quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is idd even denken en puzzelen
@Schakeltopia het begon best goed (quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nisser is wel een aanrader van horen zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:00 schreef maily het volgende:
[..]
@:Schakeltopia het begon best goed ()
oke, ik ben er nog niet aan begonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!
mooontjequote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:03 schreef Moonlight het volgende:
Wie weet er nog een leuke dramatische/waargebeurde film op netflix of videoland?
the man who doesn't eat pozza!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:03 schreef Moonlight het volgende:
Wie weet er nog een leuke dramatische/waargebeurde film op netflix of videoland?
Februari pasquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
the man who doesn't eat pozza!
maar die is nog uit
Maantje.quote:
Nee, waar gaat die over?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb je the serpent al gekeken dan op flixnet?
quote:In de jaren 70 heeft de meedogenloze moordenaar Charles Sobhraj het gemunt op reizigers die de 'hippie trail' van Zuid-Azië verkennen. Gebaseerd op ware gebeurtenissen.
Oh spann0nd!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:15 schreef Schakeltopia het volgende:
ik helaas wel![]()
zeker een aanrader
[..]
ja maarquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:19 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh spann0nd!
Zoek alleen nog een keer een leuke film, altijd series is ook niet alles
quote:Een rustige vakantie aan de kust krijgt een duistere wending wanneer een vrouw geobsedeerd raakt door een jonge moeder in de buurt, en er herinneringen naar boven komen.
Die moet ik nog kijkenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:22 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb geen idee welke film.
zwaar verliefd deel 2 staat op flixnet, echt wat voor jou
vind je dat leuk ja?quote:
Neuh zat ff op gezichtenboekquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:28 schreef Schakeltopia het volgende:
ondertussen heeft moontje een film gevonden.
goudkust the movie
Yep soms welquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
vind je dat leuk ja?
ik skip dat soort films altijd maar gewoon
dat snap ik, na zo'n avondje woordle ben je daar wel aan toequote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep soms wel
Hoef je niet echt bij na te denk
Kijk nu BB live show, maar valt tegenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat snap ik, na zo'n avondje woordle ben je daar wel aan toe
even beetje rusten is wel verstandig dan jaquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kijk nu BB live show, maar valt tegen
Straks maar slapen. Beetje hoofdpijn
quote:
ja maar echtquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]ik hoor het mrsloveable net zeggen inderdaad. het schijnt wat tegen te vallen
BB hadden ze na het eerste seizoen in '99 per direct moeten verbieden, het ging toch nooit meer beter worden.quote:
Jammer welquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
BB hadden ze na het eerste seizoen in '99 per direct moeten verbieden, het ging toch nooit meer beter worden.
Achja, het ligt wel in Nederlandse stijl. 1 keer pieken en daarna snel alles verkopen wat je ervan kan verkopen en het in eigen land blijven uitmelken vanuit het nostalgisch gevoelquote:
Sundquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, het ligt wel in Nederlandse stijl. 1 keer pieken en daarna snel alles verkopen wat je ervan kan verkopen en het in eigen land blijven uitmelken vanuit het nostalgisch gevoel
Valse bescheidenheid dat is niet voor niets een Nederlandse specialiteitquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Valse bescheidenheid dat is niet voor niets een Nederlandse specialiteit
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, het ligt wel in Nederlandse stijl. 1 keer pieken en daarna snel alles verkopen wat je ervan kan verkopen en het in eigen land blijven uitmelken vanuit het nostalgisch gevoel
ik geloof je direct maily! ik heb hem zelf niet gezienquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:43 schreef maily het volgende:
[..]
Beetje vreemde film ....
In het begin vraagt iemand aan haar "are you from Queens"
Home alone?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:47 schreef DerRabbit het volgende:
Ik weet nog altijd niet wat we vanavond gaan kijken
Ik zit uncle drew te kijkenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:47 schreef DerRabbit het volgende:
Ik weet nog altijd niet wat we vanavond gaan kijken
Die heb ik vroeger te vaak gezien.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:12 schreef maily het volgende:
[..]
Home alone?
https://www.google.nl/url(...)1YPsCQun-KW8s1AVmxGQ
Heb jij ook The good son gezien met hem?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die heb ik vroeger te vaak gezien.
Nee, wel Ritchy Ritch want die hadden we vroeger op dvdquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb jij ook The good son gezien met hem?
Ik vind het een kut kind maar in deze triller speelt hij wel een briljante rol.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, wel Ritchy Ritch want die hadden we vroeger op dvd
Misschien dat ik daar eens de trailer van ga opzoeken.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het een kut kind maar in deze triller speelt hij wel een briljante rol.
Als je van een goede triller houd gewoon gaan kijken.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien dat ik daar eens de trailer van ga opzoeken.
Woudjequote:
Iedereen is illegale rave party's aan het houdenquote:
Klap in het gezicht van de zorgquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen is illegale rave party's aan het houden
Telt tv kijken ook?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen is illegale rave party's aan het houden
Huisje Mrsloveable maken.quote:
Wat creatief zegquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Huisje Mrsloveable maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit een film.te kijkenquote:
Credits voor het vlaggetje gaan naar oma-Nijn. Die had ze gemaakt voor de 40+ meet.quote:
masterquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Huisje Mrsloveable maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nicequote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Credits voor het vlaggetje gaan naar oma-Nijn. Die had ze gemaakt voor de 40+ meet.
Die van 2 jaar terug?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Credits voor het vlaggetje gaan naar oma-Nijn. Die had ze gemaakt voor de 40+ meet.
De laatste meet in november had ze het ook weer gedaan.quote:
tofquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De laatste meet in november had ze het ook weer gedaan.
Heb jij woordle nog gedaan?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:12 schreef maily het volgende:
[..]
Home alone?
https://www.google.nl/url(...)1YPsCQun-KW8s1AVmxGQ
Zekers! Eigen feestje eerst natuurlijkquote:
Daar werd gelijk al over gesproken. De 2de was net zo leuk als de eerste.quote:
met dts?quote:
En 2 uur en 56 minuten van een slapende mini-ToT en mevruow-ToT genotenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:01 schreef ToT het volgende:
Zo, ff 3 uur lang naar 1 film zitten kijken!
[ afbeelding ]
nou kommaar door dan met dat screen shotquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:58 schreef SolidasRock het volgende:
Sorrie had onverwachts visite maar nu hij weg is alsnog afgemaakt. 3e poging was goed![]()
Heb screenshot als bewijs @:mrsloveable
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En 2 uur en 56 minuten van een slapende mini-ToT en mevruow-ToT genoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |