Hij gaat er toch uit, als hij dat al niet is, dus hij kan dat nu na twee jaar roepen inderdaad.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:22 schreef Red_85 het volgende:
Gommers vrijdag: 'we staan nu op een punt waarbij het kabinet zou kunnen kiezen om het omt vooral niet meer te volgen'.
Op het moment is hij als enige de realistische.
Nee. Pas als je buiten de 9 maanden komt.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:22 schreef Benny het volgende:
[..]
Vanaf februari verlopen QR-codes toch?
Ja ok, maar de komende 3 weken is iedereen sowieso wel aan de beurt geweest die wil lijkt me. Wat er nu al geprikt is lijken me vooral de kwetsbaren. Ik krijg 'm woensdag en ben (morgen) 42. Dus volgens mij is alleen de categorie 40- nog niet helemaal klaar. Daarvan is trouwens het gros al lekker bezig Omikron op te lopen, dus die hoeven die booster niet eens te halenquote:Op maandag 10 januari 2022 10:22 schreef Benny het volgende:
[..]
Vanaf februari verlopen QR-codes toch?
Je moet die booster ook niet opzuipen he..quote:Op maandag 10 januari 2022 10:23 schreef alpeko het volgende:
Niet normaal trouwens. Ik heb een enorme kater van de Pfizer booster. Stuk heftiger dan de 2e prik. Toen stond ik wazig op maar trok dat snel weg. Komt wel bij dat dat toen in een weekend viel en ik natuurlijk wakker werd. Ik ben echt niks waard vandaag. Maar werk natuurlijk gewoon door. Ik wil mijn streak van al meer dan een jaar niet ziekgemeld niet doorbreken.
Tijdens een crisis met mensen die er al behoorlijk doorheen zitten fucken door expres vergezochte rare adviezen uit te brengen zou ik eigenlijk net zo schofterig vinden als ze daadwerkelijk overwegen.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Kan ook zijn dat ze iedereen de hele week lekker kwaad laten maken en dat ze dan vrijdag zeggen dat ze het niet gaan invoeren. Scoor het nieuwe kabinet meteen lekker bij het eerste optreden.
Goede vraag wel. Democratisch land, maar hier hebben we dan weer niks over te zeggen terwijl ze wel aardig wat power toegeworpen hebben gekregen. Die weten prima dat het kabinet in grote lijnen gewoon hun advies overneemt, want ‘de zorg’.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:20 schreef Benny het volgende:
Wanneer zijn de verkiezingen voor een nieuw OMT?
Wel een mooi moment van Gommers om dat te roepen, op het moment dat hij zelf geen adviserende rol meer heeft in het OMT moeten we het hele orgaan maar negerenquote:Op maandag 10 januari 2022 10:22 schreef Red_85 het volgende:
Gommers vrijdag: 'we staan nu op een punt waarbij het kabinet zou kunnen kiezen om het omt vooral niet meer te volgen'.
Op het moment is hij als enige de realistische.
Die boosters vind ik prima als dat nu eenmaal moet, maar donder dan verder op met al die achterlijke regels.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Las gister op de NOS dat er verwacht werd dat er dit jaar nog twee of drie boosterrondes zouden volgen, dit voorjaar nog.
Leren leven met het virus is voor mij dat je het probleem behandelt waar het zit (risicogroepen b.v. elk jaar boosteren, zorg structureel opschalen of anders indelen)quote:Op maandag 10 januari 2022 10:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Markje en co alleen niet. Lekker makkelijk verschuilen achter het OMT.
Dit advies echtwe moeten juist praten over het leren leven met het virus. Versoepelen. Kijk naar andere landen. Wat zijn ze bang hier. Kan er niks anders meer van maken. Pure bangheid en drang om relevant te blijven. Treurig als het kabinet ook hier weer rustig in mee gaat.
Beterschapquote:Op maandag 10 januari 2022 10:23 schreef alpeko het volgende:
Niet normaal trouwens. Ik heb een enorme kater van de Pfizer booster. Stuk heftiger dan de 2e prik. Toen stond ik wazig op maar trok dat snel weg. Komt wel bij dat dat toen in een weekend viel en ik natuurlijk wakker werd. Ik ben echt niks waard vandaag. Maar werk natuurlijk gewoon door. Ik wil mijn streak van al meer dan een jaar niet ziekgemeld niet doorbreken.
Nu klinkt dit nog als satire. Ik sluit niets meer uitquote:Op maandag 10 januari 2022 10:22 schreef Elan het volgende:
Als ik een aanvulling mag doen op het OMT stel ik voor dat er aanvullend elke maand een booster komt, je elke dag sneltest doet als je de deur uitgaat, en uiteraard 4g: pcr testen, boosters, sneltest, en QR bij herstel max een maand geldig. Wellicht zou een volgende stap kunnen zijn een permanent stok in je neus te dragen, zodat deze op elk willekeurig moment kan worden uitgelezen door een ambtenaar.
Technocratische overheid!quote:Op maandag 10 januari 2022 10:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
Markje en co alleen niet. Lekker makkelijk verschuilen achter het OMT.
https://nos.nl/liveblog/2(...)zetting-daalt-verderquote:De GGD Hollands Midden gaat ervan uit dat Nederlanders in maart en mei hun vierde en vijfde prik kunnen krijgen. "Wij mogen er geen richting aan geven, want het is landelijk beleid. Maar we houden er rekening mee", zegt Haasbeek tegen Studio Alphen. "De derde boosterprik in mei, zeg maar de vijfde prik, zal de nieuwste update van het vaccin zijn."
Omicron gaf niet het gewenste resultaatquote:Op maandag 10 januari 2022 10:25 schreef michiel_merk het volgende:
Mogelijk nieuwe variant gevonden las ik vanochtend, geweldige timing weerhttps://www.telegraaf.nl/(...)t-gevonden-op-cyprus
quote:Op maandag 10 januari 2022 10:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je moet die booster ook niet opzuipen he..
quote:Op maandag 10 januari 2022 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon wc's in de trein hoor.
Ik ga niet meer.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://nos.nl/liveblog/2(...)zetting-daalt-verder
Pre omicron dus niet relevant zal hij zeggen.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:20 schreef Scrummie het volgende:
Ernst Kuipers, 24 november 2021:
[..]
https://op1npo.nl/2021/11(...)aantal-besmettingen/
Lekker Ernst, lekker.
quote:Op maandag 10 januari 2022 10:25 schreef michiel_merk het volgende:
Mogelijk nieuwe variant gevonden las ik vanochtend, geweldige timing weerhttps://www.telegraaf.nl/(...)t-gevonden-op-cyprus
Ben er ook bang voor.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nu klinkt dit nog als satire. Ik sluit niets meer uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |