SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Misschien zijn ze niet slimmer dan de mens.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah die is te dom voor een buitenaardselevensvorm
Alleen Dimmy.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:24 schreef bitterbal het volgende:
hebben we hier eigenlijk FvD stemmers in de sc?
vast welquote:Op zondag 9 januari 2022 19:24 schreef bitterbal het volgende:
hebben we hier eigenlijk FvD stemmers in de sc?
quote:Op zondag 9 januari 2022 19:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Misschien zijn ze niet slimmer dan de mens.
Hij is wel raar en onaangepast genoeg om niet echt menselijk te zijn
Die kijk ik net af.quote:
Hopelijk zet Netflix die uit 2019 ook online.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die kijk ik net af.
Komt wel dichtbij zo
die heb ik nog niet gekeken, misschien ook maar eens anazwengelen zometeenquote:
Zou wel chill zijn.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Hopelijk zet Netflix die uit 2019 ook online.
quote:Op zondag 9 januari 2022 19:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal raad eens wat ik zo ga bestellen om te eten?
Ik hoop dat er ook weer een NikeId versie komt om zelf samen te stellen.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:40 schreef bitterbal het volgende:
@:Citizen.Erased
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
vind je deze niet vet?quote:Op zondag 9 januari 2022 19:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hoop dat er ook weer een NikeId versie komt om zelf samen te stellen.
Kun je je indenken dat je na een avond zwoegen op je werk er een berg sushi voor je klaar staat?quote:
neequote:Op zondag 9 januari 2022 19:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je je indenken dat je na een avond zwoegen op je werk er een berg sushi voor je klaar staat?
ohquote:Op zondag 9 januari 2022 19:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom zoeken we nu juist een man voor je.
Mannen die graag sushi eten zijn vaak of Aziatisch of hebben smalle schouders en een ontwijkend glimlachje.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom zoeken we nu juist een man voor je.
Heel veel mannen zetten nu op tinder dat ze graag sushi etenquote:Op zondag 9 januari 2022 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mannen die graag sushi eten zijn vaak of Aziatisch of hebben smalle schouders en een ontwijkend glimlachje.
Alles op nu?quote:Op zondag 9 januari 2022 19:51 schreef CherryLips het volgende:
Normaal gesproken doe ik twee dagen met zo'n bak Chinees. Burp.
Waarom zou je dat doenquote:Op zondag 9 januari 2022 19:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heel veel mannen zetten nu op tinder dat ze graag sushi eten
En nu heb je morgen geen Chineesquote:Op zondag 9 januari 2022 19:51 schreef CherryLips het volgende:
Normaal gesproken doe ik twee dagen met zo'n bak Chinees. Burp.
S je dat doet elke keer dat je hier wat leest over eten blijf je bezigquote:Op zondag 9 januari 2022 19:44 schreef mschol het volgende:
ik lees wat over eten.. ik ga maar wat eten maken
#viesdikquote:Op zondag 9 januari 2022 19:56 schreef dud0r het volgende:
Al
[..]
S je dat doet elke keer dat je hier wat leest over eten blijf je bezig
Ja dat zijn naardepreutpraters natuurlijk.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heel veel mannen zetten nu op tinder dat ze graag sushi eten
quote:Op zondag 9 januari 2022 19:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat zijn naardepreutpraters natuurlijk.
Inderdaad, iedereen weet toch dat het een leugen isquote:
Zoals het hoort hier.quote:
Sushi is hier over 15 minuten.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 januari 2022 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sushi is hier over 15 minuten.
Sushi, puppy's en exotische locaties doen het goedquote:Op zondag 9 januari 2022 19:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar trappen we mooi niet in hè, net als vrouwen die van snowboarden houden maar niet van sneeuw en die van die types met een klein negertje op de armquote:
Oooh ja puppy'squote:Op zondag 9 januari 2022 20:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sushi, puppy's en exotische locaties doen het goed
Moest zeker van Cali?quote:Op zondag 9 januari 2022 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sushi is hier over 15 minuten.
Puppies are not food!quote:
Sweetquote:Op zondag 9 januari 2022 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee verrassing. Bad staat ook al aan. Dus zo met de vips in bad als ze thuiskomt.
met mij zou het dan een bubbelbad wordenquote:Op zondag 9 januari 2022 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee verrassing. Bad staat ook al aan. Dus zo met de vips in bad als ze thuiskomt.
Je kunt toch wel voor een half uurtje je kont dichthouden?quote:Op zondag 9 januari 2022 20:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met mij zou het dan een bubbelbad worden
quote:Op zondag 9 januari 2022 20:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt toch wel voor een half uurtje je kont dichthouden?
daarom zeg ik het ook alleen en doe ik het (nog) niet..quote:Op zondag 9 januari 2022 19:56 schreef dud0r het volgende:
Al
[..]
S je dat doet elke keer dat je hier wat leest over eten blijf je bezig
Ja hallo.quote:De GGD Hollands Midden gaat ervan uit dat Nederlanders in maart en mei hun vierde en vijfde prik kunnen krijgen. "Wij mogen er geen richting aan geven, want het is landelijk beleid. Maar we houden er rekening mee", zegt Haasbeek tegen Studio Alphen. "De derde boosterprik in mei, zeg maar de vijfde prik, zal de nieuwste update van het vaccin zijn."
Elke maand boosterenquote:
20:13quote:
O Ik had de meme gezien maar dacht dat het een grap was.quote:Op zondag 9 januari 2022 20:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
20:13
Er is mogelijk een nieuwe variant van het coronavirus gevonden op Cyprus, meldt een plaatselijke onderzoeker aan Bloomberg. Het zou gaan om een variant die bepaalde eigenschappen van delta en omikron combineert.
,,Er zijn op dit moment co-infecties van omikron en delta, en we vonden deze variant die een combinatie is van beide", legt ontdekker Leondios Kostrikis, professor biologische wetenschappen aan de universiteit van Cyprus, uit.
Tot nu toe zouden er 25 gevallen van de "deltakron"-variant gevonden zijn, aldus Kostrikis.
,,We zullen in de toekomst zien of deze variant meer ziekmakend of besmettelijk is", klinkt het. Hij voegt er wel aan toe dat hij zelf de kans groot acht dat deze variant ook weer gedomineerd zal worden door omikron.
Volgens Bloomberg is informatie over de mogelijk nieuwe variant afgelopen vrijdag doorgestuurd naar GISAID, de internationale databank die coronavarianten in kaart brengt.
quote:Op zondag 9 januari 2022 20:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
20:13
Er is mogelijk een nieuwe variant van het coronavirus gevonden op Cyprus, meldt een plaatselijke onderzoeker aan Bloomberg. Het zou gaan om een variant die bepaalde eigenschappen van delta en omikron combineert.
,,Er zijn op dit moment co-infecties van omikron en delta, en we vonden deze variant die een combinatie is van beide", legt ontdekker Leondios Kostrikis, professor biologische wetenschappen aan de universiteit van Cyprus, uit.
Tot nu toe zouden er 25 gevallen van de "deltakron"-variant gevonden zijn, aldus Kostrikis.
,,We zullen in de toekomst zien of deze variant meer ziekmakend of besmettelijk is", klinkt het. Hij voegt er wel aan toe dat hij zelf de kans groot acht dat deze variant ook weer gedomineerd zal worden door omikron.
Volgens Bloomberg is informatie over de mogelijk nieuwe variant afgelopen vrijdag doorgestuurd naar GISAID, de internationale databank die coronavarianten in kaart brengt.
Dwayne Johnson?quote:
is er al een meme voor?quote:Op zondag 9 januari 2022 20:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O Ik had de meme gezien maar dacht dat het een grap was.
lekker aan het scheten onder de dekens?quote:Op zondag 9 januari 2022 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog niet, maar wel lekker in bed.
quote:Op zondag 9 januari 2022 20:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lekker aan het scheten onder de dekens?
Hele bak babi pangang op?quote:Op zondag 9 januari 2022 21:13 schreef CherryLips het volgende:
Heb geen Chinees meer voor morgen nu. Alleen wat bami.
langquote:Op zondag 9 januari 2022 21:15 schreef CherryLips het volgende:
Heb er ook twee uur over gedaan als dat de pijn wat verzacht.
Beetje laten zakken ondertussen. Goed kauwen.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lang![]()
ben je altijd zon langzame eter?
Hmm, okay, dat valt wel mee.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Half bakje. En twee stokjes saté. En wat bami.
Eten nog eens halenquote:Op zondag 9 januari 2022 21:15 schreef CherryLips het volgende:
Heb er ook twee uur over gedaan als dat de pijn wat verzacht.
quote:Op zondag 9 januari 2022 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is geen onderdeel van een Kwiwitje doen zeker?
quote:Op zondag 9 januari 2022 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet je doen als je naast gergi ligt en dn dekens over jullie hofd heen trekken
Ik schrijf deze erbij op het lijstje voor je.quote:Op zondag 9 januari 2022 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet je doen als je naast gergi ligt en dn dekens over jullie hofd heen trekken
neee das valsquote:Op zondag 9 januari 2022 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik schrijf deze erbij op het lijstje voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |