Ik zou net zeggen: nog beter zou zijn een poetspersoon én een ochtend voor jezelf...quote:Op maandag 10 januari 2022 19:33 schreef MevrouwCactus het volgende:
Minder gaan werken en in plaats van een ochtend Netflixen, gaan poetsen![]()
Haha nee hoor, ik snap het wel. En fijn dat je werkgever zo goed meedenkt @:_NIKKI_
Ja!quote:Op maandag 10 januari 2022 20:08 schreef F_r het volgende:
Nikki fijn dat je werkgever mee wilt denken.
Is het meerdere opgevallen dat alles in de supermarkt een stuk duurder is geworden.
Dat mag ik niet, want mijn man wil geen vreemd mens in huis.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik zou net zeggen: nog beter zou zijn een poetspersoon én een ochtend voor jezelf...
Ja! Sommige dingen echt flink ook, bijvoorbeeld 35 cent meer voor een pakje boter.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:08 schreef F_r het volgende:
Is het meerdere opgevallen dat alles in de supermarkt een stuk duurder is geworden.
Ik snapte dus echt niet hoe, met nog zo weinig in ons digitale mandje, het zoveel geld was! Maarja, als alle producten bijvoorbeeld 20 cent duurder zijn geworden gaat dat best hard natuurlijk.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:08 schreef F_r het volgende:
Dan zou ik je man laten poetsen...quote:Op maandag 10 januari 2022 22:03 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Dat mag ik niet, want mijn man wil geen vreemd mens in huis.Ik heb zelfs al aangeboden dat het een vrouw mag zijn die in lingerie mag komen schoonmaken, maar zelfs dat werd geweigerd.
[..]
Ja! Sommige dingen echt flink ook, bijvoorbeeld 35 cent meer voor een pakje boter.
Wormpjes?quote:Op maandag 10 januari 2022 22:37 schreef Jagärtrut het volgende:
Iemand een idee? Mijn 3-jarige wordt nu al voor de tweede avond op rij wakker met pijn in z'n billen. Geen idee waar er kan zijn, er is niets te zien, maar hij is compleet hysterisch. Overdag merken we er niets van...
Maar dan geen enkel teken overdag? Vind het maar vreemd. Als het morgen nog zo is maar eens naar de huisarts..quote:
Als aanvulling: vitamine B6 moet je niet alleen bij vitaminepillen mee oppassen, maar ook in allerlei andere producten zit dat toegevoegd, soms in relatief best hoge hoeveelheden. Het zit bv in sportdranken (blauwe Aquarius 35% ADH per flesje) maar ook in dingen die je waarschijnlijk regelmatiger eet/drinkt zoals veel limonadesiropen (Karvan cevitam bv 15% ADH per glas aangemaakte limo) en boter (AH goed begin bv 13.5% ADH per 10 gram). Dat lijkt niet heel veel, maar het zit ook in eieren, vlees, brood, graanproducten, vis, aardappelen, noten, peulvruchten, melk(producten) en kaas.. en de genoemde ADH is voor volwassenen, de ADH voor kinderen tussen 4-8 jaar is de helft van die van volwassenen. Dus bij twee glazen Karvan cevitam en 20 gram AH goed begin boter op een dag zit een kind van 7 al op 114% van de ADH, en dan moet brood/broodbeleg/avondeten er nog bij.quote:Op maandag 10 januari 2022 22:54 schreef trui het volgende:
Wat akelig, Jagartrut.
Ik kwam net nog een artikel tegen dat ik jullie niet wilde onthouden gezien de vitaminediscussie laatst: https://www.volkskrant.nl(...)upplementen~bd9152b7
Let dus bij sommige vitaminen ook vooral op dat je er niet te hoge doseringen van neemt.
Want dan is het donkerder daar op de donkerste plek waar de zon nooit schijnt?quote:Op maandag 10 januari 2022 22:49 schreef Elleska het volgende:
Wormpjes leggen snachts eitjes dus dat zou heel goed kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |