Altijd leuk als je ziet dat ze rekening houden met de uitzenddatum, detail viel ons ook al opquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:31 schreef Sjoerd102 het volgende:
De aflevering van vandaag is hier vlakbij opgenomen. Herkende de foto van 'klooster sankt Ludwig' meteen. Ook de spoorlijn (ijzeren Rijn) kwam bekend voor.
Op de kaart hebben ze ook echt de data van vandaag verwerkt
https://imgur.com/a/KllfHda
Dacht de Belgisch kampioenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:26 schreef byah het volgende:
Grappig dat het shirt van mijn mountainbike clubje werd gebruikt in de intro
Ah dacht ik al inderdaad. Herkenbaar pleintje.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:00 schreef Sjoerd102 het volgende:
Zo te zien was dat voor de aflevering van vandaag https://omroepvenlo.nl/ni(...)r-flikken-maastricht
Nou ja, dat is voor mij ook nieuw.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:29 schreef roos94 het volgende:
Ik kom er nu na heel veel jaren achter dat Victor Reinier (Reinier) niet zijn achternaam is maar hij heet Victor Reinier : achternaam Nieuwenhuizen
Wat de fok
quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:29 schreef roos94 het volgende:
Ik kom er nu na heel veel jaren achter dat Victor Reinier (Reinier) niet zijn achternaam is maar hij heet Victor Reinier : achternaam Nieuwenhuizen
Wat de fok
Wutquote:Op donderdag 31 maart 2022 19:29 schreef roos94 het volgende:
Wat de fok
Ben er niet rouwig om, laatste 2-3 afleveringen waren weer van een redelijk niveau. Maar de rest vond ik redelijk saai, langdradig en voorspelbaar.quote:
Rolling Stones de titel weet ik even nietquote:Op vrijdag 1 april 2022 20:40 schreef Piebe het volgende:
Benieuwd welk liedje er dit keer op het eind komt.
Vind het ook maar vergezocht.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:53 schreef roos94 het volgende:
Ik vind dat hele Eddie verhaal niet echt boeiend.
Omdat ze dan geen cliffhanger hebbenquote:Op vrijdag 1 april 2022 22:01 schreef PzKpfw het volgende:
Waarom schoot Eva die Eddie niet gewoon vol door z'n flikker
Een hele, hele, hele goede!quote:Op vrijdag 1 april 2022 20:40 schreef Piebe het volgende:
Benieuwd welk liedje er dit keer op het eind komt.
Sympathie for the Devil!quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Rolling Stones de titel weet ik even niet
Was de versie van G 'n R, toch?quote:
Ik denk omdat ze niet weet, wat voor gevolgen dat gaat hebben...quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:01 schreef PzKpfw het volgende:
Waarom schoot Eva die Eddie niet gewoon vol door z'n flikker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |