SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Misschien zijn ze niet slimmer dan de mens.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah die is te dom voor een buitenaardselevensvorm
Alleen Dimmy.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:24 schreef bitterbal het volgende:
hebben we hier eigenlijk FvD stemmers in de sc?
vast welquote:Op zondag 9 januari 2022 19:24 schreef bitterbal het volgende:
hebben we hier eigenlijk FvD stemmers in de sc?
quote:Op zondag 9 januari 2022 19:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Misschien zijn ze niet slimmer dan de mens.
Hij is wel raar en onaangepast genoeg om niet echt menselijk te zijn
Die kijk ik net af.quote:
Hopelijk zet Netflix die uit 2019 ook online.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die kijk ik net af.
Komt wel dichtbij zo
die heb ik nog niet gekeken, misschien ook maar eens anazwengelen zometeenquote:
Zou wel chill zijn.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Hopelijk zet Netflix die uit 2019 ook online.
quote:Op zondag 9 januari 2022 19:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal raad eens wat ik zo ga bestellen om te eten?
Ik hoop dat er ook weer een NikeId versie komt om zelf samen te stellen.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:40 schreef bitterbal het volgende:
@:Citizen.Erased
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
vind je deze niet vet?quote:Op zondag 9 januari 2022 19:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hoop dat er ook weer een NikeId versie komt om zelf samen te stellen.
Kun je je indenken dat je na een avond zwoegen op je werk er een berg sushi voor je klaar staat?quote:
neequote:Op zondag 9 januari 2022 19:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je je indenken dat je na een avond zwoegen op je werk er een berg sushi voor je klaar staat?
ohquote:Op zondag 9 januari 2022 19:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom zoeken we nu juist een man voor je.
Mannen die graag sushi eten zijn vaak of Aziatisch of hebben smalle schouders en een ontwijkend glimlachje.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom zoeken we nu juist een man voor je.
Heel veel mannen zetten nu op tinder dat ze graag sushi etenquote:Op zondag 9 januari 2022 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mannen die graag sushi eten zijn vaak of Aziatisch of hebben smalle schouders en een ontwijkend glimlachje.
Alles op nu?quote:Op zondag 9 januari 2022 19:51 schreef CherryLips het volgende:
Normaal gesproken doe ik twee dagen met zo'n bak Chinees. Burp.
Waarom zou je dat doenquote:Op zondag 9 januari 2022 19:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heel veel mannen zetten nu op tinder dat ze graag sushi eten
En nu heb je morgen geen Chineesquote:Op zondag 9 januari 2022 19:51 schreef CherryLips het volgende:
Normaal gesproken doe ik twee dagen met zo'n bak Chinees. Burp.
S je dat doet elke keer dat je hier wat leest over eten blijf je bezigquote:Op zondag 9 januari 2022 19:44 schreef mschol het volgende:
ik lees wat over eten.. ik ga maar wat eten maken
#viesdikquote:Op zondag 9 januari 2022 19:56 schreef dud0r het volgende:
Al
[..]
S je dat doet elke keer dat je hier wat leest over eten blijf je bezig
Ja dat zijn naardepreutpraters natuurlijk.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heel veel mannen zetten nu op tinder dat ze graag sushi eten
quote:Op zondag 9 januari 2022 19:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat zijn naardepreutpraters natuurlijk.
Inderdaad, iedereen weet toch dat het een leugen isquote:
Zoals het hoort hier.quote:
Sushi is hier over 15 minuten.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 januari 2022 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sushi is hier over 15 minuten.
Sushi, puppy's en exotische locaties doen het goedquote:Op zondag 9 januari 2022 19:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar trappen we mooi niet in hè, net als vrouwen die van snowboarden houden maar niet van sneeuw en die van die types met een klein negertje op de armquote:
Oooh ja puppy'squote:Op zondag 9 januari 2022 20:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sushi, puppy's en exotische locaties doen het goed
Moest zeker van Cali?quote:Op zondag 9 januari 2022 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sushi is hier over 15 minuten.
Puppies are not food!quote:
Sweetquote:Op zondag 9 januari 2022 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee verrassing. Bad staat ook al aan. Dus zo met de vips in bad als ze thuiskomt.
met mij zou het dan een bubbelbad wordenquote:Op zondag 9 januari 2022 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee verrassing. Bad staat ook al aan. Dus zo met de vips in bad als ze thuiskomt.
Je kunt toch wel voor een half uurtje je kont dichthouden?quote:Op zondag 9 januari 2022 20:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met mij zou het dan een bubbelbad worden
quote:Op zondag 9 januari 2022 20:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt toch wel voor een half uurtje je kont dichthouden?
daarom zeg ik het ook alleen en doe ik het (nog) niet..quote:Op zondag 9 januari 2022 19:56 schreef dud0r het volgende:
Al
[..]
S je dat doet elke keer dat je hier wat leest over eten blijf je bezig
Ja hallo.quote:De GGD Hollands Midden gaat ervan uit dat Nederlanders in maart en mei hun vierde en vijfde prik kunnen krijgen. "Wij mogen er geen richting aan geven, want het is landelijk beleid. Maar we houden er rekening mee", zegt Haasbeek tegen Studio Alphen. "De derde boosterprik in mei, zeg maar de vijfde prik, zal de nieuwste update van het vaccin zijn."
Elke maand boosterenquote:
20:13quote:
O Ik had de meme gezien maar dacht dat het een grap was.quote:Op zondag 9 januari 2022 20:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
20:13
Er is mogelijk een nieuwe variant van het coronavirus gevonden op Cyprus, meldt een plaatselijke onderzoeker aan Bloomberg. Het zou gaan om een variant die bepaalde eigenschappen van delta en omikron combineert.
,,Er zijn op dit moment co-infecties van omikron en delta, en we vonden deze variant die een combinatie is van beide", legt ontdekker Leondios Kostrikis, professor biologische wetenschappen aan de universiteit van Cyprus, uit.
Tot nu toe zouden er 25 gevallen van de "deltakron"-variant gevonden zijn, aldus Kostrikis.
,,We zullen in de toekomst zien of deze variant meer ziekmakend of besmettelijk is", klinkt het. Hij voegt er wel aan toe dat hij zelf de kans groot acht dat deze variant ook weer gedomineerd zal worden door omikron.
Volgens Bloomberg is informatie over de mogelijk nieuwe variant afgelopen vrijdag doorgestuurd naar GISAID, de internationale databank die coronavarianten in kaart brengt.
quote:Op zondag 9 januari 2022 20:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er is mogelijk een nieuwe variant van het coronavirus gevonden op Cyprus, meldt een plaatselijke onderzoeker aan Bloomberg. Het zou gaan om een variant die bepaalde eigenschappen van delta en omikron combineert.
,,Er zijn op dit moment co-infecties van omikron en delta, en we vonden deze variant die een combinatie is van beide", legt ontdekker Leondios Kostrikis, professor biologische wetenschappen aan de universiteit van Cyprus, uit.
Tot nu toe zouden er 25 gevallen van de "deltakron"-variant gevonden zijn, aldus Kostrikis.
,,We zullen in de toekomst zien of deze variant meer ziekmakend of besmettelijk is", klinkt het. Hij voegt er wel aan toe dat hij zelf de kans groot acht dat deze variant ook weer gedomineerd zal worden door omikron.
Volgens Bloomberg is informatie over de mogelijk nieuwe variant afgelopen vrijdag doorgestuurd naar GISAID, de internationale databank die coronavarianten in kaart brengt.
Dwayne Johnson?quote:
is er al een meme voor?quote:Op zondag 9 januari 2022 20:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O Ik had de meme gezien maar dacht dat het een grap was.
lekker aan het scheten onder de dekens?quote:Op zondag 9 januari 2022 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog niet, maar wel lekker in bed.
quote:Op zondag 9 januari 2022 20:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lekker aan het scheten onder de dekens?
Hele bak babi pangang op?quote:Op zondag 9 januari 2022 21:13 schreef CherryLips het volgende:
Heb geen Chinees meer voor morgen nu. Alleen wat bami.
langquote:Op zondag 9 januari 2022 21:15 schreef CherryLips het volgende:
Heb er ook twee uur over gedaan als dat de pijn wat verzacht.
Beetje laten zakken ondertussen. Goed kauwen.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lang![]()
ben je altijd zon langzame eter?
Hmm, okay, dat valt wel mee.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Half bakje. En twee stokjes saté. En wat bami.
Eten nog eens halenquote:Op zondag 9 januari 2022 21:15 schreef CherryLips het volgende:
Heb er ook twee uur over gedaan als dat de pijn wat verzacht.
quote:Op zondag 9 januari 2022 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is geen onderdeel van een Kwiwitje doen zeker?
quote:Op zondag 9 januari 2022 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet je doen als je naast gergi ligt en dn dekens over jullie hofd heen trekken
Ik schrijf deze erbij op het lijstje voor je.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neee das valsquote:Op zondag 9 januari 2022 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik schrijf deze erbij op het lijstje voor je.
Chinese firecrackerquote:Op zondag 9 januari 2022 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je nooit even een kwiiiiiiiiit onder de dekens?
Dutch ovenquote:Op zondag 9 januari 2022 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bijkomen van de verhuizing en alles?quote:Op zondag 9 januari 2022 21:48 schreef mschol het volgende:
ik denk dat ik eens een weekje vrij ga regelen
meneer ik heb een bad en sushi en ik eet sushi in badquote:Op zondag 9 januari 2022 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Na een tijdje in bad heb ik het meestal weer gezien. Mijn benen zijn enorm moe ineens nu.
oa ja...quote:Op zondag 9 januari 2022 21:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bijkomen van de verhuizing en alles?
quote:Op zondag 9 januari 2022 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
meneer ik heb een bad en sushi en ik eet sushi in bad [ afbeelding ]
mevrouw ik ben jaloersquote:Op zondag 9 januari 2022 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
meneer ik heb een bad en sushi en ik eet sushi in bad [ afbeelding ]
Die heb je pas sinds een paar weken? Heb je ze bij BB gekocht? Tevreden mee?quote:Op zondag 9 januari 2022 22:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
al weken
maar ja, heul veul herses he...
is dat het?quote:Op zondag 9 januari 2022 22:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
al weken
maar ja, heul veul herses he...
nee doe maar nietquote:Op zondag 9 januari 2022 22:04 schreef mschol het volgende:
[..]
nee?
moet ik langskomen om hem te ondersteunen?
Nee, daarvoor heb ik te weinig hersensquote:
Zeker aan de Turkse kant van dat eilandquote:Op zondag 9 januari 2022 20:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bossie is er nogquote:
Je wilt niet weten wat voor verontrustende plannetjes ze al wel niet heeft gemaaktquote:
Gemeen is dat!quote:Op zondag 9 januari 2022 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar er komt altijd iemand tussen
Mijn reddende engelenquote:
Ach, zie het als een teken van liefde!quote:Op zondag 9 januari 2022 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat voor verontrustende plannetjes ze al wel niet heeft gemaakt
quote:Op zondag 9 januari 2022 22:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Ach, zie het als een teken van liefde!
Er was in Duitsland toch iemand die zich had aangemeld bij een kannibaal om opgegeten te worden?
Ja maar ik wil niet opgegeten wordenquote:Op zondag 9 januari 2022 22:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Er was in Duitsland toch iemand die zich had aangemeld bij een kannibaal om opgegeten te worden?
quote:Op zondag 9 januari 2022 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat voor verontrustende plannetjes ze al wel niet heeft gemaakt
Elke dag sushi in mijn zakken stoppen gaat een beetje ruiken denk inquote:Op zondag 9 januari 2022 22:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Er komt een dag dat je er zelf voorstaat! Dan kun je maar beter wat sushi bij je hebben.
Mein Teil van Rammstein is daarop gebasseerd of geinspireerd ...quote:Op zondag 9 januari 2022 22:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Gemixt met zoetzure babi pangang dampen?quote:
Dan heb je ook het risico dat je US achter je aan krijgt, vrees ik.quote:Op zondag 9 januari 2022 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Elke dag sushi in mijn zakken stoppen gaat een beetje ruiken denk in
Weet niet welk van de twee erger isquote:Op zondag 9 januari 2022 22:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan heb je ook het risico dat je US achter je aan krijgt, vrees ik.
Hey! Ik zie nog geen rook maar kan het wel ruiken.quote:Op zondag 9 januari 2022 22:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan heb je ook het risico dat je US achter je aan krijgt, vrees ik.
Oh, cool!quote:Op zondag 9 januari 2022 23:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hey! Ik zie nog geen rook maar kan het wel ruiken.Maar wil nu niet verder proberen want maakt best veel herrie. Denk alleen dat mijn plankje misschien te zacht is. Maar goede ontwikkelingen.
Masochist!quote:Op zondag 9 januari 2022 23:07 schreef liesje1979 het volgende:
En de punt van de spil wordt zo heet dat het pijn doet als je er te lang huidcontact mee maakt.
quote:Een vrouw uit Wijk bij Duurstede was woedend toen ze vanmiddag geen gebruik mocht maken van het toilet van De Waag. Uit protest poepte ze naast de ingang van de Doesburgse horecazaak.
quote:Op de beveiligingsbeelden is te zien hoe de vrouw naar buiten komt, kijkt of ze alleen is en vervolgens naast de ingang door haar hurken gaat met de broek op haar enkels. Vervolgens gebruikt ze een mondkapje om af te vegen en haar daad te bedekken.
Rorschach, kun je zien of deze man helemaal 100 procent is of niet?quote:
Gelijk toevoegen aan de autismetest.quote:Op zondag 9 januari 2022 23:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rorschach, kun je zien of deze man helemaal 100 procent is of niet?
Als je dat niet ziet dan heb je een vorm van Asperger.
Tondel, een woord wat ik op de een of andere manier niet kan onthouden. Dat heb ik al. In allerlei soorten en diktes..quote:Op zondag 9 januari 2022 23:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, cool!Als je er dan iets heel brandbaars bij legt (hooi of zo), gaat het vast werken!
Ja naja moet toch weten of er iets gebeurt.quote:Op zondag 9 januari 2022 23:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Masochist!Is je wondje van het mes mooi geworden?
De wereld is ziek. En dan doel ik niet op Corona.quote:Op zondag 9 januari 2022 23:34 schreef Recce het volgende:
https://www.tubantia.nl/b(...)kken-gezet~a093e956/
Filmpje in link.
quote:Op maandag 10 januari 2022 05:28 schreef kwiwi het volgende:
GoedemorgenZit te wachten tot de fitness open gaat.
Ik ga morgenmiddag hopelijk weer. Alle plekjes waren helaas bezet.quote:Op maandag 10 januari 2022 05:28 schreef kwiwi het volgende:
Midden in de nacht?quote:Op maandag 10 januari 2022 05:28 schreef kwiwi het volgende:
Oh jullie moeten nu reserveren voor de fitness? Hier heb je ook x aantal plekken maar die fitness/wellness is zo groot dat het sowieso nooit vol is.quote:Op maandag 10 januari 2022 06:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga morgenmiddag hopelijk weer. Alle plekjes waren helaas bezet.
En elke dag exact dezelfde mensen stipt om 6u in de fitness op exact dezelfde apparaten. #AutistenUnitedquote:
Sportscholen zijn dicht. De meeste bieden als vervanging iets aan wat je buiten kan doen en daar moet je voor reserverenquote:Op maandag 10 januari 2022 07:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh jullie moeten nu reserveren voor de fitness? Hier heb je ook x aantal plekken maar die fitness/wellness is zo groot dat het sowieso nooit vol is.
Nee wij mogen helemaal niet nu.quote:Op maandag 10 januari 2022 07:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh jullie moeten nu reserveren voor de fitness? Hier heb je ook x aantal plekken maar die fitness/wellness is zo groot dat het sowieso nooit vol is.
Ik ben net langs mijn kantoor gelopen maar er was niks aan de hand hier.quote:Op maandag 10 januari 2022 07:27 schreef dud0r het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)-bijna-het-hele-land
Oppassen op de weg jongens en meisjes
glad was het niet, wel mistigquote:Op maandag 10 januari 2022 07:27 schreef dud0r het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)-bijna-het-hele-land
Oppassen op de weg jongens en meisjes
Niet de temperatuurquote:
quote:Novax Djokovic mag toch Australië binnen voor de Australian Open. Eerder werd zijn visum bij de douane in Melbourne ingetrokken, maar de rechter draait die beslissing nu terug.
Ah zo. Hier is gewoon 2G+ in de sportscholen.quote:Op maandag 10 januari 2022 07:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sportscholen zijn dicht. De meeste bieden als vervanging iets aan wat je buiten kan doen en daar moet je voor reserveren
niet eens 5g? slecht hoorquote:Op maandag 10 januari 2022 07:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah zo. Hier is gewoon 2G+ in de sportscholen.
Zo ver zijn we in Nederland nog niet. Zal straks wel een reden zijn waarom we niet open mogen.quote:Op maandag 10 januari 2022 07:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah zo. Hier is gewoon 2G+ in de sportscholen.
Zie jou even groot wonenquote:Op maandag 10 januari 2022 07:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, ik ga tien meter forensen naar mijn werkplek
Of juist wel, slingerpaadje.quote:Op maandag 10 januari 2022 08:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Komt omdat ie nix in zn hut heeft staan
Ik ookquote:
Misschien moet ik juist wel slalommen tussen de hoopjes wasgoed door en is het daarom tien meterquote:Op maandag 10 januari 2022 08:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Komt omdat ie nix in zn hut heeft staan
Zou hier beeldmateriaal van bestaan?quote:Op maandag 10 januari 2022 08:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hindernisbaan. Via het balkon en het dak.
Jou kennende, geloof ik daar helemaal niets vanquote:Op maandag 10 januari 2022 08:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien moet ik juist wel slalommen tussen de hoopjes wasgoed door en is het daarom tien meter
ik wil gewoon een complete keukenquote:
Wel een stuk goedkoper dan een hele keuken.quote:
Nee de aanbieding was afgelopen en dat model is vervangen door een veul duurdere.quote:Op maandag 10 januari 2022 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wel een stuk goedkoper dan een hele keuken.
Heb je al een stofzuiger gekocht?
Kloptquote:Op maandag 10 januari 2022 08:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jou kennende, geloof ik daar helemaal niets van
Dat heb ik altijd.quote:
ik heb nergens echt zin in qua etenquote:
niet te hard gooien, dan gaan ze stukquote:Op maandag 10 januari 2022 09:05 schreef Karzai het volgende:
Ik ga maar eens uit bed en broodjes in de oven gooien
inderdaad.quote:
is dat gek danquote:
in muesli en kwark zitten geen C van corona die weg kunnen vallenquote:Op maandag 10 januari 2022 09:21 schreef CherryLips het volgende:
M'n vitamine C-pilletje smaakte raarDus ik denk omg corona, maar m'n muesli en kwark smaken wel gewoon normaal.
cwarcquote:Op maandag 10 januari 2022 09:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
in muesli en kwark zitten geen C van corona die weg kunnen vallen
Hebben ze geen quarantaine-strand?quote:Op maandag 10 januari 2022 09:22 schreef bitterbal het volgende:
zag net een filmpje van een gast die positief was getest na aankomst in thailand. Niet in zijn hotel mocht blijven maar naar een plek werd gebracht waar de thai in quarantaine moeten.
Ik sla denk ik nog een jaartje over
wanneer zou Rotterdam dat strand weer op die manier in gebruik gaan nemenquote:Op maandag 10 januari 2022 09:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben ze geen quarantaine-strand?
Ik weet nog niet waar de volgende vakantie naar toe gaat. Nog niet over nagedachtquote:Op maandag 10 januari 2022 09:22 schreef bitterbal het volgende:
zag net een filmpje van een gast die positief was getest na aankomst in thailand. Niet in zijn hotel mocht blijven maar naar een plek werd gebracht waar de thai in quarantaine moeten.
Ik sla denk ik nog een jaartje over
ja misschien gaan ze koh phangang toevoegen aan de lijst met sandbox bestemmingen. Nu is het nog phuket en moet je een duur hotel nemen en moet je daar geloof ik 10 dagen blijven in je kamer voordat je weg mag. Je mag geloof ik niet gebruik maken van het zwembad ofzo.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben ze geen quarantaine-strand?
komt misschien een hotelquote:Op maandag 10 januari 2022 09:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
wanneer zou Rotterdam dat strand weer op die manier in gebruik gaan nemen
een quarantaine hotel?quote:
Moet er niet aan denken om op vakantie te gaan en dan 10 dagen je kamer niet af te mogenquote:Op maandag 10 januari 2022 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien gaan ze koh phangang toevoegen aan de lijst met sandbox bestemmingen. Nu is het nog phuket en moet je een duur hotel nemen en moet je daar geloof ik 10 dagen blijven in je kamer voordat je weg mag. Je mag geloof ik niet gebruik maken van het zwembad ofzo.
Maar deze jongen had de pech dus achteraf getest te worden. Mijn vriendin moest ook naar zo'n plek maar heb er niets over gehoord maar denkd at ze ook slim is om er niet online over te klagen
lijkt me ook niks nee. en dan als je terug komt van vakantie kan je zeker ook weer 10 dagen thuis zitten.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken om op vakantie te gaan en dan 10 dagen je kamer niet af te mogen
dan kun je je geld nog beter in brand steken.
ja das ook geen optie. Ze hadden dus de afgelopen maanden geloof ik test&go maar toen dat omikron opliep hebben ze dat nu dus weer gestopt.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken om op vakantie te gaan en dan 10 dagen je kamer niet af te mogen
dan kun je je geld nog beter in brand steken.
Gelukkig staat thailand toch niet op de shortlist van vakantie bestemmingenquote:Op maandag 10 januari 2022 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das ook geen optie. Ze hadden dus de afgelopen maanden geloof ik test&go maar toen dat omikron opliep hebben ze dat nu dus weer gestopt.
protip: blokkeer push berichten.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:40 schreef bitterbal het volgende:
OMT wil ook mondkapjes in drukke winkelstraten en als men binnen een mondkapje op moet moet dat ook zittend
pushbericht van nu,nl
Wanneer is persco?quote:Op maandag 10 januari 2022 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
protip: blokkeer push berichten.
maar drukke winkelstraten zou wel betekenen dat winkel weer open mogen..
Morgenavond dacht ik.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wanneer is persco?
OMT-advies: dragen van mondmaskers uitbreiden naar publieke buitenruimte
Het Outbreak Management Team (OMT) heeft een aantal nieuwe adviezen aan het kabinet gegeven over het coronavirus. De adviezen gaan voornamelijk over het gebruik van mondneusmaskers. Zo adviseert het OMT nu om uitsluitend gebruik te maken van medische mondneusmaskers van minimaal type 2. "Deze maskers bieden een iets betere bescherming tegen uitstoot van virusdeeltjes in de omgeving dan niet-medische maskers en bieden de drager daarnaast ook meer bescherming tegen het oplopen van een infectie", zo staat in het advies.
Daarnaast wordt geadviseerd om deze maskers te dragen in publieke binnenruimtes waar mensen bijeenkomen die niet tot hetzelfde huishouden behoren. Ongeacht of er afstand gehouden kan worden, adviseert het OMT dat iedereen vanaf 13 jaar continu een mondmasker draagt, ook wanneer iemand zit, behalve als er wordt gegeten of gedronken. Locaties waar dit wordt geadviseerd zijn hogescholen en universiteiten, horecagelegenheden, binnen-evenementen, culturele instellingen, bedrijven en kantoorruimtes en sportinstellingen, behalve wanneer iemand sport.
Ook in drukke publieke buitenruimtes waar geen afstand gehouden kan worden is het advies dat iedereen een masker draagt. Dat kan zijn in winkelstraten, bij sportevenementen, tijdens demonstraties en op drukke markten.
Naast het gebruik van de medische maskers heeft het OMT ook een quarantaineadvies uitgebracht over basisscholen. Wanneer minimaal drie kinderen zijn besmet, adviseert het OMT om de hele klas in quarantaine te laten gaan.
Type 2 maskers ook. Weet niet welke dat zijn
Ja maar moest je al lopend 1 op? Ik dacht dat het nog alleen voor publieke binnenruimtes gold dat je r lopend 1 op moest?quote:Op maandag 10 januari 2022 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Morgenavond dacht ik.
Maar dit wordt toch wel redelijk extreem als ik op het werk de hele dag een mondkapje op zou moeten terwijl de dichtsbijzijnde collega op meer dan 5 meter afstand zit
vind het ook wat extreem ja.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Morgenavond dacht ik.
Maar dit wordt toch wel redelijk extreem als ik op het werk de hele dag een mondkapje op zou moeten terwijl de dichtsbijzijnde collega op meer dan 5 meter afstand zit
Ja zou dat betekenen dat er dingen opengaan? Want nu heb je daar niks aan.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:40 schreef bitterbal het volgende:
OMT wil ook mondkapjes in drukke winkelstraten en als men binnen een mondkapje op moet moet dat ook zittend
pushbericht van nu,nl
inderdaad. als dingen niet open zijn heeft het weinig nut dit in te voeren.quote:Op maandag 10 januari 2022 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zou dat betekenen dat er dingen opengaan? Want nu heb je daar niks aan.
ja misschien? ik denk dat ze misschien eerst met sportscholen ofzo moeten beginnen ipv winkelstraten en horecaquote:Op maandag 10 januari 2022 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zou dat betekenen dat er dingen opengaan? Want nu heb je daar niks aan.
Kun je die scholen net zo goed weer dichtgooien.quote:Naast het gebruik van de medische maskers heeft het OMT ook een quarantaineadvies uitgebracht over basisscholen. Wanneer minimaal drie kinderen zijn besmet, adviseert het OMT om de hele klas in quarantaine te laten gaan.
Ja, als ik van mn plek opsta zet ik een masker op, maar gewoon zittend in mn eigen hok slaat dat nergens opquote:Op maandag 10 januari 2022 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar moest je al lopend 1 op? Ik dacht dat het nog alleen voor publieke binnenruimtes gold dat je r lopend 1 op moest?
Ja rtl schrijft idd ook over kantoorruimtes maar ja in de praktijk zal dat ook wel meevallen. Nu worden mensen er ook nauwelijk op gecontroleerdquote:Op maandag 10 januari 2022 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, als ik van mn plek opsta zet ik een masker op, maar gewoon zittend in mn eigen hok slaat dat nergens op
tijdens het sporten mag die af, maar tijdens het omkleden en douchen moet je een mondkapje opquote:
Bij de Chinees draagt ook niemand een mondkapje. Bij de toko waar ik de warme chocolademelk had gehaald ook niemand. Medewerkers en klanten. Ik was de enigequote:Op maandag 10 januari 2022 09:57 schreef bitterbal het volgende:
En bij op werk bleef management ook maar zeggen dat het niet hoeft
Duckfacequote:Op maandag 10 januari 2022 09:53 schreef bitterbal het volgende:
Die type 2 maskers zijn wel lelijk. Krijg je zon snavellook van
Ja was bij ons ook zoquote:Op maandag 10 januari 2022 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de Chinees draagt ook niemand een mondkapje. Bij de toko waar ik de warme chocolademelk had gehaald ook niemand. Medewerkers en klanten. Ik was de enige
maar goed als het allemaal zo nauw is dan kan het toch niet open zou je zeggenquote:Op maandag 10 januari 2022 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tijdens het sporten mag die af, maar tijdens het omkleden en douchen moet je een mondkapje op
lekker snavelenquote:Op maandag 10 januari 2022 09:53 schreef bitterbal het volgende:
Die type 2 maskers zijn wel lelijk. Krijg je zon snavellook van
oh ja warme chocolademelk is wel een goede. moet straks dan wel even melk en chocolade halen ervoorquote:Op maandag 10 januari 2022 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de Chinees draagt ook niemand een mondkapje. Bij de toko waar ik de warme chocolademelk had gehaald ook niemand. Medewerkers en klanten. Ik was de enige
wil je voor mij pannenkoeken meenemen?quote:Op maandag 10 januari 2022 10:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh ja warme chocolademelk is wel een goede. moet straks dan wel even melk en chocolade halen ervoor
mag ze dan vliegen?quote:Op maandag 10 januari 2022 10:05 schreef UitStraling het volgende:
Vriendje van mijn nichtje is eergisteren positief getest op Corona op Aruba en vliegt morgen alweer terug naar Nederland
Ze heeft een piemel maar ja positief met zo'n zelftest zeg maar en een flinke dosis schijt aan de wereld.quote:
nee. je maakt maar gewoon pannenkoeken zoals elk weldenkend mens ipv ze te kopenquote:Op maandag 10 januari 2022 10:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wil je voor mij pannenkoeken meenemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |