Die kameraad werd vrij definitief uitgeschakeld door Eddie volgens mij.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:06 schreef Piebe het volgende:
[..]
Die kameraad is er natuurlijk nog wel. Misschien dat die wat postume opdrachten van Edje heeft mee gekregen?
Maar liever gewoon een nieuwe verhaallijn.
Ben ik toen even chips gaan halen... ?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:34 schreef Operc het volgende:
[..]
Die kameraad werd vrij definitief uitgeschakeld door Eddie volgens mij.
Ik zag het bij uitzendinggemist.quote:Op maandag 29 mei 2023 18:30 schreef Operc het volgende:
[..]
Zou kunnen.Hij kwam Eddie vertellen dat het plan gereed was en toen schoot Eddie hem dood.
Wordt de next psychopathquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:27 schreef roos94 het volgende:
Wat is nu precies het nut van de rol van Thorn de Vries? Kan hen niet weg?
Dat is wat ik hier ook roep, totaal nutteloze rol... En imo onrealistisch, vooral een Eva zou toch niet snel iemand bij haar in huis opnemen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:27 schreef roos94 het volgende:
Wat is nu precies het nut van de rol van Thorn de Vries? Kan hen niet weg?
Die vind ik ook wel de leukste XDquote:Op zondag 11 februari 2024 12:13 schreef GereDathan het volgende:
Die patholoog is al jaren verliefd op Wolfs, met zijn “ik dacht aan een iets andere room”
Ik verwacht wel veel van de Marjon verhaallijn..quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:40 schreef Piebe het volgende:
[..]
Wordt de next psychopath
of de psychiater van Marjon.
Wellicht heeft de psychiater een connectie met die gesprongen jongen...quote:Op maandag 12 februari 2024 20:59 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Ik verwacht wel veel van de Marjon verhaallijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |