SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdHet komt goed.... En anders maar niet.
dat weet ikquote:Op zondag 9 januari 2022 16:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
de vriend van liese is souf,de bijna zo
uitziet als sercan
ik vind dat louloulou van Grace echt mega irritantquote:
die heb ik nog niet gehoordquote:Op zondag 9 januari 2022 16:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind dat louloulou van Grace echt mega irritant
dat doet ze constantquote:
oh dan moet ik ff terugspoelenquote:Op zondag 9 januari 2022 16:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat doet ze constant![]()
![]()
![]()
op het moment dat kritof zong kwam grace aan met louloulou
Die is er bijna nooit bij. Voor het eerst dan Daan er is.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:23 schreef Joyce-43 het volgende:
Sorry ipv Bas bedoelde ik Thomas
was even helemaal verzonken in Instagram dus heb alle antwoorden ook gemist maar ga even terug kijken.
maar bedoelde dus Thomas![]()
In Friesland nemen ze het niet zo nauwkeurig met de forum regelementenquote:
Dit gaat niet over Liesequote:Op zondag 9 januari 2022 16:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
de vriend van liese is souf,de bijna zo
uitziet als sercan
quote:Op zondag 9 januari 2022 16:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
In Friesland nemen ze het niet zo nauwkeurig met de forum regelementen
quote:Op zondag 9 januari 2022 16:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die is er bijna nooit bij. Voor het eerst dan Daan er is.
oh ok jammer dan, en ja Daan mis ik ook wel vaker op de foto's. wel leuk dat ze zo vrienden zijn geblevenquote:Op zondag 9 januari 2022 16:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die is er bijna nooit bij. Voor het eerst dan Daan er is.
Jaquote:Op zondag 9 januari 2022 16:31 schreef Moonlight het volgende:
Blijven ze dat even aan mijn moeder vragen doen
quote:Op zondag 9 januari 2022 16:31 schreef Moonlight het volgende:
Is een earworm. Tijdens het afwassen vroeg een van de jongens iets over een band of liedje. Kitty wist het antwoord. Bloem. En ging meteen dat liedje zingen. De jongens zongen mee. En nu raken ze het niet meer kwijt.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:31 schreef Moonlight het volgende:
Vervelend dwars kind.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:49 schreef Clasientje het volgende:
Vera zeurt met haar frieten, lijkt wel dat ze Kitty dwars wil liggen.
Heeft ze Kitty nou al aangesproken daarover?quote:Op zondag 9 januari 2022 16:49 schreef Clasientje het volgende:
quote:Op zondag 9 januari 2022 16:53 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft ze Kitty nou al aangesproken daarover?
Laat me raden...quote:Op zondag 9 januari 2022 16:53 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft ze Kitty nou al aangesproken daarover?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Ik zou Vera steunen als ik in het huis zat. Een keer wat frieten maken kan heus geen kwaad. Het moet echt niet altijd zijn wat Kitty wilt. Anders moet ze maar naar huis gaan. In het huis moet ze ook rekening houden met de rest.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:49 schreef Clasientje het volgende:
Wie zegt dat Kitty dat niet wil..quote:Op zondag 9 januari 2022 16:54 schreef Lpracing het volgende:
[..]
Ik zou Vera steunen als ik in het huis zat. Een keer wat frieten maken kan heus geen kwaad. Het moet echt niet altijd zijn wat Kitty wilt. Anders moet ze maar naar huis gaan. In het huis moet ze ook rekening houden met de rest.
Laat vera dan frieten maken.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:54 schreef Lpracing het volgende:
[..]
Ik zou Vera steunen als ik in het huis zat. Een keer wat frieten maken kan heus geen kwaad. Het moet echt niet altijd zijn wat Kitty wilt. Anders moet ze maar naar huis gaan. In het huis moet ze ook rekening houden met de rest.
Waarom zouden wij naar jou moeten luisterenquote:Op zondag 9 januari 2022 16:56 schreef mario390 het volgende:
wie naar de dagkamer?
waarom luisteren julie niet?
quote:Op zondag 9 januari 2022 17:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hebben ze nu boodschappen gedazn en door wie?
Dat zal dan toch wel.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:00 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Kitty zelf toch? Er zijn niet genoeg aardappelen om patat te kunnen maken volgens haar
Ik ook. Na een week broccoli zou ik gewoon een keer patat willen. Desnoods eet ik de dag daarna wel alleen wat brood ofzoquote:Op zondag 9 januari 2022 16:54 schreef Lpracing het volgende:
[..]
Kitty zal daar inderdaad vast gelijk in hebben maar dan maar een keer een dagje wat minder eten ofzo of nog een keer pizza desnoods.quote:
Maar er is nu boerenkool en dat zijn ze al aan het maken, dus waarom veranderen? Omdat hittepetit Vera dat wenst? Lijkt me niet nodig. Morgen weer een nieuwe dag.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:02 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Kitty zal daar inderdaad vast gelijk in hebben maar dan maar een keer een dagje wat minder eten ofzo of nog een keer pizza desnoods.
Ja Kitty moet gewoon zeggen natuurlijk maak maar friet. Ze moeten daar gewoon op hun bek gaan als er dan geen eten meer is is der niet meer. Simpel zatquote:Op zondag 9 januari 2022 17:02 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Kitty zal daar inderdaad vast gelijk in hebben maar dan maar een keer een dagje wat minder eten ofzo of nog een keer pizza desnoods.
Vera wilde al patat voor ze aan de boerenkool begonnen vanmiddag.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar er is nu boerenkool en dat zijn ze al aan het maken, dus waarom veranderen? Omdat hittepetit Vera dat wenst? Lijkt me niet nodig. Morgen weer een nieuwe dag.
Inderdaad , ze is niet slim genoeg, geef die keuken 1 dag uit handen , en laat de pubers lekker hun gang gaan, dan zien ze de rest van de week wel, simpel zat.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:04 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja Kitty moet gewoon zeggen natuurlijk maak maar friet. Ze moeten daar gewoon op hun bek gaan als er dan geen eten meer is is der niet meer. Simpel zat
En wie nog meer?quote:Op zondag 9 januari 2022 17:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vera wilde al patat voor ze aan de boerenkool begonnen vanmiddag.
Echt zo smerig.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:07 schreef Angelflush het volgende:
Ik zit toch met verbazing te kijken dat niemand iets zegt over dat pak waar Kitty al zo'n 9 dagen in slaapt en loopt. Ze doucht wel en maakt daar haar onderbroek 'schoon'. Wat een vies mens en ze maakt de dienst uit, niemand mag iets, loopt te zeuren dat de anderen de hele dag door eten .
Daar wordt (achter haar rug) wel degelijk over gesproken hoor.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:07 schreef Angelflush het volgende:
Ik zit toch met verbazing te kijken dat niemand iets zegt over dat pak waar Kitty al zo'n 9 dagen in slaapt en loopt. Ze doucht wel en maakt daar haar onderbroek 'schoon'. Wat een vies mens en ze maakt de dienst uit, niemand mag iets, loopt te zeuren dat de anderen de hele dag door eten .
Joh, en wat dacht je van de andere dan. Die trekken elkaars kleding aan zoveel mogelijk, maar dat is niet maatje Kitty...quote:Op zondag 9 januari 2022 17:07 schreef Angelflush het volgende:
En gelijk heeft ze.quote:Op zondag 9 januari 2022 16:49 schreef Clasientje het volgende:
quote:Op zondag 9 januari 2022 17:09 schreef Verida het volgende:
[..]
En gelijk heeft ze.
het is niet de kitty show en het is ook geen les in huishouden en hoe je uit moet komen met een bepaalde hoeveelheid.
Gewoon frietjes maken zou ik zeggen en dan zien we wel waar het schip strand, desnoods overleven ze de laatste dagen maar op alleen brood en appels.
Vind ik ook!quote:Op zondag 9 januari 2022 17:09 schreef Verida het volgende:
[..]
En gelijk heeft ze.
het is niet de kitty show en het is ook geen les in huishouden en hoe je uit moet komen met een bepaalde hoeveelheid.
Gewoon frietjes maken zou ik zeggen en dan zien we wel waar het schip strand, desnoods overleven ze de laatste dagen maar op alleen brood en appels.
quote:Op zondag 9 januari 2022 17:09 schreef Verida het volgende:
[..]
En gelijk heeft ze.
En dan niet gaan klagen he Wil ik graag zien hoe ze er mee omgaan.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:09 schreef Verida het volgende:
[..]
En gelijk heeft ze.
Er zitten echt wel wijde shirts tussen die Kitty zou passen hoor maar ze vertikt het gewoon.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Joh, en wat dacht je van de andere dan. Die trekken elkaars kleding aan zoveel mogelijk, maar dat is niet maatje Kitty...
somige nog, vera will niet allein frieten ,de andernquote:
We weten het nu wel, jij bent anti-Kitty...quote:Op zondag 9 januari 2022 17:11 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Er zitten echt wel wijde shirts tussen die Kitty zou passen hoor maar ze vertikt het gewoon.
Ze eten pizza, dus sparen ze al aardappels uit. Er nog heel veel rijst, maar die wil Kitty niet eten. Als ze een keer rijst eten en pasta maken zijn er genoeg aardappels.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:02 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
dan klagen ze toch tegen BB, en dan kan Kitty gewoon meeklagen.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:11 schreef Lillfex het volgende:
[..]
En dan niet gaan klagen he Wil ik graag zien hoe ze er mee omgaan.
quote:Op zondag 9 januari 2022 17:11 schreef Lillfex het volgende:
[..]
En dan niet gaan klagen he Wil ik graag zien hoe ze er mee omgaan.
Niet alleen achter haar rug, ze zei gisteren zelf ook, het pak kan inmiddels recht op staan, en ik ruik naar een frituurpan, en als iemand haar knuffelt zegt ze, pas op hoor ik stink. ze weet het zelf ook, maar wil in principe niet in badjas lopen, en die jurk die ze aan had wil ze ook niet dragen. verder zijn de munten van de wasmachine al op vanaf woensdag, en heeft ze met wassen de kleding van de anderen boven haar eigen kleding verkozen. net als dat ze gister met de pasta zei toen die op was, neem maar maak maar op ik kook wel nieuwe. ze cijfert zich zelf weg voor anderen. ze komt bazig over, ja !! maar als je daar door heen kijkt , en dat doe ik, dan is het een pracht mensquote:Op zondag 9 januari 2022 17:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Daar wordt (achter haar rug) wel degelijk over gesproken hoor.
Nou op zich niet eens. Het zal best een aardige vrouw zijn maar ze trekt alles naar zich toe en als het niet gaat zoals zij wil gaat ze mokken. Ik ben meer anti-Salar tot nu toe.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
We weten het nu wel, jij bent anti-Kitty...
en dan zijn er gewoon niet genoeg aardappels voor elke dag aardappels, daar is toch ook niets mis mee? Dan maar alleen broodquote:Op zondag 9 januari 2022 17:13 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze eten pizza, dus sparen ze al aardappels uit. Er nog heel veel rijdt, maar die wil Kitty niet eten. Als ze een keer rijst eten en pasta maken zijn et genoeg aardappels.
Tobias heeft haar erop aangesproken, maar ze wil niks anders aan.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:07 schreef Angelflush het volgende:
En anders gewoon de zijnaden van de shirts los knippen, heeft Kitty 'n ponchoo, die past altijdquote:Op zondag 9 januari 2022 17:11 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Er zitten echt wel wijde shirts tussen die Kitty zou passen hoor maar ze vertikt het gewoon.
Kitty is het hier niet mee eens.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:13 schreef Verida het volgende:
[..]
dan klagen ze toch tegen BB, en dan kan Kitty gewoon meeklagen.
Het is niet zo dat Kitty het uitvoerend orgaan is van BB op huishoudelijk gebied.
[..]
Heb je gelijk in Kitty moet haar keuken gaan delen zoals ik al zei laat ze maar op hun bek gaan Geen eten Geen eten snap Kitty daar ook niet inquote:Op zondag 9 januari 2022 17:13 schreef Verida het volgende:
[..]
dan klagen ze toch tegen BB, en dan kan Kitty gewoon meeklagen.
Het is niet zo dat Kitty het uitvoerend orgaan is van BB op huishoudelijk gebied.
[..]
Alles om maar aardig gevonden te worden en niet te worden genomineerdquote:Op zondag 9 januari 2022 17:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
Niet alleen achter haar rug, ze zei gisteren zelf ook, het pak kan inmiddels recht op staan, en ik ruik naar een frituurpan, en als iemand haar knuffelt zegt ze, pas op hoor ik stink. ze weet het zelf ook, maar wil in principe niet in badjas lopen, en die jurk die ze aan had wil ze ook niet dragen. verder zijn de munten van de wasmachine al op vanaf woensdag, en heeft ze met wassen de kleding van de anderen boven haar eigen kleding verkozen. net als dat ze gister met de pasta zei toen die op was, neem maar maak maar op ik kook wel nieuwe. ze cijfert zich zelf weg voor anderen. ze komt bazig over, ja !! maar als je daar door heen kijkt , en dat doe ik, dan is het een pracht mens
Heb jij aandelen Kitty ofzoquote:Op zondag 9 januari 2022 17:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
Niet alleen achter haar rug, ze zei gisteren zelf ook, het pak kan inmiddels recht op staan, en ik ruik naar een frituurpan, en als iemand haar knuffelt zegt ze, pas op hoor ik stink. ze weet het zelf ook, maar wil in principe niet in badjas lopen, en die jurk die ze aan had wil ze ook niet dragen. verder zijn de munten van de wasmachine al op vanaf woensdag, en heeft ze met wassen de kleding van de anderen boven haar eigen kleding verkozen. net als dat ze gister met de pasta zei toen die op was, neem maar maak maar op ik kook wel nieuwe. ze cijfert zich zelf weg voor anderen. ze komt bazig over, ja !! maar als je daar door heen kijkt , en dat doe ik, dan is het een pracht mens
Er zijn andere bewoners (bijna allemaal!) die dit veel erger hebben, bang om in conflict te komen en bang om iets te zeggen. Ze willen allemaal poeslief overkomen.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Alles om maar aardig gevonden te worden en niet te worden genomineerd
blegh, naar mens
quote:Op zondag 9 januari 2022 17:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom heb ik kitty gekozen om boodschappen te doen
is dat al bekend daar?quote:Op zondag 9 januari 2022 17:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Morgen denk ik.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:19 schreef Elbosia het volgende:
Wanneer wordt bekend wie de boodschappen mag doen?
quote:
Vraag ik me ook af wanneer ze dat bekend zullen maken. Maandag ochtend mss?quote:Op zondag 9 januari 2022 17:19 schreef Elbosia het volgende:
Ze hebben allemaal gehoord hoe Kitty tekeer ging tegen Sercan toen hij weerwoord gaf, en hoe lang Kitty is door blijven jammeren tegen iedereen over Sercan.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:19 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Er zijn andere bewoners (bijna allemaal!) die dit veel erger hebben, bang om in conflict te komen en bang om iets te zeggen. Ze willen allemaal poeslief overkomen.
ja waarom heb je ?quote:Op zondag 9 januari 2022 17:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op zondag 9 januari 2022 17:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
somige nog, vera will niet allein frieten ,de andern
staat de groenten ook al bij de oren heruit
Zeg dan gewoon dat je het erg vind dat Sercan eruit is gedonderd door Kitty en dat je daardoor zon hekel hebt aan haar. Is niets mis mee hoor.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal gehoord hoe Kitty tekeer ging tegen Sercan toen hij weerwoord gaf, en hoe lang Kitty is door blijven jammeren tegen iedereen over Sercan.
Dan gaat ze maar naar de Febo...(de snackbar dan). En oh ja, je hoeft niet meer terug te komen...quote:
sercan is er toch helemaal niet uitgedonderd door Kitty?quote:Op zondag 9 januari 2022 17:23 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je het erg vind dat Sercan eruit is gedonderd door Kitty en dat je daardoor zon hekel hebt aan haar. Is niets mis mee hoor.
Lijkt mij ook niet.Nawel heeft Sercan genomineerd.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:30 schreef Verida het volgende:
[..]
sercan is er toch helemaal niet uitgedonderd door Kitty?
de heeft kristoff nominiertquote:Op zondag 9 januari 2022 17:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet.Nawel heeft Sercan genomineerd.
Nou denk wel dat dat mee heeft geholpen dat hij zo aan het snauwen was en de keuken en zo. Gewoon zo jammer dat hij daar direkt mee is begonnen anders had hij er nu weet ik zeker nog ingezeten. En was zomaar een gevoel dat jou dat dwars zit.Maar mag niet aannemen zo sorry dat ik het zei. Maar kan me best voorstellen dat mensen het erg vinden dat Sercan eruit isquote:Op zondag 9 januari 2022 17:30 schreef Verida het volgende:
[..]
sercan is er toch helemaal niet uitgedonderd door Kitty?
Ik wist vanaf de eerste dag al dat hij zou gaan.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:32 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nou denk wel dat dat mee heeft geholpen dat hij zo aan het snauwen was en de keuken en zo. Gewoon zo jammer dat hij daar direkt mee is begonnen anders had hij er nu weet ik zeker nog ingezeten. En was zomaar een gevoel dat jou dat dwars zit.Maar mag niet aannemen zo sorry dat ik het zei. Maar kan me best voorstellen dat mensen het erg vinden dat Sercan eruit is
Je kan toch gewoon "genomineerd", net als FreshFruit doet, overschrijven??quote:
Wat heb jij een Top UI.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:34 schreef Harry het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon "genomineerd", net als FreshFruit doet, overschrijven??
Ja, zo kun je nog wel even doorredeneren.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:32 schreef freaky40 het volgende:
Het kan wel mede de oorzaak zijn dat Sercan er uit gestemd is, ook door alle Kitty-aanhangers die massaal op Kristof hebben gestemd.
Dat is dus niet gebeurd.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:38 schreef Verida het volgende:
Ja, zo
[..]
Ja, zo kun je nog wel even doorredeneren.
Ik zou me ook zo voor kunnen stellen dat de anti kitty mensen voor sercan zouden hebben gestemd, omdat hij tegen kitty durfde op te komen.
Ik vind morgen wel boodschappendagquote:Op zondag 9 januari 2022 17:19 schreef Elbosia het volgende:
Kitty aanhangers.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:38 schreef Verida het volgende:
Ja, zo
[..]
Ja, zo kun je nog wel even doorredeneren.
Ik zou me ook zo voor kunnen stellen dat de anti kitty mensen voor sercan zouden hebben gestemd, omdat hij tegen kitty durfde op te komen.
Heeft klitty aanhangers c.q. fan'squote:Op zondag 9 januari 2022 17:32 schreef freaky40 het volgende:
Het kan wel mede de oorzaak zijn dat Sercan er uit gestemd is, ook door alle Kitty-aanhangers die massaal op Kristof hebben gestemd.
Meer dan je denkt.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:42 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Heeft klitty aanhangers c.q. fan's
De Kitty-squad is best fanatiek hier... Wee je gebeente als je ook maar 1 puntje van kritiek hebt op haarquote:
Ja niet doen aubquote:Op zondag 9 januari 2022 17:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
De Kitty-squad is best fanatiek hier... Wee je gebeente als je ook maar 1 puntje van kritiek hebt op haar![]()
Ja ik moet wel om haar lachen. Ze is lekker bezig de hele dag. Tenminste een beetje karakter.quote:
ze is lekker bezig met haar monopoly veilig te stellen in de keuken, en om vanuit de keuken alles in de gaten te houden. Voor de rest doet ze nergens aan meequote:Op zondag 9 januari 2022 17:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik moet wel om haar lachen. Ze is lekker bezig de hele dag. Tenminste een beetje karakter.
quote:Op zondag 9 januari 2022 17:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
En ene "bruur" kijkt zuur
[ afbeelding ]
Kritiek is niet erg,. iemand volledig afbranden om aannames welquote:Op zondag 9 januari 2022 17:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
De Kitty-squad is best fanatiek hier... Wee je gebeente als je ook maar 1 puntje van kritiek hebt op haar![]()
Koppige Kittiequote:Op zondag 9 januari 2022 17:51 schreef Verida het volgende:
[..]
ze is lekker bezig met haar monopoly veilig te stellen in de keuken, en om vanuit de keuken alles in de gaten te houden. Voor de rest doet ze nergens aan mee
De keuken moet ze meer loslaten maar ze heeft vanmorgen nog meegedaan aan yoga dus ze doet wel ergens aan meequote:Op zondag 9 januari 2022 17:51 schreef Verida het volgende:
[..]
ze is lekker bezig met haar monopoly veilig te stellen in de keuken, en om vanuit de keuken alles in de gaten te houden. Voor de rest doet ze nergens aan mee
quote:Op zondag 9 januari 2022 17:52 schreef Benny het volgende:
[ instagram ]
Het Social media team begint op stoom te geraken
dat was toch het min of meer verplichte opwarmen voor het spel? Ze zat namelijk ook ineens in de sportkleren erbij, dus ik denk niet dat ze daar onderuit kon komen.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:52 schreef Lillfex het volgende:
[..]
De keuken moet ze meer loslaten maar ze heeft vanmorgen nog meegedaan aan yoga dus ze doet wel ergens aan mee
quote:Op zondag 9 januari 2022 17:13 schreef suzi1 het volgende:
ze loopt tenminste niet heel de dag in een blauwe badjas
Volgens mij was dat gewoon vrijwillig. Was gewoon een voorstel van Veraquote:Op zondag 9 januari 2022 17:54 schreef Verida het volgende:
a
[..]
dat was toch het min of meer verplichte opwarmen voor het spel? Ze zat namelijk ook ineens in de sportkleren erbij, dus ik denk niet dat ze daar onderuit kon komen.
Watquote:Op zondag 9 januari 2022 17:52 schreef suzi1 het volgende:
ja leuk meedoen met kip pelikaan neushoorn niffo
lepelenquote:
heel slim met al die perverten op internet die alleen maar op tieten aan het azen zijnquote:Op zondag 9 januari 2022 17:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu had zij de zwarte bh daronder
zonder zoll zij ook niet heromlopen
Mario is er maar druk meequote:Op zondag 9 januari 2022 17:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nice ! Nu nog zo eentje van Nouch @:mario390 !
Die worden ook niet gewasse4n en de kleding van Grace ook niet Die worden de volgende dag gewoon weer door iemand anders aangetrokken. alleen onderbroeken en sokken worden gewassen maar dat valt niet op denk ik omdat Kitty de hele dagen in dat pak loopt. Snap haar ook niet had het allang gewassen en een dag in mijn badjas gelopenquote:
Tieten ??? Wij willen meer zien dan tieten !quote:Op zondag 9 januari 2022 17:58 schreef danilel het volgende:
[..]
heel slim met al die perverten op internet die alleen maar op tieten aan het azen zijn
DIE BADJAS ZOU MAAR EENS OPEN VALLEN ZITTEN WIJ HIER MET DE GEBAKKEN PERENquote:Op zondag 9 januari 2022 17:58 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Die worden ook niet gewasse4n en de kleding van Grace ook niet Die worden de volgende dag gewoon weer door iemand anders aangetrokken. alleen onderbroeken en sokken worden gewassen maar dat valt niet op denk ik omdat Kitty de hele dagen in dat pak loopt. Snap haar ook niet had het allang gewassen en een dag in mijn badjas gelopen
Das waarquote:Op zondag 9 januari 2022 18:01 schreef Inca het volgende:
[..]
DIE BADJAS ZOU MAAR EENS OPEN VALLEN ZITTEN WIJ HIER MET DE GEBAKKEN PEREN
Ik snap het hele gedoe van die koffers niet, geef die mensen hun koffers en laat ze zich gewoon fatsoenlijk opfrissen.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:58 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Die worden ook niet gewasse4n en de kleding van Grace ook niet Die worden de volgende dag gewoon weer door iemand anders aangetrokken. alleen onderbroeken en sokken worden gewassen maar dat valt niet op denk ik omdat Kitty de hele dagen in dat pak loopt. Snap haar ook niet had het allang gewassen en een dag in mijn badjas gelopen
Correctie DIE BADJAS ZOU MAAR EENS OPEN VALLEN ZITTEN WIJ HIER MET DE GEBAKKEN PEREN appelen.quote:Op zondag 9 januari 2022 18:01 schreef Inca het volgende:
[..]
Maar hittepetit kwam er al heel vroeg bij mee dat te vragen. Nog voor dat Kitty alles over de week verdeelde.quote:Op zondag 9 januari 2022 17:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar er is nu boerenkool en dat zijn ze al aan het maken, dus waarom veranderen? Omdat hittepetit Vera dat wenst? Lijkt me niet nodig. Morgen weer een nieuwe dag.
tis wel veel kitty steedsquote:Op zondag 9 januari 2022 17:52 schreef Benny het volgende:
[ instagram ]
Het Social media team begint op stoom te geraken
Ze wordt voortdurend getrold door BB.quote:Op zondag 9 januari 2022 18:06 schreef suzi1 het volgende:
bb vindt het zelf maar al te leuk om kitty haar dat pak aan te laten houden. kunnen ze ook lekker de draak mee steken. zag je al in de uitzendingen meerdere keren
Over die andere viespeuken die in elkaars kleding rondlopen hoor je ze nietquote:Op zondag 9 januari 2022 18:06 schreef suzi1 het volgende:
bb vindt het zelf maar al te leuk om kitty haar dat pak aan te laten houden. kunnen ze ook lekker de draak mee steken. zag je al in de uitzendingen meerdere keren
Dat koken doet ze echt heel goed!quote:
Ja en door dat Bakken, vetspetters in je ogen en ben je blindquote:Op zondag 9 januari 2022 18:01 schreef Inca het volgende:
[..]
En m'n was mag ze ook doenquote:
Gemak dient de mensquote:
Kitty welquote:
Ze heeft haar handen gewassen, samen met de boerenkoolquote:Op zondag 9 januari 2022 18:15 schreef Donna1000 het volgende:
Ik heb Kitty nog niet een keer haar handen zien wassen vanmiddag, wel met haar handen aan haar voeten gezeten tijdens spelletje, met haar handen in t haar, langs haar rose pak vegen etc etc en nu met t eten bezig, gehakt met haar handen oprapen wat op het aanrecht lag en bij de stamppot gooien, gatverdamme!
Hebben ze nog wel broccoli dan?quote:Op zondag 9 januari 2022 18:17 schreef MacDeMarco het volgende:
waarom maken ze geen friet/patat van broccoli?
ja telkens kitty in beeld, en hetliefst in houdingen dat ze gebukt staat in de douche om droog te trekken , of wanneer ze net even haar trui niet over haar kont heeft, het lijkt haast f ze een prive camera heeft, en dat doet BB bewust.quote:Op zondag 9 januari 2022 18:06 schreef suzi1 het volgende:
Ze hebben aardappelschil chips vanavond begrijp ik, dus toch een soort 'friet'-ish.quote:Op zondag 9 januari 2022 18:17 schreef MacDeMarco het volgende:
ja maar nur wanneer ze kitty nietquote:Op zondag 9 januari 2022 18:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze hebben aardappelschil chips vanavond begrijp ik, dus toch een soort 'friet'-ish.
vorig jaar werd volgens social media de trui van Els ook nooit gewassen, Els zei achteraf in interview dat hij elke avond gewassen werd. Wij zien niet alles he!quote:Op zondag 9 januari 2022 18:15 schreef Donna1000 het volgende:
Ik heb Kitty nog niet een keer haar handen zien wassen vanmiddag, wel met haar handen aan haar voeten gezeten tijdens spelletje, met haar handen in t haar, langs haar rose pak vegen etc etc en nu met t eten bezig, gehakt met haar handen oprapen wat op het aanrecht lag en bij de stamppot gooien, gatverdamme!
Daar hangt best iets in dat broekske.quote:Op zondag 9 januari 2022 18:10 schreef spapaars het volgende:
BB gaat internationaal, vooral over de mannen
catfishaaron
I actually love these feeds. They speak English a lot.
[ afbeelding ]
En niet bij andere?? Zag net nog hier een niet charmante foto van Nous voorbij komen.quote:Op zondag 9 januari 2022 18:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja telkens kitty in beeld, en hetliefst in houdingen dat ze gebukt staat in de douche om droog te trekken , of wanneer ze net even haar trui niet over haar kont heeft, het lijkt haast f ze een prive camera heeft, en dat doet BB bewust.
Er zijn al speculaties geweest over een tweede pak omdat vlekken verdwenen warenquote:Op zondag 9 januari 2022 18:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
vorig jaar werd volgens social media de trui van Els ook nooit gewassen, Els zei achteraf in interview dat hij elke avond gewassen werd. Wij zien niet alles he!
nee joh die heeft een appel gejatquote:Op zondag 9 januari 2022 18:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar hangt best iets in dat broekske.
Dat lijkt mij echt niet lekkerquote:Op zondag 9 januari 2022 18:17 schreef MacDeMarco het volgende:
Komt vaak in de avond tot leven om te stokenquote:Op zondag 9 januari 2022 18:24 schreef Jockari het volgende:
Ik vraag me echt af wat Salamander daar eigenlijk in dat huis zit te doen. Steeds stillekes afzijdig, weinig inbreng, op geen enkel vlak.
[ afbeelding ]
Hij is plannen aan het smedenquote:Op zondag 9 januari 2022 18:24 schreef Jockari het volgende:
Ik vraag me echt af wat Salamander daar eigenlijk in dat huis zit te doen. Steeds stillekes afzijdig, weinig inbreng, op geen enkel vlak.
[ afbeelding ]
Is wel een aardige stokerquote:Op zondag 9 januari 2022 18:24 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Jaloers op zekersquote:Op zondag 9 januari 2022 18:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die 3 zaken gooi ik ook niet bij mijn boerenkoolquote:Op zondag 9 januari 2022 18:25 schreef Inca het volgende:
Nou dat was het eten droge stamp boerenkool zonder jus zonder mosterd zonder zuur
Hoor nu dat er zat appelmoes is, dat had ik dan over mijn stampot gegooid als hij zo droog was.quote:Op zondag 9 januari 2022 18:25 schreef Inca het volgende:
Nou dat was het eten droge stamp boerenkool zonder jus zonder mosterd zonder zuur
https://www.bigbrothertvb(...)pic=1006.msg8794#newquote:Op zondag 9 januari 2022 18:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel veel spiegelen en zichzelf knipoogjes geven, en zeggen dat die er goed uit zietquote:Op zondag 9 januari 2022 18:24 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Daar bewaart hij zijn schone sokken volgens mijquote:Op zondag 9 januari 2022 18:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
ben er weerquote:Op zondag 9 januari 2022 18:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
https://www.bigbrothertvb(...)pic=1006.msg8794#new
Boerenkool met appelmoes lijkt mij niet echt lekker. Mar hebben ze geen jus ze hadden toch gehakt?quote:Op zondag 9 januari 2022 18:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoor nu dat er zat appelmoes is, dat had ik dan over mijn stampot gegooid als hij zo droog was.
oehh bah, dat hoef ik niet bij boerenkool.quote:Op zondag 9 januari 2022 18:25 schreef Inca het volgende:
geen gehakt van dat veggie zooiquote:Op zondag 9 januari 2022 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Boerenkool met appelmoes lijkt mij niet echt lekker. Mar hebben ze geen jus ze hadden toch gehakt?
lekker hoorquote:Op zondag 9 januari 2022 18:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
oehh bah, dat hoef ik niet bij boerenkool.
ze heeft het vocht/jus van de gerulde gehakt er door gedaan, vandaar dat de smaak zo lekker was volgens velen.quote:Op zondag 9 januari 2022 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Boerenkool met appelmoes lijkt mij niet echt lekker. Mar hebben ze geen jus ze hadden toch gehakt?
A jakkie,quote:
hoorde ik haar vanmiddag zeggenquote:Op zondag 9 januari 2022 18:30 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Echt¿ ik dacht gewoon gehakt maar dan halal.
quote:Op zondag 9 januari 2022 18:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze heeft het vocht/jus van de gerulde gehakt er door gedaan, vandaar dat de smaak zo lekker was volgens velen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
wat is jus? orangenjus?quote:Op zondag 9 januari 2022 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]Mooi, als de bewoners maar tevreden zijn toch.
gehakt was door de boerenkool geruldquote:Op zondag 9 januari 2022 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 januari 2022 18:15 schreef Donna1000 het volgende:
Stamppot is niet echt zo gekend bij ons in vlaanderen.quote:Op zondag 9 januari 2022 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen een daar zijn ze te schijterig voorquote:Op zondag 9 januari 2022 18:33 schreef IkFok het volgende:
Wanneer zal de eerste zich melden die zegt ik ga vanavond wel koken.
Wat je over de aardappelen en groenten doet.quote:
en wat is dan dat ongehakt vor nawel?quote:Op zondag 9 januari 2022 18:33 schreef D. het volgende:
[..]
Alleen voor nAWEL, DE REST HAD GEWOON GEHAKT
Nawel’s gehakt is halal omdat ze moslima isquote:Op zondag 9 januari 2022 18:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
en wat is dan dat ongehakt vor nawel?
oeps okequote:Op zondag 9 januari 2022 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat je over de aardappelen en groenten doet.
Uploaden en dan de img code zettenquote:Op zondag 9 januari 2022 18:37 schreef Jockari het volgende:
Ik kon hier vroeger gifjes plaatsen. Lukt mij blijkbaar niet meer. Iemand een suggestie ?
Wat voor gifjes?quote:Op zondag 9 januari 2022 18:37 schreef Jockari het volgende:
Ik kon hier vroeger gifjes plaatsen. Lukt mij blijkbaar niet meer. Iemand een suggestie ?
klein pieleke over een dikke balzak heen gevouwenquote:Op zondag 9 januari 2022 18:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn ze al geupload / gemaakt?quote:Op zondag 9 januari 2022 18:37 schreef Jockari het volgende:
1 | [img][/img] |
van wie?quote:Op zondag 9 januari 2022 18:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
langzame irritatie richting dimitri
Ik wist zo snel niet hoe dat in Duits heet.quote:
quote:
en onhala eet zij niet?quote:Op zondag 9 januari 2022 18:38 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Nawel’s gehakt is halal omdat ze moslima is
van ikquote:
Gifje die je leuk vind aanklikken en de link hier plakkenquote:Op zondag 9 januari 2022 18:37 schreef Jockari het volgende:
bratensoße of gulaschsoßequote:Op zondag 9 januari 2022 18:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wist zo snel niet hoe dat in Duits heet.
Ik baal er nog steeds van dat jouw caps weg zijn.quote:Op zondag 9 januari 2022 18:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gifje die je leuk vind aanklikken en de link hier plakken
https://www.cosgan.de/smilie.php?wahl=13&ziel=nahrung
[ afbeelding ]
?quote:Op zondag 9 januari 2022 18:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik baal er nog steeds van dat jouw caps weg zijn.
Hebben we nu geen tijd voor. Vera is aan het douchen.quote:Op zondag 9 januari 2022 18:43 schreef mario390 het volgende:
kann je en lied maken van
nawel eet nur halal om dat
zij geen onhalal eet, suck it..
FTFYquote:Op zondag 9 januari 2022 18:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vanavond weerdowniewolven, raad het dier en andere kinder spelletjes op het programma?
Moet je vragen aan Kristoff die is de sängerbruderquote:Op zondag 9 januari 2022 18:43 schreef mario390 het volgende:
kann je en lied maken van
nawel eet nur halal om dat
zij geen onhalal eet, suck it..
hou opquote:Op zondag 9 januari 2022 18:44 schreef Whuzz het volgende:
Dimi en Vera samen douchen... Dimi is vrij lang en kan dus zo over het muurtje kijken. Opzettelijk gekozen door Vera denk ik
wat? FTFYquote:
Vera kon er wel om lachenquote:Op zondag 9 januari 2022 18:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kristoff kan toch wel van die pittige uitspraken hebben .
Het is van een "meme" maar toch.....
If she doesn't want in the friendzone put her to the rape zone ofzoiets
Ja idd. Maar het is hoe BB het zal monterenquote:
Denk een dezer dagen.quote:Op zondag 9 januari 2022 18:46 schreef MacDeMarco het volgende:
hoelang wachten ze nog met de nieuwe?
1000%quote:Op zondag 9 januari 2022 18:44 schreef Whuzz het volgende:
Dimi en Vera samen douchen... Dimi is vrij lang en kan dus zo over het muurtje kijken. Opzettelijk gekozen door Vera denk ik
Zet pornhub op oid als je zo graag tieten wil zien.quote:Op zondag 9 januari 2022 18:50 schreef mario390 het volgende:
in polen 2019 zijn 6-7 mensen om selfde tijd in
de badkamer gewezen ,de mannen naakt,en soms
en meid topless
maar ook dat wc was in deze badkamer
Ik heb de Vries de laatste maanden niet meer weten zingen. Spijtig genoeg. Zo iemand hebben wij in België niet.quote:Op zondag 9 januari 2022 18:45 schreef Whuzz het volgende:
Kristof kap eens met je zingen. Je klinkt als Peter R de Vries wanneer je zingt.
Dat is fake daar, Tieten in BB zijn real!!!!quote:Op zondag 9 januari 2022 18:51 schreef Elbosia het volgende:
[..]
Zet pornhub op oid als je zi graag tieten wil zien.
Peter R devries kan niet zingen want die ligt (helaas) op het kerkhofquote:Op zondag 9 januari 2022 18:51 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb de Vries de laatste maanden niet meer weten zingen. Spijtig genoeg. Zo iemand hebben wij in België niet.
Heb jij er al gezien in BB? Ik niet.quote:Op zondag 9 januari 2022 18:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat is fake daar, Tieten in BB zijn real!!!!
vroeg of laat wordt er wel eens een fout gemaaktquote:Op zondag 9 januari 2022 18:52 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heb jij er al gezien in BB? Ik niet.
niet in serbie daar zijn ze van 25 vrouwen inquote:Op zondag 9 januari 2022 18:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat is fake daar, Tieten in BB zijn real!!!!
In the right zone!!!quote:Op zondag 9 januari 2022 18:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kristoff kan toch wel van die pittige uitspraken hebben .
Het is van een "meme" maar toch.....
If she doesn't want in the friendzone put her to the rape zone ofzoiets
hier in deze bedoel je?quote:Op zondag 9 januari 2022 18:52 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heb jij er al gezien in BB? Ik niet.
Kan ook, is mss logischerquote:
Ja. Ik mag hopen dat ze daar ook wel iets mee doenquote:Op zondag 9 januari 2022 18:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
eigenlijk hebben ze precies warm water genoeg om zich te douchen.
Mijn idee is dat een bewoner een geheim opdracht zou krijgen om het warm water stiekem te activeren. En wanneer ze willen douchen dat ze er achter komen dat het water op is.
gegarandeerd #frustraties
Het interesseert me totaal niet wat er in andere landen te zien is bij hun BBquote:Op zondag 9 januari 2022 18:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
niet in serbie daar zijn ze van 25 vrouwen in
huis hebben 20 silikontieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |