Jij ook plezier Mo!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:34 schreef Momo het volgende:
Ik ga zo wel WIDM terugkijken meteen, jammer dat het allemaal samenvalt op zaterdag. Heel plezier voor de mensen die hier wel gaan kijken!
Ook een prima keuze. Dan heb ik in ieder geval je gezelschap in Litouwen gehad. Veel plezier!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:34 schreef Momo het volgende:
Ik ga zo wel WIDM terugkijken meteen, jammer dat het allemaal samenvalt op zaterdag. Heel plezier voor de mensen die hier wel gaan kijken!
Leuk dat je erbij bent!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:40 schreef BillDauterive het volgende:
Ik weet niet of ik tot het einde blijf, maar heb er wel zin in!
Dat duurt nog even, ze starten als 23equote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:43 schreef NailQueen het volgende:
Straks gaan we lachen, gieren, brullen met Letland
Ik denk dat ik dat oprecht nog wel de terechte winnaar van deze editie vindquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:43 schreef NailQueen het volgende:
Ik las het jaquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:45 schreef NailQueen het volgende:
Allora. De wijn heb ik even nodig om bij te komen van WIDM
Domniquote:
Dat vind ik ook echt wel leuk aan dit concept van jou om elke week een decennium vooruit te gaanquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:46 schreef Sableheart het volgende:
Ah, 2002, de vlaggen begonnen te verschijnen.
Ik denk dat het echt is, of in ieder geval wat ze voor presentatie gebruikt. Het lijkt me te slecht voor haar stem als act.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:46 schreef NailQueen het volgende:
Zet die vrouw nou een stemmetje op of is dat haar echte stem?
Wat ze ook doet. Het klinkt niet goed.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:46 schreef NailQueen het volgende:
Zet die vrouw nou een stemmetje op of is dat haar echte stem?
Aoibheannquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Domni![]()
Ik bereid je alvast voor; dit jaar is niet heel sterk
Geen flauw idee, sorry excuses.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat was the ugly duckling tussendoor?
Hahaha ja die zijn altijd zo leuk om te spottenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:50 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Met een niet meedansende zanger in de schaduw om er voor te zorgen dat het een beetje klinkt.
En we zijn al zo laat begonnen...quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:51 schreef Fred_B het volgende:
Ik schuif misschien later nog aan vandaag.
Te vroeg inschakelen van de volgende postcard, zo te zien.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat was the ugly duckling tussendoor?
Even een correctie: Ik bedoelde Sloveniequote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:43 schreef NailQueen het volgende:
Veel beter dan wat er na kwam, inderdaad, maar de neergang was ook al wel duidelijk ingezet.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:53 schreef Aoibhin het volgende:
Deze van het VK is wel een fan favourite gebleven. Dit was vele malen beter dan wat ze de jaren daarna in zouden zenden, maar persoonlijk vind ik dit ook wat overrated. Wat repetitief tegen het einde
Eensquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:54 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Veel beter dan wat er na kwam, inderdaad, maar de neergang was ook al wel duidelijk ingezet.
Het beste resultaat misschien. Dit is niet beter dan It's my time.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:54 schreef sportfreak het volgende:
En nu de beste Britse inzending van deze eeuw
Hierna wel. Maar het is echt een matig jaar.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:55 schreef BillDauterive het volgende:
Wat een saai begin. Der komt hierna vast wel iets beters
Dat bedoelde ik uiteraard.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:55 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Het beste resultaat misschien. Dit is niet beter dan It's my time.
Eens inderdaad. Het heeft potentie, maar is wel erg veel herhaling en wordt daardoor saai.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:58 schreef Aoibhin het volgende:
Dit klinkt als een nummer waar meer in had gezeten
Winningquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:59 schreef NailQueen het volgende:
Maar welk woord moeten we nou zeggen?
Daar gaat Griekenland zo over zingenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:59 schreef NailQueen het volgende:
Spliterwt, opvallend genoegquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:59 schreef NailQueen het volgende:
Voordat men denkt dat ik Letland lachwekkend vind. Ik was in de war met Slovenie. Dat wordt lachen, gieren, brullenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:43 schreef NailQueen het volgende:
Iemand was stoned toen ze deze postcards bedachtenquote:
Zie je? Ze zingen over de "magic word" "give the password"quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar gaat Griekenland zo over zingen
Dit is geweldig johquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:01 schreef Aoibhin het volgende:
Even een disclaimer voor Griekenland, dit is echt vage shit
Ik hoor alleen give the password en de rest is niet te verstaanquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zie je? Ze zingen over de "magic word" "give the password"
Ik vind ze wel leuk.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Iemand was stoned toen ze deze postcards bedachten
Voor jouw natuurlijkquote:
Je bent lekker bezig vandaagquote:
quote:
Maar dan wel wat kilootjes lichterquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
En nu Rosa die we nu nog op zoveel fanshows tegen zien komen
Die zijn echt té blijquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
Dat achtergrondkoortje helemaal flippen
Ja kloptquote:
’op tijd’quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je bent lekker bezig vandaag![]()
Eerder in dit topic had ik ook nog een 't kofschip fout die ik volgens mij op tijd geninja'd heb
Haha jaquote:
Domnivoor is ook geen woordquote:
Oh is dit Rosa? Verschrikkelijk vond ik die eigenlijk 😅quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:06 schreef Sableheart het volgende:
@:Strani, gaan ze nog iets anders dan Celebration zingen?
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:06 schreef NailQueen het volgende:
Laat ik ook eens @:Strani Queen taggen, Omdat hij zo lief is geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |