Wat een schattig hamertjequote:
het lijkt me echt een waardeloos dingquote:
Het zijn vaak de vrolijke/lieve types…quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk wel dat er meer achter zit
zoals hij net zelf al zij
ik denk elke avond aan mijn vriend die zelfmoord heeft gepleegd
Dat soort dingen zet je wel met twee benen op de grond, dan weet je wel dat je het leven moet waarderen als het allemaal goed gaat.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk wel dat er meer achter zit
zoals hij net zelf al zij
ik denk elke avond aan mijn vriend die zelfmoord heeft gepleegd
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
ook om te verwerken wat hij nu vertelte
zelfsmoord van zijn vriend
Dus jij vind dat ze het moet uittrekken en in haar blootje moet gaan koken?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:09 schreef Clasientje het volgende:
Jakkes moet je eens zien hoe vies die Roze pak is van Kitty en dan nog erin koken🤮
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:11 schreef Whuzz het volgende:
Hey Big Brother, we gaan je hangslot slopen, hey Big Brother, we gaan je hangslot slopen van je traalaaliedeldiedom!
ja het gaat erg ver mensen denken echt niet naquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
Als kitty de hele dag op de bank zou hangen, was er ook wel wat te zeiken
ik lees op twitter en fb al, dat ze zelfs haar onderbroek niet wast en dat ze nog nooit gedoucht heeft, anderen nemen het voor waarheid meteen aan. ook gaan er gefotoshopte afbeeldingen rond dat ze vorig jaar een zwarte lijst heeft gemaakt van de FAB 5 , terwijl iemand anders het originele bericht met een heel andere naam gevonden had, bleek dat ze Kitty haar naam er boven hadden gezet. Maar ook iedereen geloofd dat, ze word op het internet overal gewoon voor gek gezet.
Dimitriquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:12 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar even kan er verteld worden wat Dimitri nou precies vertelde?
En wat vertelde Kristof?
Of kan iemand even een streamverslag er van schrijven?
kristoff vertelde van zelfsmmoord van zijn vriendquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:12 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar even kan er verteld worden wat Dimitri nou precies vertelde?
En wat vertelde Kristof?
Of kan iemand even een streamverslag er van schrijven?
Uuuhh wij hebben mogen stemmen. Dat is toch niet voor niks.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:14 schreef Sestra666 het volgende:
ik denk dat er niemand weggaat vanavond, omdat het een opdracht was en ze hebben t gehaald.. mogen ze blijven
iedereen happy en dan vertelt bb even dat nawel en salar moesten nomineren
sneuquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:15 schreef greysbones het volgende:
Tobias
ouders vrij jong gescheiden
en beide ouders hebben meerdere realties gehad
waarbij Tobias elke keer weer in een andere gezinssamenstelling kwam
veel ruzie en poos geen contact met zijn vader
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Uuuhh wij hebben mogen stemmen. Dat is toch niet voor niks.
oja even vergetenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Uuuhh wij hebben mogen stemmen. Dat is toch niet voor niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |