quote:Op maandag 10 januari 2022 10:20 schreef Megumi het volgende:
[..]
Het gaat om mondkapjes. En niet om gas maskers.
Ik heb hier best een goede imitatie van in huis maar die mag ik van mijn vriendin niet doenquote:Op maandag 10 januari 2022 09:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Al was de oude ook wel grappig!
[ afbeelding ]
In de winterjas van vorig jaar nog.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gewoon die dingen die iedereen 2 stuks van in zijn/haar jaszak opgefrommeld heeft zitten dus?
Her en der? Als ik een rondje ga hardlopen kom ik er serieus iedere paar 100m een paar tegen.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En die je her en der over straat ziet vliegen. Vervuilende klote dingen.
Nee, maar wel in elke talkshow. Hij was ook (tegen de klippen op) loyaal aan Hugo en het beleid. Dat is toch de belangrijkste eigenschap waar men naar op zoek is.quote:
Nee, en die boosters hebben ook eigenlijk helemaal geen relatie tot Omicron (zoals het nu wel wordt gebracht) want eigenlijk hadden we in september/oktober al daarmee moeten beginnen.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me trouwens ook nog wel af of er iemand met een vorm van gezag durft te roepen dat de meest kwetsbare groep ondertussen wel gewoon keurig geboosterd is (60+). Het was toch geen doel op zich om de hele bevolking geboosterd te hebben
Vanaf februari verlopen QR-codes toch?quote:Op maandag 10 januari 2022 10:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me trouwens ook nog wel af of er iemand met een vorm van gezag durft te roepen dat de meest kwetsbare groep ondertussen wel gewoon keurig geboosterd is (60+). Het was toch geen doel op zich om de hele bevolking geboosterd te hebben![]()
Jawel joh. Voortaan ook gewoon meteen een prik zetten bij baby's zodra ze uitgepoept worden.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me trouwens ook nog wel af of er iemand met een vorm van gezag durft te roepen dat de meest kwetsbare groep ondertussen wel gewoon keurig geboosterd is (60+). Het was toch geen doel op zich om de hele bevolking geboosterd te hebben
Hun moment of fame. Hun glorietijd. Hun idiote houding.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik zie Rutte & co niet het OMT buitenspel zetten. En OMT geniet van alle aandacht en macht, dus die zullen alles op alles zetten op rullevant te blijven.
Nou ja, dat geloof ik dan weer niet zo. Het OMT kijkt met name naar de zorg (besmettingen, opnames, IC), maar ‘vergeet’ dat er mensen al twee jaar hun hele leven hebben aangepast, zijn gevaccineerd, geboosterd en nu wel weer het leven op willen pakken. Het duurt allemaal te lang nu. En het wordt nog frustrerender als je bedenkt dat genoeg landen om ons heen helemaal niet in lockdown zitten.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik zie Rutte & co niet het OMT buitenspel zetten. En OMT geniet van alle aandacht en macht, dus die zullen alles op alles zetten op rullevant te blijven.
Niet. Maar hopelijk kunnen we het OMT gaan afschalen. En meer een organisatie structuur maken wat zich meer richt op maatregelen voor de langere termijn en met een duidelijke visie. Want van een outbreak is natuurlijk geen sprake meer.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:20 schreef Benny het volgende:
Wanneer zijn de verkiezingen voor een nieuw OMT?
Markje en co alleen niet. Lekker makkelijk verschuilen achter het OMT.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ben ik de enige die nu echt helemaal klaar is met dat OMT?
Natuurlijk wel, dat is toch altijd het hele beleid geweest.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit er soms aan te denken om zo'n opruimset aan te vragen bij de gemeente en dan tijdens het wandelen die shit op te ruimen, maar dat loopt niet lekker lijkt me.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Her en der? Als ik een rondje ga hardlopen kom ik er serieus iedere paar 100m een paar tegen.
Las gister op de NOS dat er verwacht werd dat er dit jaar nog twee of drie boosterrondes zouden volgen, dit voorjaar nog.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:22 schreef Elan het volgende:
Als ik een aanvulling mag doen op het OMT stel ik voor dat er aanvullend elke maand een booster komt, je elke dag sneltest doet als je de deur uitgaat, en uiteraard 4g: pcr testen, boosters, sneltest, en QR bij herstel max een maand geldig. Wellicht zou een volgende stap kunnen zijn een permanent stok in je neus te dragen, zodat deze op elk willekeurig moment kan worden uitgelezen door een ambtenaar.
Ja, klopt, ik was voorzichtigquote:Op maandag 10 januari 2022 10:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Her en der? Als ik een rondje ga hardlopen kom ik er serieus iedere paar 100m een paar tegen.
Of zelfs van de straat oprapen heb ik al waargenomen.quote:Op maandag 10 januari 2022 10:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gewoon die dingen die iedereen 2 stuks van in zijn/haar jaszak opgefrommeld heeft zitten dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |