SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:14 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
deze mag de volgende keer eruit
Neenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:14 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
deze mag de volgende keer eruit
Dan moet ze ook niet mauwen over achterstand enzo.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:14 schreef greysbones het volgende:
Kitty is veel te bang dat ze wat mist
Het is zo opvallend.....ik denk dat hier iedereen wist dat ze nog kwam omdat ze zei ik mag vrij in het huis rond lopen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:14 schreef greysbones het volgende:
Kitty is veel te bang dat ze wat mist
En zelfs nu nog he.....terwijl die kamer als laatste gaat slapen met hun gekonkel.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dan moet ze ook niet mauwen over achterstand enzo.
hou op nee, de andere is en dumbshellquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:16 schreef danilel het volgende:
Vera mag weg en die nieuwe wat door BB gevolgd wordt er in
TS kan ook de OP aanpassen.quote:
ik update hem welquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een BB mod
Paul moet er niet aan zitten
neee!!!!!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:18 schreef danilel het volgende:
[..]
Doe het dan, doe het dan, scon Modje, scon modje
We hadden gelijk met Sercan.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:18 schreef freaky40 het volgende:
Dikke SL. Gooi er maar wat nieuwe in...
@Dotteke is gewoon wakker hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:19 schreef greysbones het volgende:
@:Benny wil jij de OP aanpassen voor @:Paul hem sloopt
nooit geen broer zus relatiehebben in het BB huisquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Was niet zo moeilijk. Gewoon een Ziko'tje.
dann werden ze ziek ook nogquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:20 schreef viseenoptie het volgende:
Stream 1 heerlijke asmr: slapen in een tent in de regen
Geen leuk grapje, zelfs niet als je jezelf 3 x herhaalt...quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:20 schreef mario390 het volgende:
squirtstreams
maaan dat kitty zo voll zit
dat zij voll zit zei ik erder nietquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:22 schreef danilel het volgende:
[..]
Geen leuk grapje, zelfs niet als je jezelf 3 x herhaalt...
Bedankt voor de spoiler, kut, nu weet ik dingen die ik pas morgen wilde weten maar omdat Videoland.....quote:
Nog altijd niet grappigquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat zij voll zit zei ik erder niet
Dat hij als eerste zou gaan.quote:
En koud douchen anders ontploft de aardequote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:21 schreef MMXMMX het volgende:
Hmmm missen we nu iets of moeten we nu naar bed van BB
Ik heb net even gekeken of ik niet misschien de tv gemute hadquote:
Nouchine en Nawel zijn uit bedquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb net even gekeken of ik niet misschien de tv gemute had
Vind het maar raar. Aanstellen.quote:
Samen plassenquote:
samen plassen hebben ze ook bij de geluidfoutjesquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:29 schreef Hunter het volgende:
[..]
Samen plassen
Nawei zegt dat Salar echt hard is
Zwaarquote:
zij zit niet te biddenquote:
Ja dat wel.quote:
Hoi leave.quote:
Punt 1quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je en jongensnaam
dat je daniel heet ? of is
daniela te lang vor de Ui?
ze zijn allemaal genomineerdquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoi leave.![]()
![]()
Wie gaat er volgende week?
Vechter der Leeuwen, jij werd toch in die kuil gekwakt?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:34 schreef danilel het volgende:
[..]
Punt 1
Lees eens goed wat we staat
(danilel en niet Daniel)
Punt 2
Ik ben zeker geen DanielA
Noem me GEWOON Daniëlle als je mijn naam wil weten. Ben vrouwelijk.
hij is te gretigquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:36 schreef engine het volgende:
Salar![]()
Hij heeft de touwtjes in handen nu.
Mag van mij ver komen, net als Grace en Kitty. TV.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:36 schreef engine het volgende:
Salar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Der leeuwinnen dan, ken de bijbel nietquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:36 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Vechter der Leeuwen, jij werd toch in die kuil gekwakt?
Nee..hij pakt ze helemaal inquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is te gretig
en hij schat mensen verkeerd in
oke danielle, maar niet de van huis 2021?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:34 schreef danilel het volgende:
[..]
Punt 1
Lees eens goed wat er staat
(danilel en niet Daniel)
Punt 2
ik denk van nietquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:38 schreef engine het volgende:
[..]
Nee..hij pakt ze helemaal inhet is geniepig maar hij ziet het juist heel goed.
Wat zou jij doen? Zonder enige media, zie hier Homo Sapiensquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:36 schreef viseenoptie het volgende:
Nu al hebben over de finale.. nog 92 dagen te gaan
Dat dacht Thomas ook. Die was ook meteen met het spel bezig. We weten hoe dat afliep.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:36 schreef engine het volgende:
Salar![]()
ik denk dat Nawel er over 2 weken genoeg van heeftquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:39 schreef zodeju het volgende:
Wat een verschil tussen de goudenkamer en de groene.....het zegt dus meer dan genoeg. Salan kan zijn spelertjes kneden.
Mario beheerst de nederlandse taal niet zo goed. Denk dat dat het probleem is. Woont, geloof ik, ook niet in nederlandquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:34 schreef danilel het volgende:
[..]
Punt 1
(danilel en niet Daniel)
Punt 2
Dat dus hij schat het compleet verkeerd inquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:39 schreef BB-King het volgende:
Salar denkt dat Grace elke eliminatieronde kan winnen.
Nouchine ziet Peter, Kristof, Vera en Tobias in de finale komen.
denk eerder 2 dagen, hij is wel heel erg irritant overheersend tegenover Nawelquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Nawel er over 2 weken genoeg van heeft
Salar is te overheersend
Oostenrijkquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:40 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Mario beheerst de nederlandse taal niet zo goed. Denk dat dat het probleem is. Woont, geloof ik, ook niet in nederland
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:40 schreef odie22 het volgende:
[..]
denk eerder 2 dagen, hij is wel heel erg irritant overheersend tegenover Nawel
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke danielle, maar niet de van huis 2021?
De producers zitten nu in hun handen te wrijven.. drama en gekonkel. precies wat de kijker wiltquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:39 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Wat zou jij doen? Zonder enige media, zie hier Homo Sapiens
Weet ik maar soms komt Mario iets te veel over als een te "vies oud mannetje"quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:40 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Mario beheerst de nederlandse taal niet zo goed. Denk dat dat het probleem is. Woont, geloof ik, ook niet in nederland
Ik vind het best wel saai eigenlijk, maar ook dat heeft iets menselijksquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:42 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
De producers zitten nu in hun handen te wrijven.. drama en gekonkel. precies wat de kijker wilt
Daar zijn ze te dom voor, iemand waarvan ze hebben kunnen zien hoe makkelijk hij slijmt vooral Nawel.....quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:43 schreef greysbones het volgende:
Als Nawel en Nouchine slim zijn laten ze Salar vallen
en stemmen ze beide op hem
hij wil te graagquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Salar gooit zijn eigen ruiten in op een gegeven moment. Niemand kan zo lang een act opvoeren.
Snurken toch?quote:
i knowquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:44 schreef danilel het volgende:
[..]
Nee ik ben niet die Daniëlle, ik postte vorig jaar ook al mee toen zij nog in het huis zat
okequote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:44 schreef danilel het volgende:
[..]
Nee ik ben niet die Daniëlle, ik postte vorig jaar ook al mee toen zij nog in het huis zat
Omdat ze snurkt en daar mee zit en zo aan haar nachtrust kan komen.quote:
Maar is dat in het openbaar bekend gemaakt of inside? Toch raar dit soort privileges.quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:43 schreef danilel het volgende:
[..]
Weet ik maar soms komt Mario iets te veel over als een te "vies oud mannetje"
ze moest naar de game roomquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar is dat in het openbaar bekend gemaakt of inside? Toch raar dit soort privileges.
Ok, dat heb ik dan gemist.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze moest naar de game room
en toen ze terug was vertelde ze dit
ze heeft ook de brief laten zien
10 min later moest ze ook naar de DBKquote:
en vindt ze het helemaal primaquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:48 schreef odie22 het volgende:
kitty mocht de 3e nacht alleen slapen, maar dat wilde ze niet, is dagenlang gezeik geweest en nu mag ze in de gameroom slapen
Dat weet ik niet, maar beter toch voor iedereen? Ik heb ook een zware snurker in huis, die ligt lekker apart, beter voor iedereen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar is dat in het openbaar bekend gemaakt of inside? Toch raar dit soort privileges.
Dat is wel een beetje raar, de eerste nachten moest ze ondanks het snurken gewoon in de kamers blijvenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:45 schreef BB-King het volgende:
[..]
Omdat ze snurkt en daar mee zit en zo aan haar nachtrust kan komen.
Was tenminste de uitleg die wij te horen kregen.
Ja precies, zijn beste maatje won de pot.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat dacht Thomas ook. Die was ook meteen met het spel bezig. We weten hoe dat afliep.
Heb ik ook op telefoon, op de tv heb ik wel geluidquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:45 schreef obi_muts_kenobi het volgende:
Ben ik de enigste die geen geluid hoort nu op stream 2?
juistquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:49 schreef odie22 het volgende:
Salar gooit lekker zijn eigen glazen in, die wordt wel door de nieuwe bewoners lekker zwart gemaakt
Haha, dan mogen ze hun eigen vreten vangenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:51 schreef freaky40 het volgende:
Denk morgen nieuwe bewoners en vanaf maandag survival/Expeditie Robinson games...
Ik zie het niet als privileges maar als een soort straf, zo van jij komt elke keer als er wat is met je slaapprobleem van dagen terug. Nu kan je slapen en moet je met de billen bloot dat je graag wilt konkelen met je slaapgenootjes.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:48 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje raar, de eerste nachten moest ze ondanks het snurken gewoon in de kamers blijven
Plus er zijn genoeg bedden dat zij apart in 1 kamer mag slapen en ze kan toch ook in de woonkamer op de bank
Beetje raar dat zij privileges krijgt
Ik denk het nietquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:51 schreef freaky40 het volgende:
Denk morgen nieuwe bewoners en vanaf maandag survival/Expeditie Robinson games...
ik bij mijn Tobiquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:52 schreef odie22 het volgende:
maar ik ga bij veraatje liggen, tot morgen
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:52 schreef odie22 het volgende:
maar ik ga bij veraatje liggen, tot morgen
Nee in de woonkamer op de bank slapen mag dus niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:48 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje raar, de eerste nachten moest ze ondanks het snurken gewoon in de kamers blijven
Plus er zijn genoeg bedden dat zij apart in 1 kamer mag slapen en ze kan toch ook in de woonkamer op de bank
Hmmm.slide even in je DM.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oostenrijk
maar ook Mario moet zich gedragen
Neem je matras mee.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:53 schreef engine het volgende:
[..]
Nee in de woonkamer op de bank slapen mag dus niet.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:34 schreef danilel het volgende:
[..]
Punt 1
(danilel en niet Daniel)
Punt 2
Mag ook niet.quote:
Heb ik wat gemist?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oostenrijk
maar ook Mario moet zich gedragen
Ik weet niet of het wel een privilege is voor Kitty want nu voelt ze zich dalijk weer buitengesloten. En degene die normaal bij haar op de kamer slapen zullen vast ook blij zijn met een nachtje rust.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:48 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Gayguy snapt het nietquote:
Gewoon zacht, welkom in de wereld van de streamerquote:
Je snapt het heel goed en ik ben het met je eens.quote:
Dat ze juist salar's koffer maar kwijtrakenquote:Op zondag 9 januari 2022 00:07 schreef Pokkehandtas het volgende:
Salar hoopt dat de koffers terug komen, hij vond de eerste week het zwaarst. Die 2 Belgische mutsen versta ik niet, fluisteren
Stream 1 is het inmiddels.quote:Op zondag 9 januari 2022 00:14 schreef Flory het volgende:
Dat was het? We mogen niet meer meeluisteren net nu Salar zijn strategische plannen verkondigt?
Ikky mag 1 nacht apart slapen...quote:Op zondag 9 januari 2022 00:18 schreef Sunflower01 het volgende:
Ik ben een beetje laat van de partij...
Sercan moest het huis verlaten (helaas). Maar Ikky (kitty) mag nu apart slapen?
quote:Op zondag 9 januari 2022 00:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je snapt het heel goed en ik ben het met je eens.
Sercan eruit, Salar erin. Wie wil je dan: Tobiasquote:
Wat fijn voor de rest 😉quote:Op zondag 9 januari 2022 00:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ikky mag 1 nacht apart slapen...
Alsof Salar lekker isquote:Op zondag 9 januari 2022 00:26 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Sercan eruit, Salar erin. Wie wil je dan: TobiasKristoff
Peter
. Ik zie liever wat lekkers
Het is tv heh
Salar is wel een komisch, ad rem figuurquote:Op zondag 9 januari 2022 00:34 schreef Flory het volgende:
Vorig jaar zaten er allemaal volkszangers en iemand die bij de marine zat, aldus Salar
Ik zie het blijkbaar nietquote:Op zondag 9 januari 2022 00:36 schreef Yolk het volgende:
[..]
Salar is wel een komisch, ad rem figuur
Ik mag Salar wel, hij heeft humor. Even Michelleke erbij betrekken, chapeau.quote:Op zondag 9 januari 2022 00:34 schreef Flory het volgende:
Vorig jaar zaten er allemaal volkszangers en iemand die bij de marine zat, aldus Salar
Geen woord aan gelogen. Dat was het casting principe toen blijkbaar.quote:Op zondag 9 januari 2022 00:34 schreef Flory het volgende:
uploaden ergens en tussen [img] httpsenz [/img] plakkenquote:Op zondag 9 januari 2022 00:59 schreef Willewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
.. hmm dit werkt dus niet blijkbaar, hoe plaats ik hier een foto? 🤓
quote:Op zondag 9 januari 2022 00:59 schreef Willewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
.. hmm dit werkt dus niet blijkbaar, hoe plaats ik hier een foto? 🤓
Edit - thanksquote:Op zondag 9 januari 2022 01:02 schreef Flory het volgende:
[..]
uploaden ergens en tussen [ [url= httpsenz ]afbeelding[/url] ] plakken
Zag iig net ineens dat BB haar volgt op insta, waar ze voornamelijk bewoners volgen volgens mij.quote:
Er waren al wat foto's geplaatst van die Jolien hier vanavond om die reden, we gaan het zienquote:Op zondag 9 januari 2022 01:06 schreef Willewa het volgende:
Za
[..]
Zag iig net ineens dat BB haar volgt op insta, waar ze voornamelijk bewoners volgen volgens mij.
Ohhh really hahah, ik loop achter 😂 Gaat ook zo snel hier. Nvm dan :’)quote:Op zondag 9 januari 2022 01:08 schreef Flory het volgende:
[..]
Er waren al wat foto's geplaatst van die Jolien hier vanavond om die reden, we gaan het zien
Geeft niks toch, gewoon posten, teruglezen is geen beginnen aan dus voor sommigen is het vast nieuwsquote:Op zondag 9 januari 2022 01:10 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ohhh really hahah, ik loop achter 😂 Gaat ook zo snel hier. Nvm dan :’)
Ja spanning en sensatie in het huis.quote:Op zondag 9 januari 2022 01:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik kom even kijken in de COS (Hallo, IK BEN ER!), want ik heb Videoland en zet even zo'n stream aan... En kijk naar een indirecte streamlock, met regenweer buiten of een gezoem in de keuken
De fucksels zeg. Pas nu ze allemaal pitten, zijn we weer terug in het slaapvertrek, maar er werd gewoon weggeschakeld toen één van de deelnemers (ik weet niet eens wie) wat besprak met zijn mede-kandidaten.
Het is dan ook wel half 2 in de nacht... Weet niet war je dan verwacht?quote:Op zondag 9 januari 2022 01:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik kom even kijken in de COS (Hallo, IK BEN ER!), want ik heb Videoland en zet even zo'n stream aan... En kijk naar een indirecte streamlock, met regenweer buiten of een gezoem in de keuken
De fucksels zeg. Pas nu ze allemaal pitten, zijn we weer terug in het slaapvertrek, maar er werd gewoon weggeschakeld toen één van de deelnemers (ik weet niet eens wie) wat besprak met zijn mede-kandidaten.
quote:Op zondag 9 januari 2022 01:28 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Het is dan ook wel half 2 in de nacht... Weet niet wat je dan verwacht?
Ik ben gewoon verpest met verpletterende ontwikkelingen in het Secret Story-huis om half 3 's nachtsquote:Op zondag 9 januari 2022 01:28 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Het is dan ook wel half 2 in de nacht... Weet niet war je dan verwacht?
Spanje had net een Secret Story editie en gooien er binnenkort nog een 2e achteraanquote:Op zondag 9 januari 2022 01:36 schreef Sunflower01 het volgende:
Tegen secret story heb ik niets, wat is jouw secret story?
Ja, ze zijn er vroeg bij vanmorgen. Ben benieuwd wat er gaat gebeurenquote:Op zondag 9 januari 2022 07:21 schreef Hunter het volgende:
Licht aan. Vroeg er bij. Ze zeggen dat het koud is.
Salat denkt dat er met hen gespeeld wordt, die heeft door dat het vroeger dan normaal is
Morguh Mario, je bent op tijd wakker, in het BB huis is net iedereen wakkerquote:
6:50 was ik wakkerquote:Op zondag 9 januari 2022 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Mario, je bent op tijd wakker, in het BB huis is net iedereen wakker
Goedemorgen en feli nog.quote:
Ja net even, zat versuft op haar bedquote:
Is door het eerste kwartier licht heen geslapenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |