SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Mjah, als ik de hele dag wil kijken naar iemand die het huishouden aan het doen is, kan ik net zo goed naar mijn vriendin kijken!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:02 schreef Krambo het volgende:
[..]
We kunnen van alles van haar vinden maar ze is wel de enige die zowat de hele dag actief bezig is en niet constant op de bank hangt.
Ik hoor daar net een zeggen dat zijn grootste angst kaal haar isquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:06 schreef Whuzz het volgende:
Ik heb het gevoel dat het gemiddelde IQ van deze groep ook wat hoger ligt dan vorig seizoen.
Gesprekken zijn wat diepgaander, afwisselender en van wat meer niveau.
Ik heb net als Kitty....geen hoogtevrees maar heb wel angst op laddersquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:06 schreef Whuzz het volgende:
Ik heb het gevoel dat het gemiddelde IQ van deze groep ook wat hoger ligt dan vorig seizoen.
Ja kijk ze zitten janken om het feit dat ze geen kans krijgen. Dit vinden ze zo erg.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:06 schreef Kinga het volgende:
Kun je ook anders zien. Dat ze al die werkzaamheden gewoon naar zich toe trekt en de anderen geen kans krijgen.
En dan toch de hele avond hersenloze spelletjes spelenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:06 schreef Whuzz het volgende:
Haha, die hoorde ik ook jaquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik hoor daar net een zeggen dat zijn grootste angst kaal haar is
Was ook echt puur toeval.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Haha, die hoorde ik ook ja
Zeg ook niet dat het allemaal hoogleraren zijn he
ok ja kan me het verschil wel voorstellenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb net als Kitty....geen hoogtevrees maar heb wel angst op ladders
Ze zijn ook geïnteresseerder in elkaarquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:06 schreef Whuzz het volgende:
Een soort Palmaquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:08 schreef Joke43 het volgende:
Heb t idee dat kitty ingehuurd is. Wie loopt er anders vrijwillig een week in je joggingpak. Geen make up. En ook nog alles in huis doet. Eten koken. Wassen. Huishouden.
Denk je nu echt dat de rest liever aan het schoonmaken is en zo?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:06 schreef Kinga het volgende:
Kun je ook anders zien. Dat ze al die werkzaamheden gewoon naar zich toe trekt en de anderen geen kans krijgen.
Tobias ja. Salar is een rat.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:11 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind trouwens even tussendoor Tobias wel leuk, hij is ook aardig zoals hij nu overkomt.
en Salar vind ik ook leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |