Dat is een onderdeel van het spel. Maar de manier waarop hun het spelen klopt niet.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo is bij deze weerwolven altijd met
en mordenar?
Of petanqueballen...quote:Op zondag 9 januari 2022 19:30 schreef engine het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Maar ik ben al blij dat ze geen puzzels of rummikub hebben.
Hij is gewend om er in te judoenquote:Op zondag 9 januari 2022 19:30 schreef Inca het volgende:
Goede kwaliteit badjas Kristof heeft al een scheur er in
Dat vond ik dan wel weer leuk om mee te kijkenquote:
quote:Op zondag 9 januari 2022 19:30 schreef C.A.I het volgende:
wie heeft de cap gif van de eerste liefdes knuffel van Vera en Dimi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
zondag is geen uitzending,klopt toch?quote:Op zondag 9 januari 2022 19:32 schreef Benny het volgende:
Kristof is wel een goede verhalenverteller
Peter daarentegen...quote:Op zondag 9 januari 2022 19:32 schreef Benny het volgende:
Kristof is wel een goede verhalenverteller
Ze hebben een hele tijd gesport, gespeeld en gezeten buiten.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:34 schreef Lillfex het volgende:
Ik snap ook niet dat ze overdag niet even een frisse neus gaan halen buiten Is toch lekker
Das ist richtigquote:Op zondag 9 januari 2022 19:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
zondag is geen uitzending,klopt toch?
quote:Op zondag 9 januari 2022 19:34 schreef Ireth het volgende:
Iets eerder waren er meerdere die ja zeiden of je op videoland kon spoelen maar ik kan dat dus niet? Dat schuifballetje blijft bij mij Links en is met geen mogelijkheid in beweging te krijgen (en ja de streams lopen wel goed/gelijk)Streams kan je alleen terug spoelen. Van rechts naar links.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No mercy for animal abusers
Ik ben Belg en ik kijk videoland.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:30 schreef PANDAE het volgende:
[..]
Al geprobeerd, je hebt een NL PayPal nodig. Of iDeal, wat in België niet bestaat.
Iets eerder waren er meerdere die ja zeiden of je op videoland kon spoelen maar ik kan dat dus niet? Dat schuifballetje blijft bij mij Links en is met geen mogelijkheid in beweging te krijgen (en ja de streams lopen wel goed/gelijk)België...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier is het nog erger.![]()
Dus ze moet van links naar rechts?quote:Op zondag 9 januari 2022 19:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Streams kan je alleen terug spoelen. Van rechts naar links.
Kitty was ook buiten toen ze bijna klaar waren met sporten, ze heeft een paar keer met de ogen geknipperd en toen was ze er moe van. Meer mocht ze niet doen anders kwam er zweet in het roze pakquote:Op zondag 9 januari 2022 19:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ze hebben een hele tijd gesport, gespeeld en gezeten buiten.
Iets eerder waren er meerdere die ja zeiden of je op videoland kon spoelen maar ik kan dat dus niet? Dat schuifballetje blijft bij mij Links en is met geen mogelijkheid in beweging te krijgen (en ja de streams lopen wel goed/gelijk)Probeer eens in een andere internetbrownser. ( je het google chrome, Firefox, Edge,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Ik heb een gratis account aangemaakt verleden jaar. Via de mi box Videoland en vpn geïnstalleerd. Nu kijken we via de tv zonder die reclame van 247. Heb nog geen idee wat het binnen 14 dagen gaat geven als de gratis account afloopt.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben Belg en ik kijk videoland.
Het kan wel degelijk
Wat heb je nodig:
1. Een computer
2. Internetverbinding
3. internetbrownser Firefox
4. Hide my IP. (Download deze plug-in vpn "hide my IP" selecteer "flevoland, The Netherlands"
5. paypal account (kan je ook in België gratis aanmaken (is een veilig betaalmiddel, koppel je iban nummer/visa kaart)
6. Je maakt een videoland account aan via de vpn die je gedownload hebt
7. Je betaald met die paypal account
8. Eens je je account hebt aangemaakt, en als je kan inloggen heb je geen VPN meer nodig en kan je je in je brownser genieten van videoland
Noem je Kitty nu lui?quote:Op zondag 9 januari 2022 19:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kitty was ook buiten toen ze bijna klaar waren met sporten, ze heeft een paar keer met de ogen geknipperd en toen was ze er moe van. Meer mocht ze niet doen anders kwam er zweet in het roze pak
zeg het maar vast op voor je de datum vergeet. anders automatiek verlenging en betaal je het door jouw gekozen aboquote:Op zondag 9 januari 2022 19:40 schreef bpi het volgende:
Ik
[..]
Ik heb een gratis account aangemaakt verleden jaar. Via de mi box Videoland en vpn geïnstalleerd. Nu kijken we via de tv zonder die reclame van 247. Heb nog geen idee wat het binnen 14 dagen gaat geven als de gratis account afloopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |