SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
omdat ze voor een keer niet de controle hebben, zeiken zequote:Op maandag 10 januari 2022 10:15 schreef Li0nHeart het volgende: Salar en Kitty zeiken over de groepsindeling .. ik geloof dat ze vinden dat Nawel verkeerde keuzes heeft gemaakt.. moest Nawel weer duo's maken?
Eerlijk... Het begint sinds dit weekend wel een beetje op gang te komen.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:31 schreef Ireth het volgende:
Oe kijk ik naar geroddel in de badkamer of naar het spel buitenDilemma's... deze bb is écht harder dan vorig jaar
veraquote:Op maandag 10 januari 2022 10:33 schreef Flow3r het volgende:
Nawel moet 2 uur bij iemand zitten maar ze is beledigd ?
waar gaat dat over
Ipv. meedoen aan het spel??quote:Op maandag 10 januari 2022 10:33 schreef Flow3r het volgende:
Nawel moet 2 uur bij iemand zitten maar ze is beledigd ?
waar gaat dat over
Ik vinnum goedquote:Op maandag 10 januari 2022 10:33 schreef Blackprinces het volgende:
Schrok van me lapo... wist niks orginelers
Verbaasd mij niks als dat zo isquote:
geen 50 waarschijnlikquote:Op maandag 10 januari 2022 10:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel gaat dit geen 100 dagen volhouden .. ze kan echt nergens tegen.
Mooi zo.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel gaat dit geen 100 dagen volhouden .. ze kan echt nergens tegen.
Duurde langquote:Op maandag 10 januari 2022 10:33 schreef Blackprinces het volgende:
Schrok van me lapo... wist niks orginelers
Vera is het next victem van team Greenquote:Op maandag 10 januari 2022 10:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Verbaasd mij niks als dat zo is
Heb het idee dat vera alle dames op grace na als concurent ziet
In het spel, bij de mannen..
Ze zouden dan ook de tuin kunnen uitsluiten en alleen binnen kunnen laten zienquote:Op maandag 10 januari 2022 10:34 schreef MMXMMX het volgende:
Denk omdat het zo lang duurt dat we mee mogen kijken ze kunnen niet de streams 10 uur uit doen
quote:Op maandag 10 januari 2022 10:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze zouden dan ook de tuin kunnen uitsluiten en alleen binnen kunnen laten zien
Lalalala straks breng ik ze nog op ideeën
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |