Stukje inseminatie. @de_boswachterquote:Op maandag 10 januari 2022 17:24 schreef maxi-mus het volgende:
Noppie blijft thuis vanwege een hoogzwangere vriendin, Whitlock is zijn vervanger.
[ twitter ]
Stukje slangbezwangerenquote:Op maandag 10 januari 2022 18:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Stukje inseminatie. @:de_boswachter
Voor youtube verwacht ik nog geen volledige bezetting eigenlijk.quote:Op maandag 24 januari 2022 21:10 schreef Tagliano het volgende:
Al iets bekend over de bezetting bij Viaplay eigenlijk?
Behalve Zjaks
Bij de Bundesliga zetten ze gewoon een Engelse stream door dacht ik ja, zal hier dan ook wel zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2022 01:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Voor youtube verwacht ik nog geen volledige bezetting eigenlijk.
Er gaat sowieso Nederlands commentaar zijn, aldus Zjak.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij de Bundesliga zetten ze gewoon een Engelse stream door dacht ik ja, zal hier dan ook wel zijn
Maar misschien dat er nog nieuws was
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 01:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Voor youtube verwacht ik nog geen volledige bezetting eigenlijk.
Was inderdaad nog niet bekend, maar dat kon je wel concluderen uit het feit dat hij darten actief bleef volgen.quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2022 14:52 schreef Mani89 het volgende:
Toch wel een extra zetje richting Viaplay ...... lastig lastig.
Als ik darts nou apart van dat afschuwelijke autootje rijden en voetbal voor een jodenfooi zou kunnen aanschaffen ..quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ twitter ]
Marcel die nergens van lijkt te weten, nóg een extra zetje?
(Of hij speelt met onze kloten)
Weer een van Omroep Brabant. De volgende Hélène Hendriks.quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:54 schreef RipCity het volgende:
Anne-Marie Fokkens gaat darts presenteren bij Viaplay
https://www.ad.nl/darts/a(...)ij-viaplay~a992ac5d/
Eigenlijk verandert er dus niet zo veel. Want Scholten en co. gaan er net zo goed zitten.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:46 schreef maxi-mus het volgende:
De Gies verhuist ook mee naar Viaplay.
Marcel is ingeruild voor een lekker wijf.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Eigenlijk verandert er dus niet zo veel. Want Scholten en co. gaan er net zo goed zitten.
Niemand om op te hatenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Marcel is ingeruild voor een lekker wijf.
Ze denken dat de proefopeningsdag is.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:10 schreef Tagliano het volgende:
Je kan toch op zijn minst Frank en Zjaks even dit blokje van 5 minuten vol laten lullen
Lekker maat!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:25 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb er een, naar mijn bescheiden mening welverdiend, pilsje bij gepakt
Ik ga zo mijn eerste Grolsch van de week openenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:25 schreef Tagliano het volgende:
Erg mooi maat, geniet ervan.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zometeen naar een techno rave @:neef_wuppie
Ik denk eigenlijk dat hij wel zou werkenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:50 schreef Tagliano het volgende:
Dit is op geen enkele manier opkomstmuziek
Ik moet zeggen dat ik mij vooral op het begin baseerdequote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat hij wel zou werken
Altijd afhalenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik wacht al godverdomme een anderhalf uur op mijn eten.
Dit is niet leuk
Wat heb je besteld?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik wacht al godverdomme een anderhalf uur op mijn eten.
Dit is niet leuk
Ik woon ook in het centrum, maar ik was een beetje lui vanavond en moest nog wat dingen doen, dus ik dacht laat ze lekker bezorgen (plus de Brewdog waar ik wou bestellen is toch een eindje ver weg)quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Altijd afhalen
Voordeel van in het centrum wonen
Ik denk niet dat dat anderhalfuur moet duren neequote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
(Cauliflower) Wings en Patat. Met een IPA.
Dat is zeker niet nodig nee. Het zal wel mokerdruk zijn daar vanavond, want het is de eerste vrijdag dat ze weer open zijn.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat anderhalfuur moet duren nee
Hoe kijken jullie?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:25 schreef Tagliano het volgende:
Wachtmuziekjegenotquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:17 schreef Tagliano het volgende:
Dit gaat wel onsympathiek diep in de nacht worden zo
Schap bij mijn lokale Hema was goed gevuld, dus weinig last van de gekte zoals bij de eerste releasequote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
die moet ik nog steeds drinken
quote:
Wow okey, klinkt interessantquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:45 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Te koop bij Hema. Smaakt naar de room uit een tompouce, met een vleugje framboos (wat blijkbaar de smaak moet zijn van die roze glazuurlaag)
2,50quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:45 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Te koop bij Hema. Smaakt naar de room uit een tompouce, met een vleugje framboos (wat blijkbaar de smaak moet zijn van die roze glazuurlaag)
Wel aan de prijs, goedkoper dan pils in de kroeg, ik wilde het wel eens proberenquote:
Mijn immuunsysteem heeft het niet nodig.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vaccintje nemen is goeikoper ouwe reus
Geen centje pijn hier eigenlijkquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:05 schreef Zipportal het volgende:
Wel een pauperstream. Schokkerige troep.
Stukje inbellen in de provinciequote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:05 schreef Zipportal het volgende:
Wel een pauperstream. Schokkerige troep.
Zo he koekoekquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:22 schreef Tagliano het volgende:
Dit lijkt mij ruim voldoende Dimitri voor heel 2022
Die was toch niet te verkrijgen nadat ie gelanceerd werd vorig jaar of in 2020? Of is die er inmiddels wel weer?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:45 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stukje Oebele Schokker god.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Stukje inbellen in de provincie
Eerste keer waren er problemen, nu was het schap in mijn lokale Hema best goed gevuldquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die was toch niet te verkrijgen nadat ie gelanceerd werd vorig jaar of in 2020? Of is die er inmiddels wel weer?
Jammer pikquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:22 schreef Tagliano het volgende:
Dit lijkt mij ruim voldoende Dimitri voor heel 2022
Is het te drinken? Zou het kopen uit nieuwsgierigheid vanwege het woord Tompouce, maar heb eigenlijk zelf niet veel met allemaal die troep waar 100.000 kleurtjes op de blikjes staan.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Eerste keer waren er problemen, nu was het schap in mijn lokale Hema best goed gevuldNieuwe batch
zoals ik het hoor is het een redelijk standaard blond biertje met een licht frambozensmaakjequote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is het te drinken? Zou het kopen uit nieuwsgierigheid vanwege het woord Tompouce, maar heb eigenlijk zelf niet veel met allemaal die troep waar 100.000 kleurtjes op de blikjes staan.
Sinds wanneer hebben Tompoucen een frambozensmaak?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
zoals ik het hoor is het een redelijk standaard blond biertje met een licht frambozensmaakje
Dat moet roze gedeelte voorstellen kennelijk. Ik snap het ook niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben Tompoucen een frambozensmaak?
Wel geinig voor een keertje. Ik vind het vooral smaken naar de room uit zo'n tompouce, met een vleugje framboos om het glazuur na te bootsen. Het is aan de zoete kant dusquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is het te drinken? Zou het kopen uit nieuwsgierigheid vanwege het woord Tompouce, maar heb eigenlijk zelf niet veel met allemaal die troep waar 100.000 kleurtjes op de blikjes staan.
Dit snapt niemand denk ik. Waarom doet men het dan? Zag gisteren Keuringsdienst van Waarde. Wist je dat smeerworst 10x goedkoper is als supermarktpaté maar dat het precies dezelfde rommel is?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat moet roze gedeelte voorstellen kennelijk. Ik snap het ook niet.
Zodra een onderwerp in dat programma aan bod komt is de conclusie al dat je wordt beflikkerd waar je bij staatquote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit snapt niemand denk ik. Waarom doet men het dan? Zag gisteren Keuringsdienst van Waarde. Wist je dat smeerworst 10x goedkoper is als supermarktpaté maar dat het precies dezelfde rommel is?
Volgende keer Tompouce bier.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Zodra een onderwerp in dat programma aan bod komt is de conclusie al dat je wordt beflikkerd waar je bij staat
Keuringsdienst van Waardequote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit snapt niemand denk ik. Waarom doet men het dan? Zag gisteren Keuringsdienst van Waarde. Wist je dat smeerworst 10x goedkoper is als supermarktpaté maar dat het precies dezelfde rommel is?
Maar dan nu Dirkie.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Matig avondje zo. Weinig spanning
Nog wel met gruwelijke grippuntenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:28 schreef H_T het volgende:
Toch wel apart, Whitlock zonder die lampiondarts
Wat een verkrachting weer.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nog wel met gruwelijke grippunten
Bij dezen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 17:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb jij de nieuwe "dit kan niet" van VI Vandaag al gemaakt?
viaplay failliet, erg mooiquote:Op zaterdag 29 januari 2022 08:46 schreef de_boswachter het volgende:
Ach Dirk……..
Het is de laatste jaren toch wel vrij dramatisch qua Nederlandse darters hé. Waar blijven de godstalenten?
Je moet gewoon blij zijn met die split in darts waarna Barney boven kwam drijven. En nu heel blij zijn met MVG de MVP.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 08:46 schreef de_boswachter het volgende:
Ach Dirk……..
Het is de laatste jaren toch wel vrij dramatisch qua Nederlandse darters hé. Waar blijven de godstalenten?
Wat kunnen ze knikkeren he.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 08:46 schreef de_boswachter het volgende:
Ach Dirk……..
Dit is geil.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik was ook gelijk na dolle Dirk gaan pitten al
Godverdegodverdomme.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:48 schreef Wertha het volgende:
Teun de Boer krijgt ook weer zijn zendtijd.
?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:48 schreef Wertha het volgende:
Teun de Boer krijgt ook weer zijn zendtijd.
Ik was even in de veronderstelling dat we de zoetgevooisde stem van Teun zouden horen, wat nergens gemeld is verder.quote:
Als ik dit zo hoor zou het best Teuntje kunnen zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik was even in de veronderstelling dat we de zoetgevooisde stem van Teun zouden horen, wat nergens gemeld is verder.
Ik word beflikkerd door wat er in beeld stond. (en heb een podcast op)quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als ik dit zo hoor zou het best Teuntje kunnen zijn
En Nielsquote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:08 schreef maxi-mus het volgende:
Ze hebben dus eigenlijk iedereen gewoon overgenomen van RTL behalve Marcel.
@vriezzer @Werthaquote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:07 schreef Tagliano het volgende:
Ondertussen maak ik een pasta met zalm en groente voor in de vriezer
Nope. Gelijk gesloten die sloot van mensen die de Nederlandse taal in de verste verte niet machtig zijn.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Posten jullie in de live chat op YT?
Het is echt verschrikkelijk. Wat een volk.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:14 schreef Wertha het volgende:
[..]
Nope. Gelijk gesloten die sloot van mensen die de Nederlandse taal in de verste verte niet machtig zijn.
Ik trek deze post weer inquote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:15 schreef Tagliano het volgende:
Kijk dit is wel een verbetering ten opzichte van gisteren
Daar zijn geen beelden vanquote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:17 schreef Nober het volgende:
Zijn jullie die wachtmuziek al beu?
Waarom blijven ze niet in de zaal.
Omdat ITV reclame aan het uitzenden is.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:17 schreef Nober het volgende:
Zijn jullie die wachtmuziek al beu?
Waarom blijven ze niet in de zaal.
Laat mooie momenten van de sporten zien, laat een agenda zien. Doe iets.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:17 schreef Wertha het volgende:
Als ik Viaplay was geweest zou ik snel zorgen voor wat promotiemateriaal om zo nu en dan uit te zenden in de pauzes. Je wil toch abonnementjes verkopen, me dunkt.
Neem een geil itempje op met mevrouw Kox en die Omroep Brabant-mevrouw. Zoiets.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laat mooie momenten van de sporten zien, laat een agenda zien. Doe iets.
Of was even bij wat dartsers langsgegaan. Het is inderdaad allemaal niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:20 schreef Wertha het volgende:
[..]
Neem een geil itempje op met mevrouw Kox en die Omroep Brabant-mevrouw. Zoiets.
Je gaat er sowieso niet mee gooien lijkt mij, is toch voor de leuk/verzameling.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Weet je wat ik nou fascinerend vind? De spelers gooien hun shafts en flights weg maar als je er eentje bemachtigd heb je er ook maar één. Wat moet je daarmee?
En dan over 10 jaar uit achterkant van kast o ja dat had ik ook nog, hup in kliko ermeequote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je gaat er sowieso niet mee gooien lijkt mij, is toch voor de leuk/verzameling.
Pastaglianoquote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:52 schreef Tagliano het volgende:
Interessantere melding dan de wachtmuziek: mijn pasta nadert zijn afronding
Wat een intens vervelende man.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Het juichaapje wil zijn gelijk halen na één pot tegen een matige Rob.
Pastaquote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:52 schreef Tagliano het volgende:
Interessantere melding dan de wachtmuziek: mijn pasta nadert zijn afronding
In een niet-ranking toernooi ook nog eens.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Het juichaapje wil zijn gelijk halen na één pot tegen een matige Rob.
0 - 268quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:02 schreef maxi-mus het volgende:
Zou Gerrie er zin in hebben, zo net na zijn huwelijk?
Sadist.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:23 schreef Tagliano het volgende:
Cullen is heel erg goed
Volgende ronde ligt die er dus uit
Die lag begin januari al op het strand aan z'n twitter te zien en dan een paar weken later daar getrouwd. Ik heb zomaar een vermoeden dat hij z'n pijlen niet mee had.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:02 schreef maxi-mus het volgende:
Zou Gerrie er zin in hebben, zo net na zijn huwelijk?
Wij kijken ook.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:27 schreef wimderon het volgende:
Finishes van 167, 142 en 115 in opeenvolgende legs is wel knap
Tegen Maikel (als die tenminste wint). Ach, Mike.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:23 schreef Tagliano het volgende:
Cullen is heel erg goed
Volgende ronde ligt die er dus uit
Een paar jaar geleden nog was Dimitri een frisse jonge knul.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:13 schreef Tagliano het volgende:
Dimitri heeft die paar weken niet gebruikt om eens flink te sporten he
Nounounouquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:51 schreef Tagliano het volgende:
Tiefstraalt op met deze krankzinnige
Dat wist ik.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kijk hier absoluut niet graag naar ouwe reus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |