8 december begon het daar beetje te stijgen, dus met beetje mazzel zijn ze daar over 2 weken terug op niveau van 8 december.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:09 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
- Ziekenhuiscijfers stegen daar inderdaad, maar nooit de aantallen uit eerdere golven. De piek lijkt voorzichtig aan wel bereikt:
[ twitter ]
Nah, als Ernst het voor zijn personeel wenst en wil dan kan ik me zo voorstellen dat hij hetzelfde voelt voor zijn volk.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:10 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Jaaa een petitie die niks gaat uithalen
Die moeten eerst nog even aan de 2gquote:Op zondag 9 januari 2022 15:11 schreef Noek het volgende:
Hoop het sowieso voor de detailhandel. Die krijgen flinke beuken in hun gezicht te verwerken.
Ja maar zodra het kappers en detailhandel met 2g wordt hebben we alsnog verloren.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:11 schreef Noek het volgende:
De tering. Als ze maar iets gaan versoepelen.
Dit doorzetten zou echt volledig van de pot gerukt zijn.
Sportschool lobby gaat hard idd. Hoop het sowieso voor de detailhandel. Die krijgen flinke beuken in hun gezicht te verwerken.
Petities. hahahahahha. Doen we niks mee.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:10 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ja maar toch ondertekendquote:Op zondag 9 januari 2022 15:10 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Niet alleen bij Ernst. Genoeg interne krachthonken/sportschooltjes die open zijn, ook op mijn werk als ik naar kantoor zou gaan. Feitelijk ook niet anders dan een thuisgym natuurlijkquote:Op zondag 9 januari 2022 15:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Nah, als Ernst het voor zijn personeel wenst en wil dan kan ik me zo voorstellen dat hij hetzelfde voelt voor zijn volk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
0 gemeentes met 0 besmettingen
2 gemeentes met 1 besmettingen
5 gemeentes met 2-4 besmettingen
1 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.php
Alles kan weer open
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Gelijk hebben ze.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet alleen bij Ernst. Genoeg interne krachthonken/sportschooltjes die open zijn, ook op mijn werk als ik naar kantoor zou gaan. Feitelijk ook niet anders dan een thuisgym natuurlijk
Allemaal snotneuzen.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:18 schreef Houtenbeen het volgende:
Besmettingen stijgen weer, avondklok incoming
Mega faal...quote:Op zondag 9 januari 2022 15:18 schreef zoost het volgende:
1100 minder IC opnames dan in het scenario "strenge lockdown".
[ afbeelding ]
Modellen zijn onzeker, we varen in de mist.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:18 schreef zoost het volgende:
[ afbeelding ]
1100 er vanaf zitten.... .....quote:Op zondag 9 januari 2022 15:18 schreef zoost het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad een meevaller!quote:Op zondag 9 januari 2022 15:18 schreef zoost het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan er inmiddels alleen maar om lachen.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:18 schreef zoost het volgende:
[ afbeelding ]
Dat klopt niet helemaal. De huidige lockdown zit namelijk niet in die grafiek.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:18 schreef zoost het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan Ernst vast verklarenquote:Op zondag 9 januari 2022 15:18 schreef zoost het volgende:
[ afbeelding ]
Bij elke andere organisatie zouden ze er al lang uitgegooid zijn.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:18 schreef zoost het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ja.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:21 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal. De huidige lockdown zit namelijk niet in die grafiek.
Blauw = lockdown vanaf de kerstvakantie.
Wij zitten in de lockdown voor de kerstvakantie
Van de huidige lockdown is geen grafiek
Met de kanttekening dat het statistische kenmerken van de Omicron-variant nog niet bekend waren en nu pas langzaam in beeld komen.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:18 schreef zoost het volgende:
[ afbeelding ]
Ander jasje aan.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:23 schreef Scrummie het volgende:
Ik neem aan dat Jaap vrijdag weer aanwezig is bij de persco.
Denk het niet. Was de laatste keer niet zo'n succes met z'n jasjesverhaal.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:23 schreef Scrummie het volgende:
Ik neem aan dat Jaap vrijdag weer aanwezig is bij de persco.
Dan is het toch helemaal triest.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:21 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal. De huidige lockdown zit namelijk niet in die grafiek.
Blauw = lockdown vanaf de kerstvakantie.
Wij zitten in de lockdown voor de kerstvakantie
Van de huidige lockdown is geen grafiek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |