Zitman is al sinds haar introductie keihard, vinden wij juist een verademing.quote:
Romeo heeft dit allang door, maar is loyaal naar zijn collega. Precies hoe Romeo altijd werkt en zich gedraagt. Hij zal Marion nooit voor de bus gooien bij hun leidinggevende, hij zal altijd proberen te helpen het op te lossen.quote:Romeo had normaal allang doorgehad dat er iets met Marion aan de hand was
Omdat de laatste keer dat je iets persoonlijks van Eva zag al vele jaren terug is. Waar Wolfs diverse seizoenen te maken had met familie (Fleur) had Eva dat nooit. Deze kant kennen we dus ook niet zo goed meer van haar. Vond het een bijzonder goede reactie, liet goed zien dat ook Eva echt wel gevoel heeft.quote:en de reactie van Eva tegen Wolffs over het bezoek van haar broer paste ook helemaal niet bij haar personage.
Vond het ook maar matig. Het verhaal was op zich wel OK, maar zeer voorspelbaar (geen twist in de dader). Einde ook zeer kort door de bocht, heel abrupt afgebroken.quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:14 schreef CofyFerkeert het volgende:
Echt een kutaflevering afgelopen vrijdag. Heb hem niet eens afgekeken.
Bah
Daar stoorde ik me ook aan dat ze politie vesten in de kofferbak hadden, terwijl het geen dienstauto was. Als ze het spoor van Eddie hadden gevonden hadden ze ook de Belgische politie of rijksrecherche in kunnen schakelen.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:18 schreef Peterselieman het volgende:
Redelijk matig einde.
ook totaal niet volgens het boekje gehandeld
Geen dienstauto? Ze gebruiken die auto als dienstauto dit hele seizoen. Heeft ook gewoon zwaailicht en sirene.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar stoorde ik me ook aan dat ze politie vesten in de kofferbak hadden, terwijl het geen dienstauto was. Als ze het spoor van Eddie hadden gevonden hadden ze ook de Belgische politie of rijksrecherche in kunnen schakelen.
Dat Eva niet door had als Eddie vermoord wil worden dat er een mogelijke twist was met haar broer. Blijkbaar hebben ze niks geleerd van het vorig seizoen over Eddie. Dat ze dan boos wordt op wolfs over dat hij op haar broer schoot. Wolfs had gewoon niet door dat Eva broer achter die deur stond.
Verder: is dit exit van de personage Marion? Dat zou ik wel zonde vinden.
Zitkamer zei de dienstauto blijft op het terreinquote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:41 schreef PS. het volgende:
[..]
Geen dienstauto? Ze gebruiken die auto als dienstauto dit hele seizoen. Heeft ook gewoon zwaailicht en sirene.
Over sirene gesproken waar ik me dan ook aan erger: De sirene's van zowel politie als ambulance waren in 2010 al niet relevant meer. De ambulance sirene heeft nog de 3-toon, en de politie het oude 2 toontje die al zeker 10 jaar door geen dienst meer gebruikt worden. Hoe moeilijk is het om dat even opnieuw op te nemen.
Ja daarom, het is sowieso een raar afgeraffeld seizoen.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zitkamer zei de dienstauto blijft op het terrein
Wiequote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zitkamer zei de dienstauto blijft op het terrein
Zitman, mobiel forumen en autocorrectquote:
Nou ja, ik had zoiets van, schiet voor de zekerheid nou nog een keerquote:
Het zal toch niet zo zijn dat Eva en Wolfs in het volgende seizoen naar hem toe lopen en dat zijn lichaam opeens verdwenen is.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 15:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nou ja, ik had zoiets van, schiet voor de zekerheid nou nog een keer
Wie dan? (wie is de cabaretier)quote:Op donderdag 25 mei 2023 11:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik lees nu pas dat Tygo Eddie niet speelt maar een mislukte cabaretier. Tygo had er geen zin meer in dst deze verhaallijn eindeloos werd gerekt.
Dat stond enige tijd geleden al in dit topicquote:Op donderdag 25 mei 2023 11:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik lees nu pas dat Tygo Eddie niet speelt maar een mislukte cabaretier. Tygo had er geen zin meer in dst deze verhaallijn eindeloos werd gerekt.
quote:Op maandag 27 februari 2023 09:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Andere acteur
Volgens mij was het nog steeds Tygo
Wappie manier van denken dit. Tygo zijn afwezigheid had helemaal niets te maken met de inhoud van de verhaallijn. Misschien moet je dat soort domme praat voor je houden. Tygo heeft wegens privé omstandigheden de rol moeten overgeven aan Ruud Smulders.quote:Op donderdag 25 mei 2023 11:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Fijn dat je hier meteen voor wappie uitgemaakt wordt. Blij dat jij alles zo goed voor elkaar hebt, dr snuggles.quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:32 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Wappie manier van denken dit. Tygo zijn afwezigheid had helemaal niets te maken met de inhoud van de verhaallijn. Misschien moet je dat soort domme praat voor je houden. Tygo heeft wegens privé omstandigheden de rol moeten overgeven aan Ruud Smulders.
Snaar geraakt, bedankt voor de bevestiging.quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Fijn dat je hier meteen voor wappie uitgemaakt wordt. Blij dat jij alles zo goed voor elkaar hebt, dr snuggles.
En nu elkaar een hand geven.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 09:59 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Snaar geraakt, bedankt voor de bevestiging.
Ik vind Oda Spelbos, die dus Marion speelt, ook de beste actrice van de serie. Ze speelt ook dit wederom geweldig, in alles geloofwaardig. Dat vind ik echt heel knap en geeft nog even een extra impuls aan de verhaallijn.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:02 schreef Piebe het volgende:
[..]
Verhaal van Marion vond ik eigenlijk ook het leukste.
In het begin had het nog wel wat en ik vond het dit seizoen leuk om via die weg Maurice terug te zien, maar zoals eerder gezegd (en die mening deelt zo ongeveer iedereen) wordt het onnodig en ongeloofwaardig gerekt allemaal.quote:Laten we hopen dat Eddie inderdaad niet alsnog blijkt te leven.
Ik vond dit personage sowieso al niet fantastisch. Ook niet toen ie door Tygo werd gespeeld. (geen aanklacht naar diens acteerprestaties)
Die kameraad is er natuurlijk nog wel. Misschien dat die wat postume opdrachten van Edje heeft mee gekregen?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:09 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik vind Oda Spelbos, die dus Marion speelt, ook de beste actrice van de serie. Ze speelt ook dit wederom geweldig, in alles geloofwaardig. Dat vind ik echt heel knap en geeft nog even een extra impuls aan de verhaallijn.
[..]
In het begin had het nog wel wat en ik vond het dit seizoen leuk om via die weg Maurice terug te zien, maar zoals eerder gezegd (en die mening deelt zo ongeveer iedereen) wordt het onnodig en ongeloofwaardig gerekt allemaal.
Hoop ook van harte dat het afgelopen is. Maar voor mij heeft de verhaallijn nog wel losse eindjes. Eddie is al seizoenen bezig om Eva en Floris een hak te zetten en heeft hij na zijn val van de rotsen alles in het werk gesteld om weer op de been te komen. Om er dan vervolgens op zo'n domme en schlemielige manier tussenuit te knijpen bij een bij toeval goed uitgepakt plan waarbij Floris Maurice doodschiet. Zeer ongeloofwaardig.
Die kameraad werd vrij definitief uitgeschakeld door Eddie volgens mij.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:06 schreef Piebe het volgende:
[..]
Die kameraad is er natuurlijk nog wel. Misschien dat die wat postume opdrachten van Edje heeft mee gekregen?
Maar liever gewoon een nieuwe verhaallijn.
Ben ik toen even chips gaan halen... ?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:34 schreef Operc het volgende:
[..]
Die kameraad werd vrij definitief uitgeschakeld door Eddie volgens mij.
Ik zag het bij uitzendinggemist.quote:Op maandag 29 mei 2023 18:30 schreef Operc het volgende:
[..]
Zou kunnen.Hij kwam Eddie vertellen dat het plan gereed was en toen schoot Eddie hem dood.
Wordt de next psychopathquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:27 schreef roos94 het volgende:
Wat is nu precies het nut van de rol van Thorn de Vries? Kan hen niet weg?
Dat is wat ik hier ook roep, totaal nutteloze rol... En imo onrealistisch, vooral een Eva zou toch niet snel iemand bij haar in huis opnemen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:27 schreef roos94 het volgende:
Wat is nu precies het nut van de rol van Thorn de Vries? Kan hen niet weg?
Die vind ik ook wel de leukste XDquote:Op zondag 11 februari 2024 12:13 schreef GereDathan het volgende:
Die patholoog is al jaren verliefd op Wolfs, met zijn “ik dacht aan een iets andere room”
Ik verwacht wel veel van de Marjon verhaallijn..quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:40 schreef Piebe het volgende:
[..]
Wordt de next psychopath
of de psychiater van Marjon.
Wellicht heeft de psychiater een connectie met die gesprongen jongen...quote:Op maandag 12 februari 2024 20:59 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Ik verwacht wel veel van de Marjon verhaallijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |