En dat allemaal voor de slecht bekeken tv uitzending.quote:Op zondag 9 januari 2022 09:47 schreef Clasientje het volgende:
Naja wij mogen dat niet zien alleen saaie beelden.
Nawel....quote:
Weer de lulquote:
Dan ben ik benieuwd. Naar de duo squote:
Weer janken straksquote:Op zondag 9 januari 2022 09:50 schreef cheanny het volgende:
Nawel vast weer stressen bij deze belangrijke taak.
en straks een jankmomentjequote:
Misschien gaat ze zelf met Kittyquote:Op zondag 9 januari 2022 09:50 schreef cheanny het volgende:
Nawel vast weer stressen bij deze belangrijke taak.
Daar zorgen ze zelf ook al voor, dit brengt veel negatieve reacties op de socials, en dat nodigt niet uit om te gaan kijken naar de uitzending.quote:Op zondag 9 januari 2022 09:50 schreef mikekomen het volgende:
Ik weiger de tv uitzendingen te kijken
Misschien boven een bak vol hongerige krokodillen??quote:Op zondag 9 januari 2022 09:51 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Nou. HEFTIG SPEL HOOR OP EEN HELLING STAAN.![]()
Ik wil BB Australië level games…
quote:Op zondag 9 januari 2022 09:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien boven een bak vol hongerige krokodillen??
Dat geldt alleen voor de streamers. Er zijn er zat die alleen tv uitzendingen zien. Niet iedereen heeft tijd om de hele dag te streamen.quote:Op zondag 9 januari 2022 09:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar zorgen ze zelf ook al voor, dit brengt veel negatieve reacties op de socials, en dat nodigt niet uit om te gaan kijken naar de uitzending.
Moeten wel de namen kunnen zien anders herkennen we Kitty niet zonder roze pakjequote:Op zondag 9 januari 2022 09:46 schreef cheanny het volgende:
Zonder Jas is mooier voor de teevee beelden.
Uiteindelijk heb je wel je streakers nodig.. dat zal het grootste gedeelte van je BB kijkers zijnquote:Op zondag 9 januari 2022 09:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat geldt alleen voor de streamers. Er zijn er zat die alleen tv uitzendingen zien. Niet iedereen heeft tijd om de hele dag te streamen.
ik hou het wel bij streamenquote:Op zondag 9 januari 2022 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Uiteindelijk heb je wel je streakers nodig.. dat zal het grootste gedeelte van je BB kijkers zijn
Streakers?quote:Op zondag 9 januari 2022 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Uiteindelijk heb je wel je streakers nodig.. dat zal het grootste gedeelte van je BB kijkers zijn
Maar de streamers zijn we degene die betalen om te kijken, de tv-kijkersniet...quote:Op zondag 9 januari 2022 09:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat geldt alleen voor de streamers. Er zijn er zat die alleen tv uitzendingen zien. Niet iedereen heeft tijd om de hele dag te streamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |