de inflatie de armen vernietigen binnenkort.
pi_203132970
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 22:48 schreef Confetti het volgende:

[..]
Pas als het volk honger lijdt. Dat is wat de geschiedenis ons heeft geleerd. Hoewel letterlijke hongersnood niet aan de orde is zal de inflatie de armen vernietigen binnenkort.
Yes, die is nu al bizar inderdaad, de boodschappenprijzen zijn echt niet meer normaal. En de diesel/benzine, gasprijzen, etc.
pi_203132983
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 22:48 schreef Confetti het volgende:

[..]
Zou de inflatie niet al veel hoger zijn zonder lockdown? ivm de omloopsnelheid van het geld.
pi_203132987
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2022 22:47 schreef RedFever007 het volgende:

[..]
Toevallig zapte ik er langs. Beschamend weer :r tyf op met die zooi :W
Haha, ja ik ook. Weet ik meteen weer waarom ik dat soort gezwam nooit kijk. behalve dan dat ik tegenwoordig steeds vaker geen benul heb wie al die "BN'ers" zijn, zijn het toch ook vooral braaf meelullende gasten in die shows.
pi_203133015
En mijn auto die ik voor 2000 euro meer kan verkopen na 50.000 km gereden te hebben, ook zo bizar. (2 jaar ouder ook nog eens)

[ Bericht 24% gewijzigd door mir1986 op 10-01-2022 22:57:47 ]
pi_203133024
Laten we beginnen met de eerste maandag van de maand gewoon massaal burgerlijk ongehoorzaam te zijn...

Dat extra zetje dat anderen meedoen kan weleens zinvol zijn.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203133043
Bob Ross zei altijd dat je vrijheid kunt vinden in het canvas, misschien dat maar eens proberen. Als ik wil dat in mijn wereld de happy little trees op minder dan anderhalve meter afstand van elkaar mogen staan dan kan dat.
pi_203133055
quote:
9s.gif Op maandag 10 januari 2022 22:55 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Bob Ross zei altijd dat je vrijheid kunt vinden in het canvas, misschien dat maar eens proberen. Als ik wil dat in mijn wereld de happy little trees op minder dan anderhalve meter afstand van elkaar mogen staan dan kan dat.
allemaal in de metaverse straks.
  maandag 10 januari 2022 @ 23:04:45 #296
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_203133134
Oh god, Ernst heeft het over mensen in quarantaine, dat we ons allemaal daaraan aan moeten passen, dat het niet meer gaat om het ziekenhuis dan maar dat het niet open kan omdat grote aantallen besmettingen ervoor zorgen dat de maatschappij niet open kan.

Voor griep gingen we ook niet in quarantaine.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_203133178
OMG, hebben jullie de reclame van de MCDonalds gezien?
50% korting op je burger na een vaccinatie _O- 8)7
  maandag 10 januari 2022 @ 23:09:57 #298
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_203133179
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 22:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
En als je buiten koken en boodschappen doen echt niets kunt verzinnen om te gaan doen, dan vind ik dat pure armoede ja.
Ik heb al mijn dromen zien verdampen, ik was er niet tegen opgewassen en er bleef weinig anders over dan boodschappen doen en koken en hopen dat het beter zou worden.
Armoede niet echt maar dat het leven nog zin heeft is ook een vraagteken geworden. Maar ik ben dan ook geen 18 of 16 meer.
There is only one religion
  Moderator maandag 10 januari 2022 @ 23:12:46 #299
236264 crew  capricia
pi_203133201
En vol
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator maandag 10 januari 2022 @ 23:12:56 #300
236264 crew  capricia
pi_203133203
Voller
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')