SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Volksvertegenwoordigers zijn uitgezonderd van diverse maatregelenquote:Op maandag 10 januari 2022 10:41 schreef popje het volgende:
Ik zat met net te bedenken dat ook de Tweede Kamer en ministers dan een mondkapje op moeten als ze een debat voeren.![]()
![]()
For thee, not for mequote:Op maandag 10 januari 2022 10:41 schreef popje het volgende:
Ik zat met net te bedenken dat ook de Tweede Kamer en ministers dan een mondkapje op moeten als ze een debat voeren.
Het Ernst/Grapperhausjes effect.![]()
Die zorgen dan wel dat ze zelf een ontheffing hebben.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:41 schreef popje het volgende:
Ik zat met net te bedenken dat ook de Tweede Kamer en ministers dan een mondkapje op moeten als ze een debat voeren.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Het virus houdt rekening met de status van mensen natuurlijk.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Volksvertegenwoordigers zijn uitgezonderd van diverse maatregelen![]()
Jep. Maar dat was onder een andere VOC. Dus niet toe te passen in de huidige situatie.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:35 schreef chratnox het volgende:
Stel nou dat het OMT graag ontmanteld wil worden maar dat zelf niet kan, dat de meeste leden zoiets hebben: Het is nu klaar.
Dat er nog een aantal hardliners in zitten en dat Rutte eraan blijft hangen. Dan ga je als OMT dusdanig absurde voorstellen doen dat je draagvlak kwijt raakt zodat Rutte en die hardliners vanzelf stoppen met naar je luisteren. Op een absurde manier jezelf overbodig maken zegmaar.
In dit stadium in de buitenlucht mondkapjes gaan adviseren, ook na de fieldlabs en resultaten die al meer dan anderhalf jaar beschikbaar zijn kan ik niet anders dan absurd noemen.
Mvg,
OMT.
Trieste bende die gasten. Wegwezen, en snel.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Ik ben me er volledig van bewust hoe belangrijk het is. Het argument "dan kun je weer naar de kroeg" wordt vrijwel altijd gebruikt om een absurdistisch weerwoord te hebben op iemand die het ergens niet mee eens is, dus dat is hoe ik 'm hier interpreteerde. Alsof ik een vaccinatieplicht helemaal prima vind zodat ik weer kan gaan zuipen.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Vergis je niet hoe belangrijk de horeca voor velen is. En sporten ook natuurlijk.
Het is niet iets belachelijks. En zeker voor de ondernemers niet.![]()
quote:Op maandag 10 januari 2022 10:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We sturen op besmettingscijfers (blijkbaar).![]()
Klopt, het houdt ook rekening met relationele status dus gezinnen van 4 mogen wel ergens heen en een vriendengroep van 4 niet.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het virus houdt rekening met de status van mensen natuurlijk.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Insert *Putin die begint te grinniken*quote:Op maandag 10 januari 2022 10:41 schreef popje het volgende:
Ik zat met net te bedenken dat ook de Tweede Kamer en ministers dan een mondkapje op moeten als ze een debat voeren.
![]()
Wat denk je zelf? Die zullen het wel zo spinnen dat het de 'democratie verstoord' ofso. Zoals altijd met onze politiek, wetten gelden nooit voor hunzelf.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Succes met je 2g horeca en mondkapje op tijdens het zitten?
Als die lui niet massaal naar Den Haag gaan vragen ze om faillissement.
Ook studenten tijdens colleges lastig vallen met deze onzin.![]()
quote:Op maandag 10 januari 2022 10:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]
Marino is zojuist klaargekomen..![]()
![]()
Nog meer mondkapjes. Sodemieter op.![]()
Zijn we dan, >85% vaccinatiegraad, boosters, twee jaar later en nog steeds in de paniekmodus van doe maar wat. Het is zo absurdistisch dit allemaal.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Ow man.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]
Marino is zojuist klaargekomen..
Die stopt pas als dat iedereen verplicht met een gasmasker in zijn eigen woonkamer op zit.
Triest figuur.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Het corona dashboard.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:47 schreef fetX het volgende:
Waar kan ik zien hoeveel % geboosterd is?“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Overigens waren mondkapjes toch een tijdje verplicht in 2 of 3 straten in Amsterdam en Rotterdam.
Toen we nog lokaal zouden ingrijpen op basis van de ontwikkelingen volgens het dashboard. Mooie tijd.- verwijderd door admin -![]()
Ik kwam net deze tegen op basis van die tweet van Marino. Serieus, mijn hoop is weg:
Omikron Squid Game. Alsof kinderen nu bij bosjes om gaan vallen. Mijn hemel zeg.![]()
"medische mondneusmaskers voor iedereen vanaf 13 jaar in publieke binnenruimtes, zoals hoger onderwijs, musea, en buiten in bijv. drukke winkelstraten."
Dat is in België maandenlang de regel geweest. Geen idee waarom sommigen zich daar zo druk over maken.are we infinite or am I alone![]()
Wel netjes in zijn mondkapje natuurlijk.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]
Marino is zojuist klaargekomen..You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ik snap de hoop dat 2G het allemaal beter maakt. In andere landen hebben ze immers 2G en die hoeven niet in lockdown. Maar de cijfers stijgen daar in een zelfde patroon ook gewoon mee. In andere landen doen ze echter een poging om te leren leven met het virus. Ze kunnen niet open blijven omdat ze 2G gebruiken; ze kunnen open blijven omdat ze zich niet laten leiden door een OMT (of soortgelijke instanties) en omdat er de politieke keuze gemaakt is om daadwerkelijk te leren leven met het virus. Wij roepen dat we dat ook willen doen, maar hebben het dan enkel over een winterslaap.
Er wordt soms vergeten dat we zaken als 2G niet nodig hebben om open te blijven. We hebben meer capaciteit nodig, we hebben een gerichte aanpak nodig (zie ouderen en risico groepen, laat de rest met rust), maar vooral een regering die een keer zegt: ‘mooi geweest, we doen ons best in de zorg, maar we gaan het eens een winter proberen zonder lockdown of andere zware beperkingen’.
Het is en blijft een politieke keuze. Daarom zijn andere landen open. Niet omdat 2G of een algemene vaccinatie plicht heilig is en zoveel effect heeft.![]()
En dan Uefa stijl opnieuw lotenquote:Op maandag 10 januari 2022 10:37 schreef Saekerhett het volgende:
Alsof een of andere stagiair dat loting-balletjesapparaat van de KNVB heeft geleend, op een knop drukt, en de eerste drie balletjes met maatregelen adviseert naar het kabinet![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: