Die Nawel is wel superlui hoor,quote:Op zondag 9 januari 2022 19:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel wil nog een spelletje doen en dan slapen .. die liggen om 21.00 uur op bed hoor
Niet op S1quote:
Inderdaad. Ze komen een beetje los zo!quote:Op zondag 9 januari 2022 19:24 schreef Benny het volgende:
Ik moet zeggen... Dit zijn wel vermakelijke streams
Ja, wat wil je als je "beroep" TikTok-er isquote:
Gelukzak!quote:Op zondag 9 januari 2022 19:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
1. Ja, een uur
2. Weet niet .. heb het duurdere abbo
quote:Op zondag 9 januari 2022 19:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, wat wil je als je "beroep" TikTok-er is
Nee. Is vrouwenpoep in een potje.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:27 schreef mario390 het volgende:
pindkaas is toch
duits erdnussbutter
de erdnutten heb ik
van kellys thuis
Dat dan weer wel ja. Maar die lat ligt niet heel hoog.quote:
gratis VPN en Videoland abbo afsluiten. Weet eigenlijk niet eens zeker of een VPN nodig is.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:26 schreef PANDAE het volgende:
Gelu
[..]
Gelukzak!
Ik kan alleen terugspoelen wat ik gezien heb, tot dat ik zap, en dat maximum een uur. Zap ik, en dan terug naar 247, dan kan ik weer niks terugspoelen, en moet ik dus 5 minuten wachten om dan die 5 minuten terug te kunnen spoelen. En via de GoPlay site kan je helemaal niks.
#klote
Volgens mij niemand van de bewoners.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heeft er eigenlijk iemand in dat uit vorig jaar actief naar de streams gekeken
Dan weten ze toch dat weerwolven niet leuk is om naar te kijken.
Ik vraag me eigenlijk dit echt af...
Ze hebben het al vaak zat over vorig seizoen gehad, dus de meesten hebben dat gekeken. Of ze ook streamden weet ik niet. Weerwolven zag je maar zelden in de uitzending.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heeft er eigenlijk iemand in dat uit vorig jaar actief naar de streams gekeken
Dan weten ze toch dat weerwolven niet leuk is om naar te kijken.
Ik vraag me eigenlijk dit echt af...
Al geprobeerd, je hebt een NL PayPal nodig. Of iDeal, wat in België niet bestaat.quote:Op zondag 9 januari 2022 19:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
gratis VPN en Videoland abbo afsluiten. Weet eigenlijk niet eens zeker of een VPN nodig is.
Weet ikquote:Op zondag 9 januari 2022 19:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat dan weer wel ja. Maar die lat ligt niet heel hoog.
Zeker zo'n spelletje als eerder waarbij je elkaar uitdaagt moet je eigenlijk dronken spelenquote:Op zondag 9 januari 2022 19:29 schreef Jockari het volgende:
Nog geen druppel alcohol gezien daar. Dit kan zo niet verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |