SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdHet komt goed.... En anders maar niet.
Op FB zijn er erg veel anti Kitty omdat ze blijkbaar in veel groepen als beheerder zat en iedereen die tegen Jill was eruit flikkerdequote:Op maandag 10 januari 2022 14:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kitty was zelfs heel eng wat dat betreft,die ging mensen bedreigen zelfs.
is dat eigenlijk ook niet wat sneu? als bijna 60jarige zo overdreven fanatiek fan zijn?quote:Op maandag 10 januari 2022 14:19 schreef zodeju het volgende: [..] Kitty was zelf een heel grote fanatieke Jill fan......waarschijnlijk krijgt ze nu ook de jill fans op haar hand. Vooral als ze al vergeleken wordt met Jill. Vindt beide helemaal niks. Heb nooit de adoratie begrepen van Jillfans.
dat is wel een hele grote invullingquote:Op maandag 10 januari 2022 14:23 schreef Stargazing het volgende:
[..]
is dat eigenlijk ook niet wat sneu? als bijna 60jarige zo overdreven fanatiek fan zijn? Hoe ik het zie had ze liever Jill als dochter gehad dan haar eigen kinderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Misschien is het nog veel sneuer dat iemand die haar niet kent hier op internet invult dat Kitty liever Jill als dochter had dan haar eigen kinderenquote:Op maandag 10 januari 2022 14:23 schreef Stargazing het volgende:
[..]
is dat eigenlijk ook niet wat sneu? als bijna 60jarige zo overdreven fanatiek fan zijn? Hoe ik het zie had ze liever Jill als dochter gehad dan haar eigen kinderen
Zou hij veel geld mee kunnen verdienen op onlyfans etc....quote:
Zij was een van de redenen waarom die blackout is gebeurd vorig jaar dus.. Ik bedoel je kan fan zijn maar Kitty probeert echt in haar voetsporen te tredenquote:Op maandag 10 januari 2022 14:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is wel een hele grote invulling
Is dat wat die klit kan maken?? alles gefrituurd..maar zo ziet ze er ook uit, een vettige hap.quote:
iets duidelijker ik snap hier niks vanquote:Op maandag 10 januari 2022 14:26 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Zij was een van de redenen waarom die blackout is gebeurd vorig jaar dus.. Ik bedoel je kan fan zijn maar Kitty probeert echt in haar voetsporen te treden
quote:Op maandag 10 januari 2022 14:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lekker in beeld gebracht, voor wie het gemist heeft op stream 1 ....![]()
Kristof vangt de vrijstelling - 10 januari 2022.Nice! Noes was wel pissigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Dat kan toch niet. Kitty heeft een zeer vriendelijke uitstraling, die zou een vlieg nog geen kwaad doen.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op FB zijn er erg veel anti Kitty omdat ze blijkbaar in veel groepen als beheerder zat en iedereen die tegen Jill was eruit flikkerde
Waar komt die olie steeds vandaan? Iedere keer zo een pan vullen kost nogal wat olie... (en wat doen ze erna ermee??)quote:
ik weet ook wel waaromquote:Op maandag 10 januari 2022 14:26 schreef Benny het volgende:
[ twitter ]
Kristof wordt gecanceld op Twitter
Mensen hebben te lange tenenquote:Op maandag 10 januari 2022 14:26 schreef Benny het volgende:
[ twitter ]
Kristof wordt gecanceld op Twitter
quote:Op maandag 10 januari 2022 14:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat kan toch niet. Kitty heeft een zeer vriendelijke uitstraling, die zou een vlieg nog geen kwaad doen.
Laat maar want wat ik bedoel komt toch verkeerd over.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
iets duidelijker ik snap hier niks van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |