quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is idd even denken en puzzelen
@Schakeltopia het begon best goed (quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nisser is wel een aanrader van horen zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:00 schreef maily het volgende:
[..]
@:Schakeltopia het begon best goed ()
oke, ik ben er nog niet aan begonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!
mooontjequote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:03 schreef Moonlight het volgende:
Wie weet er nog een leuke dramatische/waargebeurde film op netflix of videoland?
the man who doesn't eat pozza!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:03 schreef Moonlight het volgende:
Wie weet er nog een leuke dramatische/waargebeurde film op netflix of videoland?
Februari pasquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
the man who doesn't eat pozza!
maar die is nog uit
Maantje.quote:
Nee, waar gaat die over?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb je the serpent al gekeken dan op flixnet?
quote:In de jaren 70 heeft de meedogenloze moordenaar Charles Sobhraj het gemunt op reizigers die de 'hippie trail' van Zuid-Azië verkennen. Gebaseerd op ware gebeurtenissen.
Oh spann0nd!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:15 schreef Schakeltopia het volgende:
ik helaas wel![]()
zeker een aanrader
[..]
ja maarquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:19 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh spann0nd!
Zoek alleen nog een keer een leuke film, altijd series is ook niet alles
quote:Een rustige vakantie aan de kust krijgt een duistere wending wanneer een vrouw geobsedeerd raakt door een jonge moeder in de buurt, en er herinneringen naar boven komen.
Die moet ik nog kijkenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:22 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb geen idee welke film.
zwaar verliefd deel 2 staat op flixnet, echt wat voor jou
vind je dat leuk ja?quote:
Neuh zat ff op gezichtenboekquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:28 schreef Schakeltopia het volgende:
ondertussen heeft moontje een film gevonden.
goudkust the movie
Yep soms welquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
vind je dat leuk ja?
ik skip dat soort films altijd maar gewoon
dat snap ik, na zo'n avondje woordle ben je daar wel aan toequote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep soms wel
Hoef je niet echt bij na te denk
Kijk nu BB live show, maar valt tegenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat snap ik, na zo'n avondje woordle ben je daar wel aan toe
even beetje rusten is wel verstandig dan jaquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kijk nu BB live show, maar valt tegen
Straks maar slapen. Beetje hoofdpijn
quote:
ja maar echtquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]ik hoor het mrsloveable net zeggen inderdaad. het schijnt wat tegen te vallen
BB hadden ze na het eerste seizoen in '99 per direct moeten verbieden, het ging toch nooit meer beter worden.quote:
Jammer welquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
BB hadden ze na het eerste seizoen in '99 per direct moeten verbieden, het ging toch nooit meer beter worden.
Achja, het ligt wel in Nederlandse stijl. 1 keer pieken en daarna snel alles verkopen wat je ervan kan verkopen en het in eigen land blijven uitmelken vanuit het nostalgisch gevoelquote:
Sundquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, het ligt wel in Nederlandse stijl. 1 keer pieken en daarna snel alles verkopen wat je ervan kan verkopen en het in eigen land blijven uitmelken vanuit het nostalgisch gevoel
Valse bescheidenheid dat is niet voor niets een Nederlandse specialiteitquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Valse bescheidenheid dat is niet voor niets een Nederlandse specialiteit
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, het ligt wel in Nederlandse stijl. 1 keer pieken en daarna snel alles verkopen wat je ervan kan verkopen en het in eigen land blijven uitmelken vanuit het nostalgisch gevoel
ik geloof je direct maily! ik heb hem zelf niet gezienquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:43 schreef maily het volgende:
[..]
Beetje vreemde film ....
In het begin vraagt iemand aan haar "are you from Queens"
Home alone?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:47 schreef DerRabbit het volgende:
Ik weet nog altijd niet wat we vanavond gaan kijken
Ik zit uncle drew te kijkenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:47 schreef DerRabbit het volgende:
Ik weet nog altijd niet wat we vanavond gaan kijken
Die heb ik vroeger te vaak gezien.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:12 schreef maily het volgende:
[..]
Home alone?
https://www.google.nl/url(...)1YPsCQun-KW8s1AVmxGQ
Heb jij ook The good son gezien met hem?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die heb ik vroeger te vaak gezien.
Nee, wel Ritchy Ritch want die hadden we vroeger op dvdquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb jij ook The good son gezien met hem?
Ik vind het een kut kind maar in deze triller speelt hij wel een briljante rol.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, wel Ritchy Ritch want die hadden we vroeger op dvd
Misschien dat ik daar eens de trailer van ga opzoeken.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het een kut kind maar in deze triller speelt hij wel een briljante rol.
Als je van een goede triller houd gewoon gaan kijken.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien dat ik daar eens de trailer van ga opzoeken.
Woudjequote:
Iedereen is illegale rave party's aan het houdenquote:
Klap in het gezicht van de zorgquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen is illegale rave party's aan het houden
Telt tv kijken ook?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen is illegale rave party's aan het houden
Huisje Mrsloveable maken.quote:
Wat creatief zegquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Huisje Mrsloveable maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit een film.te kijkenquote:
Credits voor het vlaggetje gaan naar oma-Nijn. Die had ze gemaakt voor de 40+ meet.quote:
masterquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Huisje Mrsloveable maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nicequote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Credits voor het vlaggetje gaan naar oma-Nijn. Die had ze gemaakt voor de 40+ meet.
Die van 2 jaar terug?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Credits voor het vlaggetje gaan naar oma-Nijn. Die had ze gemaakt voor de 40+ meet.
De laatste meet in november had ze het ook weer gedaan.quote:
tofquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De laatste meet in november had ze het ook weer gedaan.
Heb jij woordle nog gedaan?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:12 schreef maily het volgende:
[..]
Home alone?
https://www.google.nl/url(...)1YPsCQun-KW8s1AVmxGQ
Zekers! Eigen feestje eerst natuurlijkquote:
Daar werd gelijk al over gesproken. De 2de was net zo leuk als de eerste.quote:
met dts?quote:
En 2 uur en 56 minuten van een slapende mini-ToT en mevruow-ToT genotenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:01 schreef ToT het volgende:
Zo, ff 3 uur lang naar 1 film zitten kijken!
[ afbeelding ]
nou kommaar door dan met dat screen shotquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:58 schreef SolidasRock het volgende:
Sorrie had onverwachts visite maar nu hij weg is alsnog afgemaakt. 3e poging was goed![]()
Heb screenshot als bewijs @:mrsloveable
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En 2 uur en 56 minuten van een slapende mini-ToT en mevruow-ToT genoten
Eerste keer dat mevrouw-ToT hem zag?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]Mini-ToT zat hevig te bouncen en die heb ik uiteindelijk maar naar bed gebracht!
Mevrouw ToT vond de film ook echt geweldig!
oke! ik ga voor hem duimenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:06 schreef suzi1 het volgende:
ja, maar een booster gehad he. dus kan weer terugvallen. even een weekkuur nog. het MOET goedkomen.
Ik duim mee.quote:
De 5e poging is van gisteren, zie je ook aan de kleur en 3e van vandaag.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:03 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nou kommaar door dan met dat screen shot
oke ik geloof jequote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
De 5e poging is van gisteren, zie je ook aan de kleur en 3e van vandaag.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eerste keer dat mevrouw-ToT hem zag?
beethovenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:10 schreef ToT het volgende:
[..]Tot onze vakantie in Praag had ze nog niet van Mozart gehoord. Bepaalde beroemde stukken kende ze wel toen ze die hoorde, maar wist niet wie die gemaakt had.
Om eerlijk te zijn zou ik vaak ook niet weten welk stuk van Beethoven, Bach, Händel, Chopin, Wagner enz is!
Verdi, Strauss en een paar anderen kan ik wel wat zo voor de geest halen. Ja okee, Beethoven volgens mij ook wel nu ik er over nadenk.
Ja ... is nagedaan van MasterMind (5 gekleurde pinnetjes (van 10 ofzo) in de goede volgorde zettenquote:
niet lingo?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:12 schreef maily het volgende:
[..]
Ja ... is nagedaan van MasterMind (5 gekleurde pinnetjes (van 10 ofzo) in de goede volgorde zetten
Ik vond het mwah
Ja oké daar heb je wel een punt. Ik ken van die namen alleen de bekende stukken en zou van misschien de helft het van de stijl kunnen gokken met 75% zekerheid van wie ze zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:10 schreef ToT het volgende:
[..]Tot onze vakantie in Praag had ze nog niet van Mozart gehoord. Bepaalde beroemde stukken kende ze wel toen ze die hoorde, maar wist niet wie die gemaakt had.
Om eerlijk te zijn zou ik vaak ook niet weten welk stuk van Beethoven, Bach, Händel, Chopin, Wagner enz is!
Verdi, Strauss en een paar anderen kan ik wel wat zo voor de geest halen. Ja okee, Beethoven volgens mij ook wel nu ik er over nadenk.
Kan ook nog; het viel mij op doordat de goede letters op de goede positie een goede kleur kregen en de goede letters random een andere. Dan krijg je bij MasterMind een witte of zwarte pin .....quote:
ahaquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:14 schreef maily het volgende:
[..]
Kan ook nog; het viel mij op doordat de goede letters op de goede positie een goede kleur kregen en de goede letters random een andere. Dan krijg je bij MasterMind een witte of zwarte pin .....
ja en ballen grabbelenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Daar doet het me wel sterk aan denken ja. Alleen dat geluidje en muziekje ontbreekt.
Was wel grappig in de film; Mozart was een toeschouwer bij een soort Tokkie-versie van een opera met allemaal paupers als publiek. De stijl van de muziek was duidelijk van hem, maar alles was echt op pies- en poepniveau.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja oké daar heb je wel een punt. Ik ken van die namen alleen de bekende stukken en zou van misschien de helft het van de stijl kunnen gokken met 75% zekerheid van wie ze zijn.
O jaaaa (is alweer even geleden hoor)quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja en ballen grabbelen
GROEN GROEN GROEN
Mastermind!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:14 schreef maily het volgende:
[..]
Kan ook nog; het viel mij op doordat de goede letters op de goede positie een goede kleur kregen en de goede letters random een andere. Dan krijg je bij MasterMind een witte of zwarte pin .....
ja ik was er zelf niet echt een fan vanquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
O jaaaa (is alweer even geleden hoor)
Dan ben je ouder dan ik of lag ik onder een steen. Ken het niet. Snap nu wat maily bedoelt met pinnetjes.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Mastermind!Dat is nog eens een blast from the past!
Vroeger regelmatig zitten spelen.
Ik ben 47 en toen ik een jonge tiener was, was het volgens mij een redelijk nieuw spelletje.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dan ben je ouder dan ik of lag ik onder een steen. Ken het niet. Snap nu wat maily bedoelt met pinnetjes.
Fan is een groot woord maar ik keek wel met plezier ernaar. Ken die bebrilde smurf nog wel, francoise Bouloise of zoiets en daarna die vrouw die niet zo goed kan rennen om maar netjes uit te drukken.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:17 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ik was er zelf niet echt een fan van
We schelen niet zoveel maar ik mag tenminste ouwe lul tegen je zeggen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben 47 en toen ik een jonge tiener was, was het volgens mij een redelijk nieuw spelletje.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
We schelen niet zoveel maar ik mag tenminste ouwe lul tegen je zeggen.
Ouwe lul.
Kom gezellig meeposten in 40 plusquote:
Wil je een stomp op je oog? Boestwoos.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
We schelen niet zoveel maar ik mag tenminste ouwe lul tegen je zeggen.
Ouwe lul.
Weet je dat hij in een Golf rondrijdt en een petje heeft? Wil je hem echt echt echt in 40+SC hebben?quote:
ja die ken ik ook!!111quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Fan is een groot woord maar ik keek wel met plezier ernaar. Ken die bebrilde smurf nog wel, francoise Bouloise of zo iets en daarna die vrouw die niet zo goed kan rennen om maar netjes uit te drukken.
Altijd 40 - 45 gradenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Altijd een warm bad daar![]()
@:engine
@:deisyy
Lul.quote:
Ik heb al sinds de brugklas geen pet meer op gehadquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Weet je dat hij in een Golf rondrijdt en een petje heeft? Wil je hem echt echt echt in 40+SC hebben?
Maar wel een giga sticker op je hele achterruit?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb al sinds de brugklas geen pet meer op gehad
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Altijd een warm bad daar![]()
@:engine
@:deisyy
Ik heb op de middelbare school wel periodes gehad dat ik veel een pet droegquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb al sinds de brugklas geen pet meer op gehad
Ach we hebben jou toch ook nog steeds daar?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Weet je dat hij in een Golf rondrijdt en een petje heeft? Wil je hem echt echt echt in 40+SC hebben?
Ook nog nooit gehad, mijn auto's zijn altijd standaard.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Maar wel een giga sticker op je hele achterruit?
Ja en dat is een warm bad. 40-45 graden ongeveer.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ach we hebben jou toch ook nog steeds daar?
Heb tijdens werk wel eens een vissershoedje op, maar dat is alleen bij 30+ als ik de zon aan het werk moetquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb op de middelbare school wel periodes gehad dat ik veel een pet droegMaar nu ook niet meer eigenlijk.
Ik heb het 20 hier, das heet genoegquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja en dat is een warm bad. 40-45 graden ongeveer.
Ik had een originele pet van het 32(tfs) van Soesterberg. Godverdomme op school gestolen en tegenwoordig is die best wel wat waard. Een originele met een handtekening vd piloot erin.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heb tijdens werk wel eens een vissershoedje op, maar dat is alleen bij 30+ als ik de zon aan het werk moet
Laatste vraag: stel je rijdt op de afrit en voor jou komt een werkbusje dat richting aangeeft maar er is eigenlijk te weinig plek tussen jou en je voorligger. Achter jou lijken ze allemaal te bumperkleven, wat doe je dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ook nog nooit gehad, mijn auto's zijn altijd standaard.
1x een Polo met sportuitlaat gehad, tering wat is dat vermoeiend zeg
Dat is wel erg zuur jaquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had een originele pet van het 32(tfs) van Soesterberg. Godverdomme op school gestolen en tegenwoordig is die best wel wat waard. Een originele met een handtekening vd piloot erin.
Ga ik rustig van mijn gas af om ruimte te maken.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Laatste vraag: stel je rijdt op de afrit en voor jou komt een werkbusje dat richting aangeeft maar er is eigenlijk te weinig plek tussen jou en je voorligger. Achter jou lijken ze allemaal te bumperkleven, wat doe je dan?
Je bent best oke. Enige kuttige aan jou is dat je een Golf rijdt maar verder goede manieren hebt.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ga ik rustig van mijn gas af om ruimte te maken.
Die Golf is er een beetje uit nood gekomen, had liever mijn Audi gehouden.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je bent best oke. Enige kuttige aan jou is dat je een Golf rijdt maar verder goede manieren hebt.
Best wel toen was het gewoonweg kut. Niet dat ik hem zou verkopen als ik hem nog had daar het een geschenk was maar voor een originele wordt veel geld geboden.quote:
Of als je naar het verkeerde dorp rijdt.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die Golf is er een beetje uit nood gekomen, had liever mijn Audi gehouden.
En verder ben ik altijd redelijk rustig in het verkeer, probeer nooit op de te vallen, alleen mensen die onnodig links rijden kan ik erg slecht hebben maar verder vind ik het allemaal wel prima.
Ik rij 60.000 kilometer per jaar, als je dan altijd opgefokt achter het stuur moet zitten word je erg ongelukkig.
Dat gebeurd jou wel eens?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Of als je naar het verkeerde dorp rijdt.
Hier herinner ik me vaagjes iets over, dat was voordat hij mod werd toch?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja snap ikquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Best wel toen was het gewoonweg kut. Niet dat ik hem zou verkopen als ik hem nog had daar het een geschenk was maar voor een originele wordt veel geld geboden.
R-woud wel.quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Linksrijden zullen we wel verschillende mening over hebben, ik heb een hekel aan mensen die eisen dat ik naar rechts ga terwijl zij zelf links blijven rijden. Soms wil ik een rits autos inhalen en zit de ander zowat in mijn kont te duwen ja dan blijf ik wel wat langer links hangen. Heel even naar rechts om vervolgens weer naar links te gaan en van de volgende eisen dat ie opzij gaat telt voor mij niet als naar rechts gaan. Dan ben je voor mij gewoon een linksrijder die heel ff opzij is gegaan (zonder dat iemand uberhaupt erlangs kon)quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die Golf is er een beetje uit nood gekomen, had liever mijn Audi gehouden.
En verder ben ik altijd redelijk rustig in het verkeer, probeer nooit op de te vallen, alleen mensen die onnodig links rijden kan ik erg slecht hebben maar verder vind ik het allemaal wel prima.
Ik rij 60.000 kilometer per jaar, als je dan altijd opgefokt achter het stuur moet zitten word je erg ongelukkig.
Was afgelopen zomer volgens mij, toen was ik net mod denk ik, geen ideequote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hier herinner ik me vaagjes iets over, dat was voordat hij mod werd toch?
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]Toen was ik wel echt heel boos ja
Ja toen konden we nog veilig jou uitlachen en nawijzenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Was afgelopen zomer volgens mij, toen was ik net mod denk ik, geen idee
Ik bedoel echt onnodig ''langzaam'' links rijden, als er weer eens een treintje is blijf ik vaak wel rustig, dan kan degene er voor ook weinig aan doenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Linksrijden zullen we wel verschillende mening over hebben, ik heb een hekel aan mensen die eisen dat ik naar rechts ga terwijl zij zelf links blijven rijden. Soms wil ik een rits autos inhalen en zit de ander zowat in mijn kont te duwen ja dan blijf ik wel wat langer links hangen. Heel even naar rechts om vervolgens weer naar links te gaan en van de volgende eisen dat ie opzij gaat telt voor mij niet als naar rechts gaan. Dan ben je voor mij gewoon een linksrijder die heel ff opzij is gegaan (zonder dat iemand uberhaupt erlangs kon)
Inderdaad, nu kan dat echt niet meer!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja toen konden we nog veilig jou uitlachen en nawijzen
Bij treintjes doe ik ook altijd rustig aan.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik bedoel echt onnodig ''langzaam'' links rijden, als er weer eens een treintje is blijf ik vaak wel rustig, dan kan degene er voor ook weinig aan doen
watskebeurd dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]Toen was ik wel echt heel boos ja
Weet je, ik begin je steeds meer en meer te mogen. Heb je een vagina en zo ja dan zijn we voor elkaar gemaakt denk ik. (maar moet je wel je Golf inruilen voor een Audi)quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik bedoel echt onnodig ''langzaam'' links rijden, als er weer eens een treintje is blijf ik vaak wel rustig, dan kan degene er voor ook weinig aan doen
Ja Woud,vertel even.quote:
Echt wel, jij bent niet zo'n mod die user was en ineens kapsones krijgt.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Inderdaad, nu kan dat echt niet meer!
Ja vertel een leuk verhaal Woudquote:
Ik wou ff kijken bij een auto volgens mij, zag op marktplaats de plaatsnaam en dacht dat ken ik wel dus ik er heen rijden, bleken er twee woonplaatsen met dezelfde naam te zijn.quote:
Die Audi gaat er wel weer komen jaquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Weet je, ik begin je steeds meer en meer te mogen. Heb je een vagina en zo ja dan zijn we voor elkaar gemaakt denk ik. (maar moet je wel je Golf inruilen voor een Audi)
Wil ik ook niet, dan stop ik er vandaag nog meequote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echt wel, jij bent niet zo'n mod die user was en ineens kapsones krijgt.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Sow. Check je notes maar over 3 dagen.
Tot volgende week.quote:
Dat valt wel mee. Ik ken ergere verhalen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik wou ff kijken bij een auto volgens mij, zag op marktplaats de plaatsnaam en dacht dat ken ik wel dus ik er heen rijden, bleken er twee woonplaatsen met dezelfde naam te zijn.
Dus ik ben naar Groningen gereden terwijl ik in Friesland moest zijn![]()
Ging om de plaats Winsum trouwens
Ja zoiets dacht ik al, en die fout wordt vast wel vaker gemaakt.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik wou ff kijken bij een auto volgens mij, zag op marktplaats de plaatsnaam en dacht dat ken ik wel dus ik er heen rijden, bleken er twee woonplaatsen met dezelfde naam te zijn.
7huizen Pruim.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik al, en die fout wordt vast wel vaker gemaakt.
Ligt ook in Ost-Friesland een Winsum
Maar probeer eens zevenhuizen?
Of Huis ter Heide?
Huis ter heide is voor mij Assen, maar er is dus nog 1?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik al, en die fout wordt vast wel vaker gemaakt.
Ligt ook in Ost-Friesland een Winsum
Maar probeer eens zevenhuizen?
Of Huis ter Heide?
Dat waren mooie tijdenquote:
Heb een dik uur voor lul in de auto gezeten, ben later nog wel naar de juiste gegaan.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Ik ken ergere verhalen.
Of de Ringo in Veenklooster.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat waren mooie tijden![]()
Of de kinderdisco in X-weg Marum
Die ken ik ook, maar volgens mij heeft elke provincie er wel 1quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Huis ter heide is voor mij Assen, maar er is dus nog 1?
Daar ben ik nooit geweest, Eesveen was trouwens wel altijd goud op de zondagavondquote:
Jep, gemeente Zeist als ik het goed heb. Soest ligt er vlakbij en er ligt een Soest in Duitsland. 3x raden waar mijn erger verhaal naar toeging.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Huis ter heide is voor mij Assen, maar er is dus nog 1?
Smithy`s.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar ben ik nooit geweest, Eesveen was trouwens wel altijd goud op de zondagavond
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Die ken ik ook, maar volgens mij heeft elke provincie er wel 1
In Friesland werd daar Waldrock altijd gehouden
En deze heb je nog
https://www.plaatsengids.nl/huis-ter-heide
Toen ik in Maastricht werkte in een horeca zaak heb ik ook van een studente die daar aan de Uni studeerde en uit de buurt van Leiden kwam gehoord dat ze ooit werd aangesproken met de vraag 'waar liggen de grotten van Valkenburg eigenlijk?'quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Haren Groningen en Haren Duitsland.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, gemeente Zeist als ik het goed heb. Soest ligt er vlakbij en er ligt een Soest in Duitsland. 3x raden waar mijn erger verhaal naar toeging.![]()
Was wel net toen die navigatiesitemenen in gebruik kwamen.
Mooie dingen zijn dat altijd, maar je kan het ze echt niet kwalijk nemenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toen ik in Maastricht werkte in een horeca zaak heb ik ook van een studente die daar aan de Uni studeerde en uit de buurt van Leiden kwam gehoord dat ze ooit werd aangesproken met de vraag 'waar liggen de grotten van Valkenburg eigenlijk?'
Bleek dat diegene Valkenburg aan de Geul bedoelde in Zuid Limburg, niet Valkenburg in Zuid Holland
Daar kwam je dan wel laat achterquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:00 schreef FreshFruit het volgende:
Ooit na een vergadering in Zwolle zo fout gereden dat we bijna in Duitsland zaten terwijl we naar Friesland moesten.
Nes is ook leuk,zijn er 3 van in Friesland.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Haren Groningen en Haren Duitsland.
Veenhuizen Nederland Veenhusen Duitsland
Meppen Nederland Meppen Duitsland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We waren zo druk in gesprek,en niemand had het door.quote:
Klopt jaquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nes is ook leuk,zijn er 3 van in Friesland.
We zijn toen 2 weken later op een vrijdag ochtend nog met paar mensen van werk naar de grotten van Valkenburg aan de Geul gaan kijken omdat van de 4 mensen die erbij waren toen ze dat verhaal vertelde ik de enige was die ooit echt in die grotten was geweest. Andere 3 waren studenten aan de Uni en importjes en ik de enige die daar uit de regio kwamquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mooie dingen zijn dat altijd, maar je kan het ze echt niet kwalijk nemen
We kregen regelmatig telefoontjes van mensen die een strandrit wilden maken.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Klopt jaZe waren vroeger niet echt creatief
+ die in Duitsland dus, erg creatiefquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:01 schreef SolidasRock het volgende:
Haren: Noord_Brabant, Groningen en Noord-Brabant (Haaren)
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:01 schreef SolidasRock het volgende:
De enige plaats die ik ken die dubbel zijn is Valkenburg.
Net ff gegoogeld, blijkt toch een aardig lijstje te zijn:
Plaatsen in Nederland met dezelfde naam:Veel plaatsen in de lijst ken ik natuurlijk wel maar niet dat er nog 1 is. Zoals RijswijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze wist ik ook, mijn vriendin komt uit Oosterwolde (Friesland)quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:01 schreef SolidasRock het volgende:
Oosterwolde: Gelderland en Friesland
Plaatsen in Nederland met dezelfde naam:Katwijk ken ik als Katwijk (Brabant) en Katwijk aan zee (Zuid Holland) of ben ik nu gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Wel de mooiste verhalen zijn datquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We waren zo druk in gesprek,en niemand had het door.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We zijn toen 2 weken later op een vrijdag ochtend nog met paar mensen van werk naar de grotten van Valkenburg aan de Geul gaan kijken omdat van de 4 mensen die erbij waren toen ze dat verhaal vertelde ik de enige was die ooit echt in die grotten was geweest. Andere 3 waren studenten aan de Uni en importjes en ik de enige die daar uit de regio kwam
Klopt beide en ja jij bent gek.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Katwijk ken ik als Katwijk (Brabant) en Katwijk aan zee (Zuid Holland) of ben ik nu gek
Echt hequote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We kregen regelmatig telefoontjes van mensen die een strandrit wilden maken.
Het laatste gedeelte van de vraag was retorisch om de retoriek van het eerste gedeelte te benadrukkenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt beide en ja jij bent gek.
Ja ze nemen het wel ruim in dat lijstje, maar vind het niet onzinnig of storend verder.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Katwijk ken ik als Katwijk (Brabant) en Katwijk aan zee (Zuid Holland) of ben ik nu gek
Voel je je aub vrij om ze daarop te attenderenquote:
Die zit vlakbij het 3 provinciepunt, heb er wel eens een pakje van mijn winkel naartoe mogen sturen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]Wist ik niet eens
Zevenhuizen wist ik ook niet, ja Groningen omdat ik er in de buurt woon maar verder niet
Daar ben ik echt te lui voorquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Voel je je aub vrij om ze daarop te attenderen![]()
https://www.allesopeenrij(...)d-met-dezelfde-naam/
Klopt ja, zit ook een goed restaurantquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Die zit vlakbij het 3 provinciepunt, heb er wel eens een pakje van mijn winkel naartoe mogen sturen.
Er is een bekendere in Zuid Holland https://nl.wikipedia.org/wiki/Zevenhuizen_(Zuidplas)
Dat vermoede had ik al, want in Limburg heb je Oud-Valkenburg en Valkenburg aan de Geul zoals het op de plaatsnaamborden staat aangegeven. Al word het door de rest van Nederland als Valkenburg aangeduid (voor een groot gedeelte ook ingeburgerd door verslagen rondom de Amstel Gold Race die de laatste 20 jaar in Valkenburg aan de Geul aan komt en dat bekt niet lekker)quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja ze nemen het wel ruim in dat lijstje, maar vind het niet onzinnig of storend verder.
Plaatsen in Nederland met dezelfde naam:Dat zijn er nogal wat, je zou naar een paar zomaar verkeerd kunnen rijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben in beide Oosterwoldes geweest
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat zijn er nogal wat, je zou naar een paar zomaar verkeerd kunnen rijden![]()
O ja daar ben ik eens geweestquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Klopt ja, zit ook een goed restaurant
https://dedrieprovincien.nl/restaurant/
Ik weet niet of het waard is om daarom te juichen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat zijn er nogal wat, je zou naar een paar zomaar verkeerd kunnen rijden![]()
Je weet ook niet wat ik daar deedquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet of het waard is om daarom te juichen.
Ik had ooit een vriendinnetje in Oosterwolde,mijn vader verklaarde me voor gek toen ik het uitmaakte.quote:
Ik ben er al een jaar of 5 niet meer geweest maar prima te eten daar en geweldig personeelquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:12 schreef drakin het volgende:
[..]
O ja daar ben ik eens geweest
Niet bijzonder eigenlijk, maar dat kwam ook door al die glazen wanden tussen de mensen in
Wat is de wereld toch klein allemaalquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had ooit een vriendinnetje in Oosterwolde,mijn vader verklaarde me voor gek toen ik het uitmaakte.
Sommige dingen wil ik idd niet weten.quote:
Ik had het gevoel dat ik gewoon op een mindere dag was daar, maar dat kwam omdat de sfeer weg was door de maatregelen. En dan was het nog begin coronagedoequote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben er al een jaar of 5 niet meer geweest maar prima te eten daar en geweldig personeel
Jou vader was een wijze man.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had ooit een vriendinnetje in Oosterwolde,mijn vader verklaarde me voor gek toen ik het uitmaakte.
Ik had dat ook zo goed als overal tijdens de pandemie, kan het inderdaad wel eens aan liggen jaquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had het gevoel dat ik gewoon op een mindere dag was daar, maar dat kwam omdat de sfeer weg was door de maatregelen. En dan was het nog begin coronagedoe
Mijn vriendin komt daar dus weg, zoek je ruzie???quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jou vader was een wijze man.
Ze was veel te lief voor me.Wel een heel mooie dame met kwaliteiten.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jou vader was een wijze man.
Aangezien je emoticons die je gebruikt is het maar beter dat ze daar weg is gegaanquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn vriendin komt daar dus weg, zoek je ruzie???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet echt maar als je wilt, FreshFruit en ik staan dan wel naast elkaar.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn vriendin komt daar dus weg, zoek je ruzie???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga er zelf wonen als ik een woning naar wens kan vindenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Aangezien je emoticons die je gebruikt is het maar beter dat ze daar weg is gegaan
Mijn vriendin ook met de matteklopper, kijk maar uitquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet echt maar als je wilt, FreshFruit en ik staan dan wel naast elkaar.
Er waren ook plekken waar ze juist een mooie sfeer ervan maaktenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik had dat ook zo goed als overal tijdens de pandemie, kan het inderdaad wel eens aan liggen ja
Jouw vriendin mag buiten de keuken komen?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn vriendin ook met de matteklopper, kijk maar uit
Die heb ik dus gemistquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Er waren ook plekken waar ze juist een mooie sfeer ervan maakten
Welke Oosterwolde?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel om een ruzie op te lossen, dat ga ik toch zeker niet zelf doenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jouw vriendin mag buiten de keuken komen?
Of het waren toevalstreffers, maar nu kan het even niet meerquote:
Wel weer echt zin om weer eens uit eten te gaan jaquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Of het waren toevalstreffers, maar nu kan het even niet meer
Maar we hebben toch geen ruzie, of wel? Ik ben weer de weg kwijt.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wel om een ruzie op te lossen, dat ga ik toch zeker niet zelf doen![]()
Er is ook 1 in Overijssel, noorden van de Veluwe, heel mooi daar!quote:
Ja leuk, ik nu ookquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar we hebben toch geen ruzie, of wel? Ik ben weer de weg kwijt.
Gelderland toch?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Er is ook 1 in Overijssel, noorden van de Veluwe, heel mooi daar!
quote:
De Friese.quote:
Ow dat is net Gelderlandquote:
Zwolle is dan ook wel echt dichtbij overal, je kan vanuit daar zo 4 andere provincies inrijdenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Ow dat is net Gelderland![]()
Het ligt ook zo dicht bij Zwolle dat ik mij vergist hebt
Ik onthou dat gewoon alles rechts van Zwolle op de kaart zo ongeveer Overijssel moet zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zwolle is dan ook wel echt dichtbij overal, je kan vanuit daar zo 4 andere provincies inrijden
Klopt ook wel redelijk jaquote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik onthou dat gewoon alles rechts van Zwolle op de kaart zo ongeveer Overijssel moet zijn.
Bij Duitsland stoppenquote:
De introductie van de OV jaarkaart was leuk.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:40 schreef Superbadeendje het volgende:
Vroeger was de wereld niet veel groter dan de tuin en de weg naar school.
Wij waren de eerste die hem hadden.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De introductie van de OV jaarkaart was leuk.
En 24/7 reizen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wij waren de eerste die hem hadden.
Ik gebruikte hem wel voor schoolverkeer maar in de vakantie met wat vrienden ergens naar toe te gaan zijn wel goede herinneringen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En 24/7 reizen.![]()
Daar heb ik goed gebruik van gemaakt.
Heb ik ook gedaan,sliepen we gewoon op het strand of ergens in de duinen.quote:Op zondag 9 januari 2022 00:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik gebruikte hem wel voor schoolverkeer maar in de vakantie met wat vrienden ergens naar toe te gaan zijn wel goede herinneringen.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wij waren de eerste die hem hadden.
Dat zekuuuurrrr!! Ben naar plaatsen geweest waar ik normaal nooit heen zou gaan, gewoon omdat het gratiesss reizen was. Jammer dat ze dat steeds meer uitgekleed hebben. Heb het daarna niet meer gevolgd of ie nog bestaat?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 23:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo dan ben je wel goed in woorden raden zegquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:58 schreef SolidasRock het volgende:
Sorrie had onverwachts visite maar nu hij weg is alsnog afgemaakt. 3e poging was goed![]()
Heb screenshot als bewijs @:mrsloveable
Gaat het over een tijd in het verleden waarin men GEEN anderhalve meter afstand hoefde te houden van elkaar?quote:
Jahaatjesquote:Op zondag 9 januari 2022 10:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat het over een tijd in het verleden waarin men GEEN anderhalve meter afstand hoefde te houden van elkaar?Hee peeps!
Daar is t ook zondag voor, alhoewel ik dan meestal ook wel bezig benquote:
quote:Op zondag 9 januari 2022 11:13 schreef ToT het volgende:
Mevrouw ToT en ik hebben net cappuccino gedronken die ik zelf gemaakt heb van dark roast koffie met opgeklopte melk met daar een beetje suiker doorheen. Dat maakt het een stuk lekkerder, vinden wij.Dus suiker toevoegen aan de melk voor het opgeklopt wordt.
Toen ik een 2e bakkie maakte wilde de melk maar niet opschuimen.Kwam ik achteraf achter dat ik het metalen dingetje voor het opschuimen er uit had gehaald en vergeten was er weer in te doen!
Huh hoe doe je dat danquote:Op zondag 9 januari 2022 11:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik ging eerst kijken wat het antwoord was
Ah, nou ik speel lekker niet valsquote:Op zondag 9 januari 2022 11:21 schreef Schakeltopia het volgende:
nouja hij zet het antwoord in je browser opslag ergens, daar houd hij ook je score bij en zo.
allemaal niet zo spannend hoor![]()
zo is dat!quote:Op zondag 9 januari 2022 11:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah, nou ik speel lekker niet vals
quote:Op zondag 9 januari 2022 10:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo dan ben je wel goed in woorden raden zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |