Hier pas in mei/juniquote:Op maandag 10 januari 2022 13:04 schreef Jed1Gam het volgende:
Hier in Zwitserland wordt er in de wandelgangen al vanuit gegaan dat de volgende ronde boosters in maart/april plaatsvindt.
Lekker aan het infuus.
Maar na een booster kun je toch ook nog besmet raken?quote:Op maandag 10 januari 2022 13:03 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Na verloop van tijd niet meer nee, dus dan pak je er een 3e bij.
Klopt, ze hadden dat veel meer moeten laten zien en voorbeelden geven. Maar denk dat ze te druk waren met een kabinet vormen. En alleen als er bijna een een persco was zich even in corona gingen verdiepen.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:03 schreef ThierryPicking het volgende:
[..]
Ja nu vind ik wel dat overheid meer van dat soort dingen moet verspreiden. Korte heldere filmpjes (TikTok en zo) zodat drogredenen worden platgeslagen. Nu is het eigenlijk te stil.
Zijn de ongevaccineerde vijftig-plussers al een keertje op?quote:Op maandag 10 januari 2022 13:04 schreef mir1986 het volgende:
[..]
En Ohh ja, de kwetsbare medemens komt nog steeds meer in het ziekenhuis na vaccinatie dan de ongevaccineerde niet kwetsbare medemens.
Ik kan me ook nog berichten herinneren dat het een ver virus in China was. Waar wij geen last van zouden krijgen.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:03 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Ik kan me de berichten nog goed herinneren hoor, na vaccinatie kan je geen Corona meer krijgen. Na vaccinatie ben je niet meer besmettelijk. Nu moet je na tien weken alweer op voor je vierde prik. Zie bericht van de ggd van gisteren op de nos. Dus hoezo werkt die prik zo goed? Lekker prikabonnementje.
Dat weet je nooit zeker natuurlijk, want in de groep ongevaccineerden zitten ook mensen die MET vaccinatie nog steeds op IC zouden terecht komen.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Verplichte vaccinatie had in één klap de IC capaciteit verdubbeld bij Delta. Hadden de winkels gewoon open kunnen blijven. En mensen hadden gewoon hun zorg kunnen krijgen.
quote:Op maandag 10 januari 2022 13:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
IC instroom 21
IC 396
IC Duitsland 9
Kliniek instroom 115
Kliniek 1130
@:oliver23
Ja, maar dat is toch niet erg? Als je maar niet heel ziek wordt of dood gaat. Begrijp je?quote:Op maandag 10 januari 2022 13:06 schreef Nia het volgende:
[..]
Maar na een booster kun je toch ook nog besmet raken?
quote:
Ik wacht met smart weer op alle paniekerige krantenkoppenquote:
Het was een tegenvaller voor ze inderdaad dat het tegen besmettelijkheid en besmet raken niet echt goed (genoeg) bleek te werken. Tegen opnames helpt het vaccin echter wel gewoon. Wel mee eens dat het vooral bij de boosters onzin is om je te focussen op de hele bevolking; focus je gewoon lekker op de risico groepen als het toch vooral gaat om het feit dat je minder snel opgenomen hoeft te worden; dat is bij 50 minners sowieso niet een groot probleem.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:03 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Ik kan me de berichten nog goed herinneren hoor, na vaccinatie kan je geen Corona meer krijgen. Na vaccinatie ben je niet meer besmettelijk. Nu moet je na tien weken alweer op voor je vierde prik. Zie bericht van de ggd van gisteren op de nos. Dus hoezo werkt die prik zo goed? Lekker prikabonnementje.
Jazeker.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat zijn wel hele goede cijfers voor een maandag. Toch?
Uitstekende cijfers zelfs.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Yup, je ziet in feite nog steeds geen stijging van instroom ondanks dat Omikron al vrijwel dominant is.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Het was dan ook 50 a 60 procent wat ongevaccineerd was op de IC bij Delta. Dus verdubbeld zal wel in de buurt komen. Al gaat het me niet om die 1 of 2 procent.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat weet je nooit zeker natuurlijk, want in de groep ongevaccineerden zitten ook mensen die MET vaccinatie nog steeds op IC zouden terecht komen.
Dus verdubbeld? Nee, wel groter gemaakt ja.
Waarom werken er geen Fokkers op de redactie van dat waardeloze ADquote:Op maandag 10 januari 2022 13:10 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Kijken of het AD geleerd heeft van de oor wassing die het FOK! OMT heeft uitgedeeld
@:Zipportal
@:serial
@:Lenny_Leonard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |