Geen woord aan gelogen. Dat was het casting principe toen blijkbaar.quote:Op zondag 9 januari 2022 00:34 schreef Flory het volgende:
Vorig jaar zaten er allemaal volkszangers en iemand die bij de marine zat, aldus Salar
uploaden ergens en tussen [img] httpsenz [/img] plakkenquote:Op zondag 9 januari 2022 00:59 schreef Willewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
.. hmm dit werkt dus niet blijkbaar, hoe plaats ik hier een foto? 🤓
quote:Op zondag 9 januari 2022 00:59 schreef Willewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
.. hmm dit werkt dus niet blijkbaar, hoe plaats ik hier een foto? 🤓
Edit - thanksquote:Op zondag 9 januari 2022 01:02 schreef Flory het volgende:
[..]
uploaden ergens en tussen [ [url= httpsenz ]afbeelding[/url] ] plakken
Zag iig net ineens dat BB haar volgt op insta, waar ze voornamelijk bewoners volgen volgens mij.quote:
Er waren al wat foto's geplaatst van die Jolien hier vanavond om die reden, we gaan het zienquote:Op zondag 9 januari 2022 01:06 schreef Willewa het volgende:
Za
[..]
Zag iig net ineens dat BB haar volgt op insta, waar ze voornamelijk bewoners volgen volgens mij.
Ohhh really hahah, ik loop achter 😂 Gaat ook zo snel hier. Nvm dan :’)quote:Op zondag 9 januari 2022 01:08 schreef Flory het volgende:
[..]
Er waren al wat foto's geplaatst van die Jolien hier vanavond om die reden, we gaan het zien
Geeft niks toch, gewoon posten, teruglezen is geen beginnen aan dus voor sommigen is het vast nieuwsquote:Op zondag 9 januari 2022 01:10 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ohhh really hahah, ik loop achter 😂 Gaat ook zo snel hier. Nvm dan :’)
Ja spanning en sensatie in het huis.quote:Op zondag 9 januari 2022 01:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik kom even kijken in de COS (Hallo, IK BEN ER!), want ik heb Videoland en zet even zo'n stream aan... En kijk naar een indirecte streamlock, met regenweer buiten of een gezoem in de keuken
De fucksels zeg. Pas nu ze allemaal pitten, zijn we weer terug in het slaapvertrek, maar er werd gewoon weggeschakeld toen één van de deelnemers (ik weet niet eens wie) wat besprak met zijn mede-kandidaten.
Het is dan ook wel half 2 in de nacht... Weet niet war je dan verwacht?quote:Op zondag 9 januari 2022 01:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik kom even kijken in de COS (Hallo, IK BEN ER!), want ik heb Videoland en zet even zo'n stream aan... En kijk naar een indirecte streamlock, met regenweer buiten of een gezoem in de keuken
De fucksels zeg. Pas nu ze allemaal pitten, zijn we weer terug in het slaapvertrek, maar er werd gewoon weggeschakeld toen één van de deelnemers (ik weet niet eens wie) wat besprak met zijn mede-kandidaten.
quote:Op zondag 9 januari 2022 01:28 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Het is dan ook wel half 2 in de nacht... Weet niet wat je dan verwacht?
Ik ben gewoon verpest met verpletterende ontwikkelingen in het Secret Story-huis om half 3 's nachtsquote:Op zondag 9 januari 2022 01:28 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Het is dan ook wel half 2 in de nacht... Weet niet war je dan verwacht?
Spanje had net een Secret Story editie en gooien er binnenkort nog een 2e achteraanquote:Op zondag 9 januari 2022 01:36 schreef Sunflower01 het volgende:
Tegen secret story heb ik niets, wat is jouw secret story?
Ja, ze zijn er vroeg bij vanmorgen. Ben benieuwd wat er gaat gebeurenquote:Op zondag 9 januari 2022 07:21 schreef Hunter het volgende:
Licht aan. Vroeg er bij. Ze zeggen dat het koud is.
Salat denkt dat er met hen gespeeld wordt, die heeft door dat het vroeger dan normaal is
Morguh Mario, je bent op tijd wakker, in het BB huis is net iedereen wakkerquote:
6:50 was ik wakkerquote:Op zondag 9 januari 2022 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Mario, je bent op tijd wakker, in het BB huis is net iedereen wakker
Goedemorgen en feli nog.quote:
Ja net even, zat versuft op haar bedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |