Er zal wel weer een niet op de realiteit gestoelde norm vol micromanagement op los gelaten worden.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:57 schreef CherryLips het volgende:
En wanneer is het ergens druk? Sommigen vinden het niet snel druk en anderen gieren al veel sneller.
Veel mensen lopen ook weken rond met hetzelfde verfrommelde mondkapje.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:59 schreef OProg het volgende:
Gelet op hoe een groot deel het mondkapje uberhaupt al draagt is het ook echt een illusie dat iedereen dan ineenss die FFP2 mondkapjes gaat dragen.Al helemaal niet in de buitenlucht.
Het wereldvreemde OMT heeft dat alleen niet door.
quote:Op maandag 10 januari 2022 10:00 schreef kevinrsd het volgende:
Ik zit de halve dag aan de telefoon op kantoor, dat zal leuk worden met mondkap op lol
Ben je meteen verkleed als cojona wappie.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:00 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Carnaval vier je dan ook in kleine groepjes. Straks carnaval vieren met een FFP2 masker op?![]()
![]()
quote:Op maandag 10 januari 2022 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap niet wat mensen allemaal uit hun mond en neus laten sijpelen als ze zo'n ding een luier gaan noemen.
Maar die krijgen het na een tijdje ook benauwd in die FFP2 maskers. Na een uurtje of 2 is bij mij de lol er ook af met zo'n ding. Maar laat een pauze van 15 minuten nou net genoeg zijn om weer door te kunnen.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vandaar dat het in ziekenhuizen door personeel gedragen wordt. Pure SM.
Weken? Maak daar maar maanden of intussen een jaar van.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Veel mensen lopen ook weken rond met hetzelfde verfrommelde mondkapje.
OMT approvesquote:Op maandag 10 januari 2022 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga ik gewoon zonder broek en ondergoed rondlopen.
Gaat ook helemaal niet werken, of mensen lopen drie maanden met hetzelfde kapje vanwege onbeschikbaarheid.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vandaar dat het in ziekenhuizen door personeel gedragen wordt. Pure SM.
In onze sportschool hebben ze het vorige keer niet ingevoerd, om bovenstaande.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:52 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dat blijf ik het domste advies vinden.
Mondkapje tenzij je sport maar dan wel over aerosolen praten.
Dus spinnen in een groep is prima in een hok maar ik moet een mondkapje op als ik van de ene kant naar de andere loop waarna het weer af moet?
En dan verdedigen mensen dat wereldvreemde gedoe ook echt?
FFP2 wordt dan ook alleen aan geraden als je zwak bent, andere mensen mogen een chirurgisch mondmaskertje op.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit is echt achterlijk ja, je kan amper fatsoenlijk ademen met zo'n FP2 kapje op.
Kan dat met terugwerkende kracht? Asking for a friend.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Trap dat hele OMT er gewoon uit, na 2 jaar wordt het tijd voor realistische mensen op die positie
Ik begin er wel wat lakser mee te worden vergeleken met vorig jaar.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Veel mensen lopen ook weken rond met hetzelfde verfrommelde mondkapje.
Een jaar inderdaad muv een paar weken.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Weken? Maak daar maar maanden of intussen een jaar van.
Heb die van mij al sinds na de zomer in me binnenzak zitten idd.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
totaal zinloos inderdaad van de ingang tot de kleedkamerquote:Op maandag 10 januari 2022 10:02 schreef _serial_ het volgende:
[..]
In onze sportschool hebben ze het vorige keer niet ingevoerd, om bovenstaande.
Omdat er ook kinderen zijn die het virus al lang gehad hebben en kinderen elkaar toch wel opzoeken als ze niet in quarantaine zitten? Daarnaast wat denk je dat ouders gaan doen als ze 1 dag vantevoren te horen krijgen dat hun kind niet naar school mag (terwijl die volgens de zelfstest niet besmet is)?quote:Op maandag 10 januari 2022 09:59 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Wellicht dat de school van mijn kinderen streng was, maar dit was vorig jaar bij hun ook al het beleid. Dus ik gok dat het ook vanuit de GGD het advies was, toen hoorde je er niemand over.
Waarom nu ineens wel? Zo gek is dat advies toch niet, je wil ook niet het risico lopen dat er 1 symptoom loos kind de hele klas besmet. Liever de klas een weekje dicht en daarna weer door.
Is dat zo ik las in alle binnenruimte en drukke plekken zo'n ding verplicht. Maar ook chirurgisch masker als je zit gaat veel te ver imoquote:Op maandag 10 januari 2022 10:02 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
FFP2 wordt dan ook alleen aan geraden als je zwak bent, andere mensen mogen een chirurgisch mondmaskertje op.
Helaas gaan ze, mocht je ze verversen, overal aan talkshowtafels opduiken waar ze dan alle ruimte krijgen.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:03 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Kan dat met terugwerkende kracht? Asking for a friend.
Veel mensen lopen lang rond met hetzelfde geval. Dat dan verfrommeld uit de achterzak wordt gehaald. Ook veel mensen die dat ding op hun kin hebben hangen. En lijkt erop dat ook steeds meer mensen gewoon geen mondkapje dragen.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik begin er wel wat lakser mee te worden vergeleken met vorig jaar.
Ik was dat ding gewoon en gebruik het opnieuw.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |