SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Vorig jaar mochten we de meeste toch wel meekijken?quote:Op zondag 9 januari 2022 09:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als dit zo de hele week gaat met elke opdracht.
Dan gaan er mensen afhaken en dat snap ik welquote:Op zondag 9 januari 2022 09:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als dit zo de hele week gaat met elke opdracht.
Jawel. Vorig die voor huismeester vaak wel niet die voor geldquote:Op zondag 9 januari 2022 09:43 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
De opdrachten/spellen werden toch nooit getoond?
Volg het 24/7!quote:
Lijkt mij logisch dat ze deze niet laten zien. Dan weet je direct wie er niet meer genomineerd is (of zullen ze met een punten systeem gaan werken?). Vanavond ook nog eens geen uitzending. Dan lopen de streamers wel heel erg voor.quote:Op zondag 9 januari 2022 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jawel. Vorig die voor huismeester vaak wel niet die voor geld
Dat hoor je wel als ze klaar zijn wie er gewonnen heeft . Daar praten ze ook overquote:Op zondag 9 januari 2022 09:46 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Lijkt mij logisch dat ze deze niet laten zien. Dan weet je direct wie er niet meer genomineerd is (of zullen ze met een punten systeem gaan werken?). Vanavond ook nog eens geen uitzending. Dan lopen de streamers wel heel erg voor.
Niet alle maar de gewone toch wel.quote:Op zondag 9 januari 2022 09:43 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
De opdrachten/spellen werden toch nooit getoond?
Das waar…quote:Op zondag 9 januari 2022 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat hoor je wel als ze klaar zijn wie er gewonnen heeft . Daar praten ze ook over
En dat allemaal voor de slecht bekeken tv uitzending.quote:Op zondag 9 januari 2022 09:47 schreef Clasientje het volgende:
Naja wij mogen dat niet zien alleen saaie beelden.
Nawel....quote:
Weer de lulquote:
Weer janken straksquote:Op zondag 9 januari 2022 09:50 schreef cheanny het volgende:
Nawel vast weer stressen bij deze belangrijke taak.
en straks een jankmomentjequote:
Misschien gaat ze zelf met Kittyquote:Op zondag 9 januari 2022 09:50 schreef cheanny het volgende:
Nawel vast weer stressen bij deze belangrijke taak.
Daar zorgen ze zelf ook al voor, dit brengt veel negatieve reacties op de socials, en dat nodigt niet uit om te gaan kijken naar de uitzending.quote:Op zondag 9 januari 2022 09:50 schreef mikekomen het volgende:
Ik weiger de tv uitzendingen te kijken
Misschien boven een bak vol hongerige krokodillen??quote:Op zondag 9 januari 2022 09:51 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Nou. HEFTIG SPEL HOOR OP EEN HELLING STAAN.![]()
Ik wil BB Australië level games…
quote:Op zondag 9 januari 2022 09:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien boven een bak vol hongerige krokodillen??
Dat geldt alleen voor de streamers. Er zijn er zat die alleen tv uitzendingen zien. Niet iedereen heeft tijd om de hele dag te streamen.quote:Op zondag 9 januari 2022 09:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar zorgen ze zelf ook al voor, dit brengt veel negatieve reacties op de socials, en dat nodigt niet uit om te gaan kijken naar de uitzending.
Moeten wel de namen kunnen zien anders herkennen we Kitty niet zonder roze pakjequote:Op zondag 9 januari 2022 09:46 schreef cheanny het volgende:
Zonder Jas is mooier voor de teevee beelden.
Uiteindelijk heb je wel je streakers nodig.. dat zal het grootste gedeelte van je BB kijkers zijnquote:Op zondag 9 januari 2022 09:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat geldt alleen voor de streamers. Er zijn er zat die alleen tv uitzendingen zien. Niet iedereen heeft tijd om de hele dag te streamen.
ik hou het wel bij streamenquote:Op zondag 9 januari 2022 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Uiteindelijk heb je wel je streakers nodig.. dat zal het grootste gedeelte van je BB kijkers zijn
Streakers?quote:Op zondag 9 januari 2022 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Uiteindelijk heb je wel je streakers nodig.. dat zal het grootste gedeelte van je BB kijkers zijn
Maar de streamers zijn we degene die betalen om te kijken, de tv-kijkersniet...quote:Op zondag 9 januari 2022 09:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat geldt alleen voor de streamers. Er zijn er zat die alleen tv uitzendingen zien. Niet iedereen heeft tijd om de hele dag te streamen.
Streakers zou de kijkcijfers wel omhoog doen gaan jaquote:Op zondag 9 januari 2022 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom mijn auto correct er streakers van maaktquote:Op zondag 9 januari 2022 09:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Streakers zou de kijkcijfers wel omhoog doen gaan ja
En als je de negatieve reacties leest, waarom zou je dan gaan kijken?quote:Op zondag 9 januari 2022 09:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Misschien krijgen ze meer geld binnen bij rtl met de reclames tijdens de uitzendingen.quote:Op zondag 9 januari 2022 09:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar de streamers zijn we degene die betalen om te kijken, de tv-kijkersniet...
Je loopt voor op mijn streamquote:
Knap dat je dat te weten bent gekomen.quote:Op zondag 9 januari 2022 09:57 schreef cheanny het volgende:
Heb even teruggeluisterd. De duo's zijn (denk ik):
Dimi en Nouchine
Tobias en ik (Navel)
Peter en Vera
Grace en Salar
Kristof en Kitty
o.b.v. jongen meisje
Vast wel ze kunnen vaak hun blijdschap of ongenoegen niet onder stoelen of banken stekenquote:Op zondag 9 januari 2022 09:57 schreef zodeju het volgende:
Ben benieuwd of we gelijk te horen krijgen wie niet genomineerd kan worden.....
en wie is de 11te de niet metdoet?quote:Op zondag 9 januari 2022 09:57 schreef cheanny het volgende:
Heb even teruggeluisterd. De duo's zijn (denk ik):
Dimi en Nouchine
Tobias en ik (Navel)
Peter en Vera
Grace en Salar
Kristof en Kitty
o.b.v. jongen meisje
Ik heb ook erg weinig gestreamd vanwege de commentaren dat het zo saai was. Begin nu pas een beetje echt te kijken…quote:Op zondag 9 januari 2022 09:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
En als je de negatieve reacties leest, waarom zou je dan gaan kijken?
Heb ik het over de mensen die niet streamen.
Sercanquote:
Ze konden helemaal niets interessants brengen, 1 hoogtepunt, en dat was de uitzetting van een bewoner aan het einde van de uitzending.quote:Op zondag 9 januari 2022 09:56 schreef greysbones het volgende:
De kijkcijfers zijn al niet geweldig ..
De live show van gisteravond zal daar enkel negatieve invloed op hebben gehad
Ze zouden veel meer uit zo’n uitzending kunnen halen.. maar het lijkt weer een hele luie regie te zijnquote:Op zondag 9 januari 2022 10:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze konden helemaal niets interessants brengen, 1 hoogtepunt, en dat was de uitzetting van een bewoner aan het einde van de uitzending.
Ze staan op een hellingquote:
Straks blijkt het heel anders te zijnquote:Op zondag 9 januari 2022 10:02 schreef Hunter het volgende:
Ik denk dat de helling langzaam omhoog komt
Gewoon heel slecht gecast, het is 1 grote vriendenclub in het huis.quote:Op zondag 9 januari 2022 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zouden veel meer uit zo’n uitzending kunnen halen.. maar het lijkt weer een hele luie regie te zijn
Je kunt ook uit deze groep meer halen.. er zit genoeg pit in.. moet je wel mee willen werken .quote:Op zondag 9 januari 2022 10:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gewoon heel slecht gecast, het is 1 grote vriendenclub in het huis.
Tja .. wat doe je er aan dan.. dat je automatisch genomineerd bentquote:Op zondag 9 januari 2022 10:05 schreef Hunter het volgende:
Het was BB ook opgevallen dat ze niet erg onder de indruk waren dat ze allemaal genomineerd waren
https://www.linkedin.com/(...)originalSubdomain=nlquote:Op zondag 9 januari 2022 10:05 schreef Harry het volgende:
"Carlijn hier, of jullie nog een keer op de helling zouden willen staan?"
Dat had BB aus ook.. Even opzoekenquote:Op zondag 9 januari 2022 10:06 schreef Rhosyn het volgende:
Dus op een helling. Hangen aan een touw. Samen 1 touw?
Alleen voor de shotsquote:
Dat dusquote:Op zondag 9 januari 2022 10:06 schreef greysbones het volgende:
Bb had als basis regel moeten zeggen
Geen nominatie praat .. zowel dan genomineerd
Dat doen ze om emoties op te wekken, en dat is mislukt.quote:Op zondag 9 januari 2022 10:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tja .. wat doe je er aan dan.. dat je automatisch genomineerd bent
Is toch ook werkelijk een aanfluiting .. zelfs dit kunnen ze niet fatsoenlijk in beeld brengen met tig camera’s .. dan moet het nog een keer voor de shotsquote:
Echt hèquote:Op zondag 9 januari 2022 10:09 schreef 5thencounter het volgende:
Nu snap ik de SL.. beschamende vertoning mag je niet zien
De beste bij de slechtste (sportief gezien), is het eerlijkstquote:Op zondag 9 januari 2022 10:10 schreef Hunter het volgende:
Waarom zou Nawel Kristof en Kitty bij elkaar gezet hebben? Om de een te matsen of om de andere te naaien?
quote:Op zondag 9 januari 2022 10:10 schreef Hunter het volgende:
Waarom zou Nawel Kristof en Kitty bij elkaar gezet hebben? Om de een te matsen of om de andere te naaien?
Kan ook in overleg zijn gegaan he dat Kristof zich heeft aangeboden Je weet het niet.quote:Op zondag 9 januari 2022 10:10 schreef Hunter het volgende:
Nawel moest beslissenquote:Op zondag 9 januari 2022 10:11 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Kan ook in overleg zijn gegaan he dat Kristof zich heeft aangeboden Je weet het niet.
Vanwege camerashots Benniequote:
We mogen niets zien, moeten tv kijken om te weten wat er gebeurdquote:
Ja echt he. Leuke minuut voor de tv uitzending.quote:Op zondag 9 januari 2022 10:10 schreef greysbones het volgende:
Het spel is in 1 minuut gespeeld
Maar de shots duren 1 uur![]()
![]()
Carlijnquote:
Klinkt wel sexy hequote:
Ja zodat ze het goed in beeld kunnen brengen .. het spel is al gespeeld .. nu moeten ze omstebeurt voor de shotsquote:
Nee, driehoek, dus 2 hellingen die omhoog lopen, allebei aan een kant, op de helling blijven middels touw wat ze beiden vasthouden.quote:Op zondag 9 januari 2022 10:12 schreef Lonneke1983 het volgende:
Zal het zoiets zijn maar dan elkaar in balans houden?
jaaaaa slecht hèquote:Op zondag 9 januari 2022 10:13 schreef Whuzz het volgende:
Jezus ze zijn echt het hele spel overnieuw aan het doen, maar dan voor de show.
quote:
quote:
Nee de regie kan het niet goed in beeld brengen .. daarom apart de shots per duo makenquote:Op zondag 9 januari 2022 10:13 schreef 5thencounter het volgende:
Ze mochten niet oefenen, dus omdat ze te snel van de helling sodemieteren moet het 'tig keer over
Dus als iemand loslaat valt de ander ook?quote:Op zondag 9 januari 2022 10:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, driehoek, dus 2 hellingen die omhoog lopen, allebei aan een kant, op de helling blijven middels touw wat ze beiden vasthouden.
Langere spellen zouden we krijgenquote:Op zondag 9 januari 2022 10:15 schreef Benny het volgende:
Survival week met opdrachten van een minuut. Nice
Dat snap ik, er is geen zak aan als ze binnen 10 sec af zijnquote:Op zondag 9 januari 2022 10:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee de regie kan het niet goed in beeld brengen .. daarom apart de shots per duo maken
En een fotoshoot van een uurquote:Op zondag 9 januari 2022 10:15 schreef Benny het volgende:
Survival week met opdrachten van een minuut. Nice
Duurt toch ook langer? 1 minuut spel, 2 uur alles opnieuw voor de showquote:Op zondag 9 januari 2022 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Langere spellen zouden we krijgen
Gewoon slecht als je als regie het niet voor elkaar krijgt om het in 1 keer goed in beeld te krijgen met tig camera’s daarquote:Op zondag 9 januari 2022 10:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat snap ik, er is geen zak aan als ze binnen 10 sec af zijn
Yup. Was tenminste een opdracht zo in AUS, en klinkt alsof ze hier hetzelfde doenquote:Op zondag 9 januari 2022 10:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dus als iemand loslaat valt de ander ook?
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 9 januari 2022 10:18 schreef mario390 het volgende:
ze kunnen niet in huis als niet alle 10
klaar zijn met spelen?
mooi hequote:Op zondag 9 januari 2022 10:18 schreef Jockari het volgende:
Zou dit die Carlijn zijn? Heeft ook iets met Endemol toestanden en dergelijke.
[ afbeelding ]
Mis je van allesquote:Op zondag 9 januari 2022 10:19 schreef MMXMMX het volgende:
Als je de TV uitzendingen kijkt mis je dus niks er is geen enkele reden om een videoland abbo te nemen tenzij je Mocro Maffia wilt kijken
Batwoman staat er ook op heb ik ontdektquote:Op zondag 9 januari 2022 10:19 schreef MMXMMX het volgende:
Als je de TV uitzendingen kijkt mis je dus niks er is geen enkele reden om een videoland abbo te nemen tenzij je Mocro Maffia wilt kijken
Het lijkt er wel op dat het productieteam van Spangas achter de knoppen zit jaquote:Op zondag 9 januari 2022 10:18 schreef Jockari het volgende:
Zou dit die Carlijn zijn? Heeft ook iets met Endemol toestanden en dergelijke.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 januari 2022 10:21 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op dat het productieteam van Spangas achter de knoppen zit ja
quote:Op zondag 9 januari 2022 10:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, driehoek, dus 2 hellingen die omhoog lopen, allebei aan een kant, op de helling blijven middels touw wat ze beiden vasthouden.
Alleen Videoland voor de streams, daarna meteen weer de deur uit, het is zooitje oude meuk wat ze hebben aan series en films.quote:Op zondag 9 januari 2022 10:19 schreef MMXMMX het volgende:
Goed gevonden! Ik kon hem niet vinden.quote:
Holy moly, wat een fantastische BB-Stem hebben ze daar in Australie!quote:Op zondag 9 januari 2022 10:12 schreef Lonneke1983 het volgende:
Zal het zoiets zijn maar dan elkaar in balans houden?
Ze zijn momenteel wel lekker bezig met de Verraders en Special Forces VIPsquote:Op zondag 9 januari 2022 10:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Alleen Videoland voor de streams, daarna meteen weer de deur uit, het is zooitje oude meuk wat ze hebben aan series en films.
quote:Op zondag 9 januari 2022 09:29 schreef Ireth het volgende:
Survival week = meer actie, meer spellen, meer beweging.
Meer actie, meer spellen, meer beweging = meer streamlocks ben ik bang....
Dit levert voor de uitzendingen waarschijnlijk leuke beelden op, maar de streamers pissen naast de pot...
LOL dit moest Kitty winnen met haar 250 killoquote:
Weekje vakantie voor Tobias en Nawelquote:Op zondag 9 januari 2022 10:25 schreef Rhosyn het volgende:
Dus als het goed is hebben er 2 nu immuniteit en hoeven niet meer mee te doen met een survival spel?
Dat gebeurt vast nietquote:Op zondag 9 januari 2022 10:26 schreef Ireth het volgende:
Als er elke keer 2 veilig worden zou dat 1 spel per dag betekenen? De rest van de dag dus streamlock-vrij bankhangers kijken
Optimistquote:
Ik bedoel dat er niet elke keer 2 vrijstelling kunnen krijgenquote:
Er komt dit jaar weer 'n BB Australië, hopelijk ook op videoland te zien...quote:
Ik denk dat hij in de bleek staat.. dan issie straks lichtrozequote:Op zondag 9 januari 2022 10:28 schreef Ireth het volgende:
Ik neem aan dat kittys roze pakje nu in de afbijt staat??
quote:Op zondag 9 januari 2022 10:28 schreef zodeju het volgende:
Ik ga toch Nous steeds minder mogen.....Het is volgens mij niet zo lief als ze zich voordoet.
In een pan met wat stronkjes broccoliquote:Op zondag 9 januari 2022 10:28 schreef Ireth het volgende:
Ik neem aan dat kittys roze pakje nu in de afbijt staat??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |